utorak, 09.08.2016.

R.J.Palacio - Čudo

R.J.Palacio - Čudo
U izdanju FOKUS na hit

August sljedećeg tjedna kreće u školu, ima 10 godina i prvi put ide u školu. Dosad se školovao kod kuće zbog silnih operacija koje je morao proći. Prestravljen je.

"Da pronađem čarobnu svjetiljku i dobijem pravo na jednu želju, poželio bih normalno lice koje nitko nikada ne bi primijetio. Da mogu hodati cestom, a da ljudi ne okreću glavom kad me spaze. Evo što ja mislim. Jedini razlog zbog kojeg nisam običan je to što me nitko drugi ne doživljava običnim."

Priču pratimo kroz par likova iz Auggieva života, iz perspektive njegove sestre, prijateljice Summer, Jacka.

"On je samo dječak. Dječak koji izgleda najčudnije što sam ikad vidjela,da. Ali je i dalje samo dječak."

Oduševila me ova knjiga. Stvarno odlična priča o borbi jednog sasvim običnog klinca s neobičnim licem da ga prihvate i da stvori prijateljstva. Nasmijala sam se uz ovu knjigu, a i zaplakala.
Škola kao škola je teška svima, ali Auggieu je bila posebno teška.
Ovo je odlična knjiga koju bi svako dijete trebalo pročitati, ali i odrasli, možda bi tada svijet postao još bolje mjesto za sve obično-neobične klince i ljude.
Moja preporuka

Napisala Dijana Mandić

- 09:48 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks