ponedjeljak, 01.08.2016.

Jenny Han - Dečki koje sam voljela

Jenny Han - Dečki koje sam voljela
U izdanju FOKUS na hit

Svi smo mi nekad napisali ili dobili ljubavno pismo. Ali ova ljubavna pisma nisu klasična ljubavna pisma. Ona su napisana u doba kada je Lara Jean već preboljela svoje ljubavi i nikad ih nije poslala već ih je sakrila u sivoplavoj kutiji za šešir.

"Ako je ljubav poput opsjednutosti, onda su pisma poput egzorcizma."

Lara Jean je napisala 5 takvih pisama. Njena starija sestra, Margot, odlazi na studij u Škotsku i sada je ona glavna i odgovorna za mlađu sestru Kitty i oca. Jednog dana prilazi joj Peter, s pismom. Odakle Peteru pismo koje je Lara Jean davno napisala i sakrila?
Lara Jean je sada u panici, sva pisma su nestala i poslana. Pismo dobije i Josh, njen susjed koji je hodao s njenom starijom sestrom i priznao joj je da mu se nekad sviđala.
Kako Josh ne bi shvatio da joj se još sviđa, Lara Jean zaigra igru s Peterom, glume par.
Mogu li glumiti par tako dugo? Hoće li ih Josh prokužiti? Može li lažna veza postati prava?

Woow, woow...
Odlična knjiga, vratila me u vrijeme moje prve ljubavi, mog prvog poljupca i prvog ljubavnog pisma.
Čim sam pročitala kratki sadržaj odmah me "kupila" i nisam se razočarala. Mnogi će pomisliti kako su možda prestari za ovakve knjige, ali ovo je jedna predivna priča o sestrinskoj ljubavi, povezanosti obitelji, prijateljstvu i ljubavi, i sasvim sam sigurna da će vam se svidjeti.
Uživala sam u svakoj stranici knjige i jedva čekam nastavak ove priče, nadam se da će nam Fokus brzo prevesti.
Napisala Dijana Mandić

- 09:06 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks