nedjelja, 02.07.2017.

Jodi Picoult - Vrijeme rastanka

Jodi Picoult - Vrijeme rastanka
U izdanju Znanje

Otkako sam ugledala ovu knjigu imam osjećaj da će me dobro prodrmati. Samim čitanjem kratkog sadržaja došle su mi suze na oči (jako sam osjetljiva na obiteljske priče i djecu). Namjerno sam odugovlačila s ovom knjigom, iz čistog straha da će mi se ostvariti predosjećaj s početka teksta.

Dakle, Jenna ima 13 godina i u potrazi je za majkom. Alice, Jennina majka, je znanstvenica i bavi se proučavanjem slonova. Ona je prije 10 godina nestala kada se dogodila tragedija u utočištu za slonove. U cijelom tom kaosu jedna žena je pregažena, a Alice je ozlijeđena i odvedena u bolnicu, iz koje se sama odjavljuje i nestane, samo tako, paf i gubi joj se svaki trag. Te noći, prije tragedije, Jenna je bila s Alice, ali se ne sjeća ničega.
Godinama kasnije, Jenna i dalje pati za majkom i želi odgovore. U potrazi joj pomažu pijani detektiv i propala vidovnjakinja. Klupko istine se razmotava i izgleda da ništa nije kako se činilo.

"Možda bih cijelo vrijeme zapravo željela vjerovati da postoji groblje slonova, ali koje nije samo za slonove jer, onda bih je mogla pronaći."
"Sve što želim reći je da ako želiš odgovore, moraš biti spremna za njih."

U pravu sam bila, ova knjiga me je uspjela prodrmati. Dugo nije niti jedna knjiga izazvala takve reakcije u meni. U onom trenu kad se otkrila istina, a to je negdje na zadnjim stranicama, došlo mi je da zavitlam knjigu u zid iz čistog bijesa, a onda sam se rasplakala. U ovoj knjizi ništa nije kako se čini, sam kraj je šokantan, s obzirom na početak priče. Iako me dobro razljutila, ipak me je i oduševila. Bonus ove knjige je i to što ćete puno naučiti o slonovima i o njihovom nošenju s gubitkom i bolom. Dobra je to knjiga... Taman da vas dobro "poklopi" i da razmislite o onome što imate...

Napisala Dijana Mandić


- 17:50 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks