nedjelja, 16.07.2017.

Kristin Hannah - Ulica krijesnica

Kristin Hannah - Ulica krijesnica
U izdanju Znanje

Već i ptice na grani znaju da Kristin Hannah piše jako emotivne knjige, knjige koje vas zbilja prodrmaju. Ova knjiga nije prodrmavanje kao kad vas netko budi iz sna, ova knjiga je kao kad se spuštate guzicom po stepenicama (kao klinka sam to obožavala). Tako jako vas razdrma i život vas udari "nogom u dupe" da se probudite iz svog ružičastog sna.

Tully i Kate su prijateljice cijelog života. Kroz prvo poglavlje saznajemo da je ipak nešto pošlo po zlu, ali tada nas autorica šalje u davnu 1974.godinu, u godinu kad je sve započelo.
Kate je nepopularna u školi, sasvim obična cura. Tully je prekrasna i ima sve, ali je jako usamljena. Iako izgledaju nespojivo, Tully i Kate ubrzo postaju nerazdvojive i zajedno prolaze kroz mladenačke godine.
Tully, koja je jako ambiciozna, kroči putem slave, postaje jako poznata i bogata, dok Kate živi mirnim obiteljskim životom.
U jednom trenu, i Tully, a i Kate, pozavidjet će jedna drugoj.
Jedna greška, jedan izdajnički čin i njihovo prijateljstvo je na kušnji...

Plakat ćete, plakat ćete od samog početka knjige.
Priča o Tully i Kate će vas natjerati da preispitate same sebe i da se zapitate dal pored sebe imate prave prijatelje.
Ovo je priča o prijateljstvu koje je dovoljno jako da prebrodi sva iskušenja, a isto tako, priča je to o ljubavi, ali i o nedostatku ljubavi u životu.

Znam, svih vas zanima kako Tully i Kate završe, ali to vam neću otkriti. Zašto? Ne želim vam uskratiti još jedan lavor suza. Kraj je tužan, samo to ću vam reći. Jako je tužan, ali je potpuno očekivan, plakat ćete i smijat ćete se u isto vrijeme. Mene je pogodilo ono prije samog kraja, totalno me dokrajčilo. Iako sam knjigu sinoć dovršila i prespavala, još uvijek sam pod dojmom i ne mogu doći k sebi, a suze i dalje padaju kad se sjetim Tully i Kate.

Zagrlite svoje bližnje i svaki dan im dajte do znanja koliko vam je stalo do njih jer nikad ne znate što vas čeka u životu.

Napisala Dijana Mandić


- 13:13 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks