utorak, 31.05.2016.

Jelena Hrvoj - Durgina kuća

Jelena Hrvoj - Durgina kuća

Radnja započinje u sadašnjosti, ponovnim susretom Piksele Omnie i Billianet, zatim nas autorica vodi 20 godina ranije, u vrijeme kada je sve započelo...

Piksela je dijete rastavljenih roditelja, zajedno s majkom seli u njen rodni gradić koji pomalo podsjeća na grad duhova. Tamo upoznaje Billianet, naočigled sasvim normalnu djevojčicu... Te večeri upute se u stari, napušteni lunapark. Ulaze u Kuću straha, tzv. Durginu kuću i susreću još jednu djevojčicu, Kaliopu. Iako Kaliopa nije oduševljena novom pridošlicom, djevojčice sklope tajni pakt, zaklinju se na vjernost Durgi, nedodirljivoj božici.Jedne večeri dok Piksela i Billianet pokušavaju pronaći tajni dnevnik, u Durginu kuću upada beskućnik i napada ih. Pokuša silovati Billianet,ali ga Piksela sprečava udarcem lopate. Djevojčice ga zatoče i brutalno ubiju. Ali netko ih je promatrao... i tu započinje šok i nevjerica...
Tko je beskućnik kojeg su ubile? Tko ih je promatrao? Kako će završiti ova priča?

Pomalo je neshvatljivo koliko zlobe može biti u tako malim djevojčicama. Odakle zloba i poremećenost u njima? Jel to zbog loših obiteljskih situacija ili je razlog negdje dublje?
Naime, Piksela je živjela sretno i bila sasvim normalna djevojčica do rastave roditelja. Nakon toga se njen svijet u potpunosti ruši, majka se priklanja alkoholu,postaje nasilna,a otac ne želi čuti za kćer. Kaliopa je siroče, živi s bakom koja je izgubila dodir sa stvarnošću. Kaliope ima čudnu naviku - ubija ptice. Njeni roditelji su umrli u nerazjašnjenim okolnostima i to saznajemo kroz priču. Billianet pak živi u savršenoj obitelji,ali njena majka je opsjednuta čistoćom i Billianet prkosi tome neredom, a pati od poremećaja ličnosti.

Priča je pomalo brutalna, ima dijelove koji su stvarno "gadljivi" i koji su me natjerali da bacim knjigu na stol i odem čim dalje od nje ali opet sam se tako uvukla u priču da me jednostavno vuklo na daljnje čitanje. Oduševljena sam, a u isti čas sam i zgrožena, šokirana krajem priče koji je pravi spektakl. Mislim da bi ovu priču trebalo ekranizirati.
Moja preporuka za ovaj horor roman s elementima psihološke drame

- 21:36 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks