utorak, 14.02.2017.

Jelena Hrvoj - Štorka

Jelena Hrvoj - Štorka

Radnju neću ni pokušati prepričati, iz čistog straha da ne otkrijem previše. Radnja je kompleksna i mogla bi previše spojlati, a to mi nije u cilju. Reći ću samo da se radi o Eri Torin koju opsjeda Štorka, a imala je i mučnu,misterioznu prošlost.
U knjizi ima jako puno likova, a svi su na neki čudni način povezani u Erin zli "naum".
Opisi su brutalni, na početku stvarno nisam ni trepnula, ali kasnije postaju još mučniji, još krvoločniji, brutalniji, bilo me strah ići spavati.
Također, ne preporučam osobama slabog srca, a i želuca, zbog nekih "gadnih" detalja. Kraj knjige je totalno neočekivan i skroz me šokirao... Evo, još mi srce ubrzano lupa...

Što se sve može desiti kad odlučimo pravdu uzeti u svoje ruke, a svoj um prepustimo bolesti, otkrijte u ovom genijalnom romanu.

Jele, svaka čast...mene si navukla na ovu knjigu, a i na ovaj žanr

Napisala Dijana Mandić

- 09:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks