petak, 10.06.2016.

Lauren Groff - Sudbe i srdžbe

Lauren Groff - Sudbe i srdžbe
U izdanju Profil

Lotto i Mathilde su mladi,zgodni i zaljubljeni. Potajno su se vjenčali u 22.godine. Svi njihovi prijatelji su zavidni i predviđaju im brzi kraj sreće.
Priča je podijeljena u 2 dijela - Sudbe i Srdžbe. Prvi dio je Lottova priča. Rođen je bogat i mažen klinac, imao je sve što poželi. Nakon smrti oca postaje problematičan klinac kojeg majka šalje u internat. Tamo upoznaje ljubav prema kazalištu i glumi. Vodi razuzdan život. Upoznaje Mathildu i odmah se zaljubi, štoviše odmah ju i zaprosi.Vjenčaju se nakon 2 tjedna veze. Mathilde nema obitelj i ima tužnu prošlost iza sebe. Lottova majka, nezadovoljna njegovim odabirom supruge, odriče ga se i razbaštini ga. Lotto bezuspješno pokušava ostvariti velike glumačke uloge, dok se Mathilde bori s raznim poslovima da prežive. Oduvijek ga podupire,ali ona ne želi ostvariti Lottovu veliku želju, ne želi djecu. Napokon otkriju u čemu je Lotto uspješan i on započinje pisati drame. Postaje jako slavan. Nakon dugog niza godina, otkriva tajnu svoje žene. Što je to Mathilde skrivala od njega? Može li opstati brak koji se temeljio na lažima??
Drugi dio romana je o Mathilde i tu saznajemo sve...

"Ipak, postoje laži izrečene riječima i laži načinjene od tišine..."

Ovaj roman je jedno čudo. Potaknut će u vama najčudnije emocije kad upoznate Mathildine tajne. Zapitat ćete se kako je to sve moguće skrivati tolike godine i praviti se nešto što nisi. Poželjet ćete preispitati svoj brak ili vezu.
Roman je pisan na čudan način, totalno drukčiji način od onog na kojeg sam navikla, jako hladan ( upravo kao da sam čitala nečije bilješke s predavanja ili popis obaveza). U početku će vam se činiti jako dosadan ( i meni je, skoro sam odustala od čitanja), ali obećajem da će vam postati zanimljiv i napet kako dolazi do drugog dijela, do Mathildine priče ( jer ipak smo mi žene kompliciranije ;) ). Nećete moći ispustiti knjigu iz ruke i dugo ćete o njoj razmišljati. Posebno me privukla naslovnica ( morate priznati, prekrasna je),ali priča koja se krije unutar korica je fenomenalna i sigurna sam da ću je ponovo pročitati i sretna sam što će ova knjiga krasiti moju policu.

Napisala Dijana Mandić

- 23:04 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks