The truth is simple
srijeda , 31.07.2024....so simple that even a child can understand it, especialy a child. It doesn't have to be complicated. Adults tends to complicate things. If it's too simple it's not good enough for them. They think it must be more in it, cause they want to be the only ones that gets it. They need a formula so that they can calculate the result. That gives them a sort of power over the truth. If they can't use the truth that isn't the truth for them. Let's pay attention to a baby that can't think, that can't talk, can't take care of himself/herself and yet they can give us a simple, happy, contagious smile. You think he/she made a calculation for that smile, that it must be a provoked action cause babies are the cutest little precalculated and preconditioned, manipulated love monsters!?! Seriously? What a baby knows? He/she only understands the feeling your love gave to him/her and only knows how to respond to it. That's all what love is about.
komentiraj (3) * ispiši * #
Drži li vodu?
subota , 20.07.2024.Prošla mi kroz glavu misao da sve intenzivnije veze koje su trebale, a nisu uspjele, bilo prijateljske, rodbinske ili ljubavne, u kojima smo podbacili, da smo s tim osobama i dalje ostali povezani u duhovnom svijetu i da ćemo biti opet spojeni ili u nekom drugom životu pa pokušati ponovo izvući odnos ili možda čak i u onom vječnom, gdje ćemo biti suočeni s greškama koje smo oboje napravili, sve dok ne uspijemo prerasti naš vlastiti ego i naučimo što smo trebali iz tog odnosa naučiti. Nešto kao da ćemo dobiti zajednički zadatak gdje ćemo morati surađivati što će dovesti do rušenja stvorenog zida i gdje će na koncu energija biti oslobođena i slobodno poteći. Ovo je samo neka moja teorija pa ako netko ima malo više znanja o tome, neka slobodno kaže, drži li ta teorija ikako vodu.
komentiraj (3) * ispiši * #
kejtoo, 20.07.2024. 21:16 Misao s nadom...
TiFiT, 21.07.2024. 00:05 Nije loše razmišljanje... nisam nikad to tako sagledavala. Da li bih voljela to? I ne baš.
kejtoo, 21.07.2024. 15:09 Čitala sam jednu knjigo o zagrobnom životu, gdje je u kontakt stupio sa svojom sestrom brat koji je poginuo i zajedno su napisali tu knjigu i tamo je rečeno da nam se prikaže kao neki hologram našeg života i sve misli naše i sudionika i kako bi život izgledao da smo napravili neke druge odluke u nekim trenucima i dobiješ ppotpuno saznanje o sebi. No do ove svoje misli sam dolazila samostalno i prije pa ne znam jeli to neki download ili samo moja mašta :)
Iznad pravila
nedjelja , 14.07.2024.Zašto zapovijedi ako je Isus po njima bio optužen za blasfemiju, bičevan, ponižen, razapet/ubijen. U nekim NDE (near death experience - iskustva blizu smrti) govore kako je Zemlja zapravo samo igralište gdje skupljamo gore poene. No, kakve to poene zapravo skupljamo i na koji način, ako ne pravilima? Mišljenja sam da su zapovijedi dane kako bi se postavio nekakav red među ljudima, inače bi se poubijali samo tako, no ne mislim da je sve u njima, tj. da na temelju njih skupljamo poene iliti bogatstvo gore. Da njih nema, kako bi postavili i uredili društvo općenito? Koji bi ljudski zakoni prevladali da nam Bog nije dao nekakve smjernice? Kako bi mu se uopće mogli približiti da toga nema? Jesmo li dovoljno zreli da možemo duhovno postaviti iznad materijalnog bez Njega? Ja mislim da nismo i da trebamo Njegovu svakodnevnu pomoć. Da, svakodnevnu, jer On radi na nama i pokušava nam pomoći da se ispravno izgradimo i da budemo dostojni titule božje djece. Samo ga trebamo slušati kada nam govori unutar nas, no trebamo prvo spoznati kakav je kako bi mogli razlučiti glasove demona ili Sotone. Već sam jednom pisala o tome, kako se u Bibliji prikazuje: Rapha, Elohim, Shaddai, Jireh, Adonai (kao: Iscjelitelj, Kreator, Svemogući, Opskrbitelj, Gospodin). No, živimo još uvijek u vremenima gdje nismo postavili dobro temelje pa je malo teže biti skroz po pravilima. Pravila su ok, njima trebamo težiti, no ne trebamo jedni drugima suditi, već pomagati, jer ljudska težnja za materijalnim je prevladala ispravnost kako bi grabila novac, drugim riječima, izvrću činjenice kako bi zaveli ljude da kupuju njihove proizvode. Gledala sam dokumentarac The Game Changers, osim za vegetarijansku prehranu, izvrtali su tako u prošlosti i za cigarete, čak su sponzorirali znanstvenike koji su tvrdili da cigarete ne štete zdravlju, a znamo da je danas opće poznato da štete. Prvo su uzimali slavne sportaše, pa onda i same dokore, a ovi se naravno prodali za malo love lažnom marketingu. Sve u svemu, iako znamo da štete, vidimo da velika većina i dalje konzumira cigarete. Idealan primjer kako funkcioniramo kao društvo i kako se teško mijenjamo. Tako je i u svemu. I onda se zapitajmo čemu ili komu možemo danas vjerovati?
komentiraj (6) * ispiši * #
kejtoo, 14.07.2024. 19:27 Možemo li napraviti taj skok da zakoračimo ka boljemu načinu i stilu života za cjelokupno čovječanstvo, a ne samo za pojedince?
Klaatu, 14.07.2024. 22:18 Odgovor na pitanje - teško.
kejtoo, 14.07.2024. 23:25 @Klaatu Slažem se. Pretromi smo na promjene čak i na one dobre za nas.
Blumi, 15.07.2024. 20:44 da bi te kaznili trebaju te uloviti u nedjelu i osuditi, ideja da su sudac i krvnik u vlastitoj glavi je tako obeshrabrujuća
kejtoo, 15.07.2024. 21:21 @Blumi Nema bezgrješnog čovjeka, bezgrješan je samo Bog. Zato je trud bitan.
eum, 16.07.2024. 08:51 Potpisujem. Slabost ko baba roga koja nas tjera od Boga..
Teret
subota , 06.07.2024.Teret je nepotrebno opterećivanje sudom i kaznom od strane religije. To dovodi do truda na silu za ono za što još nismo spremni, jer nas to samo optereti i tako na krivi način pristupimo prema Bogu. Bogu se pristupa srcem. On nas uči, radi na svakom ponaosob, On je u svakome od nas, tihi glas savjesti, nježan i dobronamjeran. Zbunjuje nas onaj drugi. Tog trebamo analizirati i otkačiti od nas, jer inače dolazimo do lažnog "ja", onog koji mi nismo. Mnogi prelako upadaju u tu zamku i poistovjećuju se s njom. Uđite u sebe i sjetite se trenutka kad vam je bilo lijepo i ugodno i kad ste osjetili istinsku sreću. Možda je to bilo nekad u vašem djetinjstvu. Možda kad ste upoznali svog najboljeg prijatelja. Kad vam je netko podario poseban dar, no nije vas toliko veselio dar nego ta gesta. Zamislite svijet u kojem možemo te osjećaje slobodno izražavati i dijeliti s drugima, gdje bi nam srce bilo prepuno tog nečeg od čega imamo osjećaj da možemo poletjeti. To ne mora biti samo san. To nas može sve rasteretiti. Sjetite se!
komentiraj (3) * ispiši * #
kejtoo, 06.07.2024. 18:25 Kad je srce gladno rasterećenja...
Donabellina, 06.07.2024.
23:36
O čemu ti govoriš ?
Uđite u SEBE i osjetite kad ste bili sretni?
Jesi li svjesna , da govoriš u "prazno" -pogledaj malo ljude oko sebi i pošteno reci javno, vidiš li sretna lice onih koji rade i preživljavaju i umirovljenika koji "sretan" prebire kontejnere zahvalan Bogu da nađe boce i za par eura kupi jogurt i kruh ???
Jesi li ti sretna, radiš li, živiš li od svojih prihoda , koga voliš i znaš li uopće voljeti ili samo proklamiraš ljubav kao svećenik s oltara u strogom celibatu ( ako jest uopće )?
vilimstvor, 07.07.2024.
10:18
lažnog "ja"
istina!
Njegova velikost
srijeda , 03.07.2024.Mi ljudi smo naspram Boga kao mala kolonija mrava naspram čovjeka, samo što je On toliko moćan da samo ako par puta puhne u nas, neće nas više biti. Pitam se kad će ljudi sami sebi priznati svoju malenkost naspram Njega i početi se ponašati kao Njegova djeca, a nije da nam nije dao smjernice. Prvo moramo vratiti pravi pojam duhovne ljubavi, a onda će to biti tek početak.
komentiraj (10) * ispiši * #
kejtoo, 03.07.2024. 20:04 Da, početak...
Klaatu, 04.07.2024. 23:14 A što ako nam On nikada nije dao smjernice?
vilimstvor, 05.07.2024.
16:32
kad ja puhnem
vatru dunem
srušit ću ovu kuću
reče vuk trim praščićima..
kejtoo, 05.07.2024. 21:01 @Klaatu Dao je bazične preko 10 božjih i još nekoliko Isusovih, a i sam Isus je bio primjer. Problem su još uvijek isti ljudi koji su onda razapeli ga i koji bi to učinili i danas. Taj mentalitet se mora promijeniti. Taj mentalitet pati od moći, kontrole i manipulacije u današnje vrijeme. Zanemaruju sve ono dobro što čini čovjeka i još ga iskorištavaju, samo da bi se još malo više materijalno obogatili ili zadržali prevlast koja im to omogućuje.
vilimstvor, 07.07.2024.
10:11
bog je dao točno 614 zakona (čitaj bibliju!!)
Isus nije dao nijedan!!! opet..čitaj bibliju!!
(stavovi, preporuke i mišljenja nisu zakoni)
vilimstvor, 07.07.2024.
10:14
što se tiče Isusovog razapinjanja, ne radi se o nikakvom mentalitetu
već o strogom rimskom zakonu
taj zakon je bio jednak za sve!
nit je Isus iznimka, nit je išta od tih događaja bilo protiv njega osobno
opet.. čitajte bibliju!!!
kejtoo, 07.07.2024. 15:09 @vilim Isus je rekao svojim učenicima: „Novu zapovijed vam dajem: Da ljubite jedan drugoga. Kao što sam ja ljubio vas, da i vi ljubite jedan drugoga." Ima i ona da činimo drugima kako želimo da nama čine. Ima ih još, samo ih treba izvlačiti. Ja imam isto mišljenje i za "zakone" kao ti za Isusove. Zakone su pisali ljudi. 10 božjih zapovijedi su jedine koje je baš Bog dao i mišljenja sam da su to smjernice, a ne zapovijedi. Ljubav se ne zapovijeda, ona se osjeća. Tomu trebamo težiti.
vilimstvor, 07.07.2024.
17:28
ok, Isus je dao "zapovijed" a ne zakon
i dao ga je svojim "učenicima", a ne svim ljudima
ponavljam, bog je dao 614 zakona
ali kršćanstvo se ograničilo na 10 Mojsijevih, koji nisu ni pravilno prevedeni, već tek "prilagođeni"
jer jedan od tih zakona kaže "ne kuhaj kozlića u majčinom mlijeku"
a što je kršćanstvu neprilagođeno
ali.. kad već pričamo o božjim zakonima, ima jedan kojem je sam bog naglasio važnost i nikad ga nije povukao, a glasi "ne pravi sebi lika, niti se prostiri pred njim "
u spomen svim kršćanima koji se kunu u jednoga boga, a "prostiru" se pred raspelom..
kejtoo, 07.07.2024. 17:43 @vilim Slažem se s ovim zadnjim, taj dio ni meni nije jasan, možda znaju nešto što mi ne. Ali ako je Isus sin božji, ima smisla da se i njega štuje. Ipak se žrtvovao za nas. Mislim da je veća greza kad se oglušimo na naš unutarnji glas nego da se strogo ravnamo po pravilima. Pravila nemaju sama po sebi nikakvu dubinu ako nije postignuto da ti prirodno dođe da ih slijediš u duhu. Ovo s kozlićem ne razumijem, treba vidit što je to njima tada značila ta uzrečica da bi se moglo pravilno protumačiti.
vilimstvor, 08.07.2024.
05:14
ne radi se o nikakvoj uzrečici, već o tadašnjem omiljenom židovskom receptu, po kojem se kozlić kuhao u mlijeku
a zakon je jedan od prvih općih moralnih zakona, a po kojem se taj kozlić ne smije kuhati u mlijeku vlastite majke
a ako je Isus sin božji.. mislim da je ta ideja dovoljno važna da nađe svoje mjesto, ako ne u SZ, a ono bar u NZ
umjesto da je proizašla u Nikeji 325 godine
mjesto gdje se, više od biskupa cijelog poznatog svijeta, skupilo tek prostitutki
i gdje se, pod strogim okom cara Konstantina
bičevanjem dolazilo do jednoglasnih odluka
kejtoo, 31.07.2024. 21:19 Tako.
luki2, 31.07.2024. 23:13 Ovo je istina. Malo dijete reagira energijom i instinktom.
pričopričica, 01.08.2024. 10:28 Točno tako