utorak, 22.11.2016.

Sylvain Reynard - Gabrielov zanos (2.dio trilogije)

Sylvain Reynard - Gabrielov zanos (2.dio trilogije)
U izdanju V.B.Z. online bookshop & club



UPOZORENJE: Ne čitati ako niste pročitali Gabrielov pakao!

Nakon svih problema s kojim su se suočili, Gabriel i Julia sada napokon uživaju jedno u drugome. Dok su daleko od svih, u Firenzi, mogu se potpuno prepustiti osjećajima i strastima. Povratak u Toronto donosi nove probleme i kvari idilu. Upleću se bivši partneri, a i Sveučilište. Gabrielova i Julijina veza je opasno zaljuljana.
Mogu li to prebroditi? Je li Juliji Gabriel važniji od karijere, može li zbog njega od svega odustati? Je li Gabrielu Julija važnija od svega?

Već sam prošli put rekla da me Gabriel oduševio, a danas mogu reći da me totalno osvojio. U ovom nastavku Julia i Gabriel se moraju suočiti s mnogim problemima i ova knjiga je priča o jačini njihove ljubavi, o onom što su spremni riskirati za svoju ljubav.
Dok u prvom nastavku sexa nije bilo do pred sam kraj knjige (što je čudno za sam žanr knjige), u ovoj knjizi ga ima, ali je to opisano i prezentirano s dozom ukusa da čak i oni koji nisu ljubitelji erotskih romana neće imati primjedbu.
U jednom dijelu knjige ulovila sam se kako brišem suze. Toliko me stresla i duboko pogodila Julijina bol i Gabrielova požrtvovnost da vam to ne mogu ni opisati.
Ovaj nastavak nam nosi snažnu poruku o ljubavi, a to je da ljubav može pobijediti sve,samo ako je prava.

Napisala Dijana Mandić

- 17:15 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks