subota, 18.03.2017.

Jill Shalvis - Ti si za mene

Jill Shalvis - Ti si za mene
U izdanju Znanje

Što očekivati od priče koja počinje sudarom?
Lilah Young, vozeći se sa dva psića i vijetnamskim praščićem, a i jednom divljom patkom, zabila se u Bradyjev kamionet. Baš simpatično, zar ne?
Brady je upravo stigao u Sunshine na odmor, na nagovor njegove braće. Igrom slučaja, ta ista braća su prijatelji s Lilah i zajedno spašavaju životinje. Brady je pilot i nije naučen "biti vezan za jedno mjesto", a uz to je i bivši vojnik. Dvije potpune suprotnosti su se sudarile i njihov odnos je osuđen na propast još od samog početka jer Brady odlazi za mjesec dana, ali možda, možda...Možda žudnja i očita privlačnost između njih može postati i nešto više.

Ovo je jedna slatka ljubavna pričica, pročitana u jedno popodne. Jedan neuhvatljivi momak i jedna smušena cura navest će vas na smijeh, a i na to da zaboravite sve ostale obaveze jer je bitnije otkriti dal će Brady ostati. Više puta mi je došlo da uskočim među redove i nalupam Lilah, ali i Bradyja zbog njihove tvrdoglavosti.
Moram priznati da sam pustila i suzu pred sam kraj.
Dakle, ako tražite jednu zabavnu, simpatičnu i opuštajuću ljubavnu priču, ova je idealna za vas. Moja jedina zamjerka je ovaj sićušni format.
Napisala Dijana Mandić

- 08:57 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks