utorak, 07.06.2016.

Christina Lauren - Prekrasan gad

Christina Lauren - Prekrasan gad
U izdanju Stilus Knjiga

Choe Mills je uspješna, mlada žena, na korak do diplome i radi u velikoj korporaciji, desna ruka svom šefu.

"U ovom slučaju, bila sam desna ruka koja ga je većinu dana željela zviznuti posred njegova prokletog lica."

Njen novi šef, Bennet Ryan, koji je došao preuzeti obiteljski posao prije 9 mjeseci, zagorčava joj život. Ali on nije običan šef, on je prekrasan gad. Bennet je zapravo opsjednut s Chloe, neprestano sanja o njoj, želi ju i ne želi ju.

"Želio sam je više nego ijednu ženu koju sam dosad upoznao. No veliki je problem bio i to što sam je mrzio."

Iako je to kršenje njegovih pravila o uredskim aferama, Bennet poklekne i upušta se u avanturu u uredu, tj bolje rečeno po cijelom uredu. Potpuno gubi kontrolu nad sobom.

"Moj savršeno ustrojeni život urušavao se oko mene,a meni je samo bilo stalo do toga da je osjetim."

Međusobno se jako privlače iako oboje shvaćaju da griješe i znaju da će morati prekinuti s tim. Jesu li dovoljno snažni da se odupru očitoj kemiji između njih? Mogu li zanijekati osjećaje koji su se počeli javljati?

Ovo vruće štivo natjerat će vas da se dobro zacrvenite dok čitate "khm" trenutke između Chloe i Benneta. Zatrebat će vam i lepeza i čaša hladne vode da se malo rashladite od vrućih sastanaka ljubavnika. Neobično duhoviti razgovori, tj prepirke između Chloe i Benneta nasmijat će vas do suza.
Ovaj neobični spoj romantično - ljubavne priče i erotike dirnut će vas i definitivno nećete ostati ravnodušni. Fenomenalno štivo koje preporučam. Jedan dobronamjerni savjet - nemojte ga, kao ja, čitati u prepunoj ordinaciji, mogli bi zaraditi začuđene pogleda (tipa onog, vidi ove ludare) kad odjednom prasnete u smijeh.

Napisala Dijana Mandić

- 21:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks