Šizofrenija

petak , 09.12.2022.

Šizofrenija nije bolest nego duhovno stanje. Šizofrenija je napad zloga koji koristi naš um, naša osjetila protiv nas samih pa čak se koristi i našim grijesima da nas izludi. Također može koristiti ljudske komunikacijske kanale poput društvenih mreža, tv-a i radija. Možete upasti i u loop loših misli o sebi, jer vas ono uvjerava u to. Moguće se oduprijeti tomu kad se prepozna na vrijeme i ne uvučete se u to. Čak bi rekla da čovjek na neki način sam otvori put zlomu pridajuči mu na važnosti i pokušavajući razumijeti što se događa. Što se više držite za to, duže će trajati, tj. ono će se zadovoljno igrati s Vama i izluđivati Vas. Trebamo biti ponizni i zahvalni pred Bogom, osvještavati svoje grijehe i tražiti oprost kao i zaštitu od zloga da nas ne maltrertira.

Trebamo znati da je zlo jače od nas i ne trebamo voditi bitku s njime, trebamo se samo okrenuti Bogu.

Možda u tim trenucima osjećamo da smo pozvani, taj dio još nisam istražila, jer se ne usuđujem samonametati si neki poziv, a možda to tako izgleda kad dobiješ poziv, ne znam, ali treba biti oprezan s time i ne upuštati se u to ako nisi siguran, jer zli itekako zna i zavoditi i pretvarati se. Pazite na sebe i na sve oko sebe pa čak i na svoje ljubimce. Molite za zaštitu. Upustite li se u borbu, znajte da se možete izgubiti na način da će vas toliko izluditi da nećete biti sigurni što je stvarno, a što nije, čut ćete glasove, vidjet ćete stvari koje nitko drugi ne vidi, obgrlit ćete se raznim fobijama i trebat će vam neko vrijeme da se ponovo vratite u normalu. Pomoći mogu terapije koje preporučuju psihijatri jer one umiruju mozak.


Važno je da shvatite da Vi imate kontrolu nad svojim mislima i da Vi možete tomu stati na kraj!

Govorim iz iskustva. Pazite se i čuvajte!

Napomena: U borbi protiv Zloga imala sam pomoć, no ne znam točno od koga, dal od Boga, Isusa, Duha Svetoga ili Anđela čuvara, tko god da je, od srca mu hvala <3



Edit: Naknadno sam shvatila da sam zapravo povjerovala u laži Zloga i na taj način samu sebe dovela u stanje straha koje je on dodatno iskorištavao protiv mene. Također mi se istovremeno i Bog na neki način otkrio, dajući mi do znanja da je tu uz mene, da je prisutan, da nisam sama. Kako zapravo funkcionira obmanjivanje Zloga i kako se toga riješiti, jako dobro je opisao evanđelist David Diga Hernandez u priloženim videima: (02.07.2023.)





Također evo i nekoliko njegovih kratkih videa na istu temu:
1. Many Walk into this Trap without even knowing
2. What Lies are you Believing
3. A Warning for all Christians


I za kraj, svima koji muku muče sa napadima Zloga:


Ne zamaraj se stvarima koje stvaraju zabrinutost, nemir i tjeskobu. Potrebno je samo jedno: uzdići duh i voljeti Boga. (sv. Padre Pio)

Naišla sam na još jedan zanimljiv članak o djelovanju Zloga na Book.hr (06.08.2023.)

<< Arhiva >>