utorak, 14.02.2017.

Lauren Weisberger - Vrag nosi Pradu

Lauren Weisberger - Vrag nosi Pradu
U izdanju ALGORITAM

Velika većina vas je sigurno gledala film ili već odavno pročitala ovu knjigu. Ja nisam niti jedno od toga ( da znam, kriva sam), tako da ne mogu reći jel bolja knjiga ili film (ali ispravit ću to ovih dana). Pa eto, krenimo na upoznavanje s knjigom.

Nakon što je završila fax, Andrea je malo lutala svijetom, a zatim se odlučila zaposliti. Dobila je posao o kojem, navodno, sanjaju milijuni cura diljem svijeta, zaposlila se u redakciji glamuroznog časopisa Runway, kao pomoćnica glavne urednice, Mirande Priestly. Međutim, nitko nije Andrei napomenuo da joj šefica pravo utjelovljenje vraga (ako se mene pita, ona je jedna obična iskompleksirana kučka). Svijet joj se mijenja iz korijena, mora pronaći svoj novi dom u New Yorku, mora pronaći vremena za svog dečka, a i najbolju prijateljicu, mora se uklopiti u svijet gdje svi paze na težinu, a još više na svoju odjeću i obuću. Iako joj je sve to, u početku,bilo zanimljivo, Andrea shvaća da se nalazi u paklu, ali odluči izdržati godinu dana kako bi se zaposlila na nekom boljem mjestu. A to neće biti baš tako lako dok joj Miranda ispija krv na slamku sa svojim neobičnim prohtjevima u svako doba dana.

Ovo je priča za "krepat od smijeha", stvarno sam se nekim dijelovima dobro nasmijala, glavna junakinja mi je odlična. Iako je u početku bila sva nekako smušena, ipak je odlučila hrabro se nositi s Mirandom i istrpjeti njen teror, odgovarati joj sarkastično na neke njene prohtjeve,iako se većina takvih razgovora odvila u Andreinoj glavi. Čak je smislila i neke vrlo kreativne ideje za Mirandino ubojstvo ( ja sam smislila još 5 ).
Iako se ova priča čini kao obična snobovska priča, ima tu nešto više što ju izdiže. Bavi se problemom današnjice, sve cure bi htjele izgledati kao da su "sišle s naslovnice", većini ljudi je jako bitno da nose brandiranu robu, a i javlja se mobing, jer ono što je Andrea prošla jest mobing.

Čitajući korice knjige, otkrila sam da je to zapravo i autobiografska knjiga. Naime, Lauren Weisberger je također bila pomoćnica glavne urednice, u Vogue. Nakon što je dala otkaz, napisala je ovaj roman koji je postao hit, a uskoro je snimljen i istoimeni film s Anne Hathaway i Meryl Streep u glavnim ulogama.
Otkrila sam da ima i nastavak ove knjige, Osveta nosi Pradu.
Uglavnom, isplati se pročitati ovu knjigu i nakratko zaroniti u taj "glamurozan" svijet mode i otkriti da tamo apsolutno ništa nije onako kako se nama čini.

Napisala Dijana Mandić

- 09:11 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks