ponedjeljak, 11.07.2016.

Vera Mutafčieva - Slučaj Džem

Vera Mutafčieva - Slučaj Džem
U izdanju Sandorf

Spletke, intrige, tajne, izdaje - sve su to glavni "sastojci" svakog dvora, pa tako je i slučaj kod Osmanlija.
Priču pratimo kroz zapise mnogih, tada, važnih osoba u Osmanskom carstvu.
Umro je Mehmed ll. Osvajač. Imao je 2sina, Bajazita i Džema. Po zakonu, prijestolje pripada Bajazitu iako su mnogi pokušali spletkariti da pripadne Džemu. Bajazit naređuje smaknuće Džema.
Džem je miljenik vojske, pjesnik - "Riječi su bile njegova ljubav, muka i nagrada."
Kakva sudbina iščekuje Džema? Hoće li se mirno predati ili boriti za svoj život?

Odabrala sam ovu knjigu jer volim čitati povijesne romane o Osmanlijama. Mnogi od vas su sigurno pratili seriju o Sulejmanu Veličanstvenom, pa tako sam i ja. Bila sam zadivljena, očarana, možda malo i zgrožena njihovim običajima, spletkama i intrigama.
Upravo takva je i ova knjiga, prepuna spletki i intriga. Upoznajemo Džema, manje poznatog povijesnog junaka. "Ovo je povijesni roman o autentičnom junaku, nesuđenom vladaru i pjesniku."
Priča će vas očarati, povesti na put u daleku prošlost, postat ćete svjedoci Džemovog života.
Možda ćete malo zapinjati na pojedinim riječima, turcizmima (npr. šehzade), ali iza, na zadnjim stranicama ima pojašnjenje za manje poznate riječi.
Vrlo napeta priča koja vam neće dati da se odvojite od nje sve dok ne pročitate zadnju stranicu.
Napisala Dijana Mandić

- 09:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks