četvrtak, 03.11.2016.

Laurie Frankel - Zbogom zasad...

Laurie Frankel - Zbogom zasad...
U izdanju V.B.Z. online bookshop & club



Jeste li ikad poželjeli još jednom pričati s voljenom osobom koja više nije na ovom svijetu? Jeste, jelda? I ja sam, naravno, htjela bi priliku za još jedan razgovor, ma šta jedan, voljela bi svakodnevno razgovarati s njima, podijeliti neke svoje misli s njima. Glavni lik u ovoj knjizi smislio je način za to.

Sam je fanatični kompjuteraš. Radi u tvrtki za online pronalaženje partnera. I on sam pokušava naći djevojku, ali postojeći obrasci zadaju mu muku, zato on stvori poseban algoritam, algoritam za ljubav. Algoritam je spojio Sama s Meridith, i čini se da nije pogriješio. Algoritam je savršen, zapravo presavršen i zato Sam dobije otkaz.
Meredith umre baka. Ona je strašno potresena i nesretna zbog toga. Da bi ju utješio, Sam je napravio program kako bi Meredith i dalje "pričala" s bakom, i to sve na temelju starih e-mailova, SMS-ova, a zatim je uspio i programirati videochat s bakom. Meredith je oduševljena,a i pomoglo joj je preboljeti. Ali tada Dash, Meridithin bratić, dolazi na ideju da to mogu prodati i dobro zaraditi na tome,a i pomoći ostalima pa zajedno otvaraju tvrtku za komuniciranje s pokojnima. Sve je super, ali ipak nekako nastaju problemi...

Ovo je pomalo i smiješno, dobro sam se nasmijala na neke neobične razgovore Samovih mušterija s njihovim najmilijima na drugom svijetu, ali je to i tragično. Zapravo je to jako tužna priča o prolaznosti života. Sam je htio dati priliku drugima da se oproste od svojih pokojnih,da ih pokušaju preboljeti, ali nije računao na ovisnost o toj tehnologiji, a i on sam počinje koristiti taj algoritam i shvaća da nije to najbolje rješenje za bol.
Poučna je to priča o životu, ljubavi, svakako ju pročitajte, ostat će vam jako dugo u mislima...
Ali prije svega, recite svojim najbližima sve što osjećate prema njima, živite život, nemojte biti tek pasivni prolaznici kroz njega, iskoristite sve što vam se nudi, život je samo jedan,a i kratak je! Ostajte mi dobro!

Napisala Dijana Mandić

- 11:21 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks