utorak, 05.07.2016.

Olja Savičević Ivančević - Pjevač u noći

Olja Savičević Ivančević - Pjevač u noći
U izdanju Sandorf

"Naranča Peović, uspješna scenaristica TV-sapunica, juri u svom zlatnom kabrioletu ne bi li preduhitrila Zaborav i otela mu priču o Ljubavi. Priča je to o jednoj običnoj ljubavi s jednim neobičnim umjetnikom, Slavujem, priča koja nas vodi od splitske Ulice Dinka Šimunovića, preko ratom poharane Bosne, i dalje.
"Pjevač u noći" je romansa s elementima sapunice, on the road i epistolarno-detektivskog romana, u kojoj se ljubav u doba kapitalizma i zaborava propituje, dekonstruira, a možda i ponovo izmišlja kroz imaginarni dijalog i citatne naklone slavnim i manje slavnim pretečama (pjesnicima, piscima velikih ljubavnih romana, performerima, uličnim umjetnicima, filozofima).
Ovo je roman koji nosi tako rijetku nepatetičnu sentimentalnost koja bešćutne ostavlja posramljenima, a tankoćutne napada ravno u srce. Jezik Olje Savičević Ivančević priča je za sebe, gust i sabijen kao prasvemir, a njezine poetske kondenzirane refleksije zacijelo će se citirati i pisati po zidovima (Ljubav je jedini istinski spektakl koji se nudi, ako ne volite rat)."

Što reći o ovoj knjizi, a da već nije napisano na njenim koricama?
Ova knjiga me je privukla zbog neobične naslovnice,ali i zbog sadržaja i neobičnih imena glavnih likova. Iako sam bila malo skeptična kad sam vidjela da je to djelo domaće autorice, mogu vam reći da sam oduševljena.
Vrlo neobična knjiga, sva je pisana u monologu i tako pratimo Narančinu potragu za Slavujem, koji je nestao i ostavio za sobom neobična pisma. Naranča se prisjeća svoje velike ljubavi, života nakon nje i nakon 20godina, ona je u potrazi za svojom ljubavi.
Ovo nije ljubavna priča na koju sam navikla čitati, nema one patetike i predvidljivosti. Rečenice u knjizi pogodit će vas u srce i nastanit će vam se duboko u mislima ( ispisala skoro 3stranice citata ). Svakako moja preporuka za ljetno štivo na plaži.

Napisala Dijana Mandić

- 13:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks