srijeda, 25.05.2016.

Sylvia Day - Sedam godina čežnje

Sylvia Day - Sedam godina čežnje
Znanje

Prije sedam godina,večer prije svog vjenčanja, lady Jessica slučajno je zatekla Alistaira Caulfielda u "nezgodnoj" situaciji. Nakon 6godina braka, Caulfield joj je i dalje u glavi iako nikad nije otkrila njegovu tajnu. Nakon godine dana žalosti za svojim suprugom,odluči otići na Jamajku,na njeno naslijeđeno imanje. Na putovanju ju prati,nitko drugi nego sam, Alistair,na nagovor Jessicinog, previše zaštitnički postavljenog šogora. Napokon joj priznaje da svih 7godina misli o njoj i otkrije joj sve svoje mračne tajne. Daleko od svih,oni se prepuste strasti. Dolazi vrijeme za povratak u London i oboje su u strahu zbog osuda visokog društva, ona je uzorna dama,a on najobičniji razvratnik.
Priča prati i još jednu ljubavnu priču, priču o Jessicinoj sestri, njenom mužu nasilniku i Jessicinom šogoru.

Radnja priče je dosta zanimljiva,pravi ljubić koji inače gutam bez daha,ali ipak sam se uhvatila kako se dosađujem i tjeram samu sebe da nastavim s čitanjem,da ne odustajem od knjige. Iskreno, jako puno sam očekivala od Sylvie Day, mogu reći da me i razočarala nakon svih njenih romana koje sam pročitala. Nekako se bolje snalazi u sadašnjosti ( Crossfire) i fikciji (Dreamguardians). Nije knjiga koju ću bez razmišljanja opet uzeti u ruke,ali ipak sasvim ok za kišno popodne.

Osvrt napisala Dijana Mandić

- 22:05 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks