četvrtak, 03.11.2016.

Sylvain Reynard - Gabrielov pakao

Sylvain Reynard - Gabrielov pakao
U izdanju V.B.Z. online bookshop & club



Gabriel Emerson je sve ono što žena može poželjeti, na prvi pogled. Zgodan, uspješan, bogat, ali je i strašno bahat i ne podnosi osrednjost. Svjetski poznat je stručnjak za Dantea i profesor na Sveučilištu u Torontu.
Na njegov seminar dolazi i mlada, zgodna Julia. Iako on nju ne prepoznaje, ona se njega itekako sjeća. Nikad ga nije zaboravila i još uvijek sanja o njemu. U Gabrielu se javljaju neki čudni osjećaji prema Juliji koje nikako ne može objasniti pa se užasno ponaša prema Juliji. Sve do jedne pijane noći... Tada se prisjeti svega što se desilo prije 6 godina i shvati da to nije bio san.
Ali, Julia je odustala... Čini se da je svemu kraj i da je odveć kasno...

Wooow,wooow... Pronašla sam svoju novu ljubav, Gabriela

Uff, totalno me oduševio, slaba sam na likove koji se mijenjaju kad se zaljube u pravu ženu. Gabriel je na početku knjige bio totalno fuj, ponašanje koma, ali kad je napokon shvatio tko je Julia postaje pravi anđeo.
Julia je u ovom romanu totalno idealizirana, kao što je nekad Dante idealizirao svoju Beatrice. Julia je u ovoj knjizi pojam ljepote, dobrote i čednosti. Sva mi je nekako smušena, plaha, ali zna i ona izbaciti kandže kad zatreba.

Nije ovo tipična trilogija na koje sam navikla, ne pršti sve od sexa, ali i dalje je to jedna jako uzbudljiva i senzualna knjiga. Dugo sam ju odgađala jer nisu svi nastavci bili dostupni,a sada mogu poželjeti samo da priča o Gabrielu i Juliji nikad ne završi.
Svakako pročitajte!
Napisala Dijana Mandić

- 11:22 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks