Neslane šale
četvrtak , 23.05.2024.Uvijek se čudim ljudskoj sposobnosti da zakuha neko zlo i kad mu/joj to nije bila namjera. Primjerice, volimo se zezati u društvu, najčešće su sudionici toga osobe koje shvaćaju i prihvaćaju zezanciju. No, što kad se u društvu nađe osoba koja to ne shvaća pa na konto te zezancije napravi neku glupost? Evo jedan primjer za koji znam da se dogodio: Djevojci je umro član obitelji i dečko joj je sexom htio "pomoći" da se bolje osjeća. Naravno da je instant prekinula s njim. Jeli mu to možda bio izgovor za sebičnost? Zapitala sam se, jeli taj dečko zaista malo bio zakinut za neka shvaćanja ili je tu posrijedi bilo nešto drugo? Nije mi se činio kao netko nesposoban da shvati neke stvari. Čak je bio aktivan pripadnik društva i organizator nekih evenata, dakle, sposoban i inteligentan. Što mu se zaista dogodilo da je tako glupo postupio? Da li je tu svoju inteligenciju koristio na krivi način? Ostao je šokiran i zatečen njezinom reakcijom, ispričavao se na sve moguće načine i pokušavao ispraviti situaciju. Vidjelo se na njemu da je shvatio ozbiljnost situacije i što je napravio i da mu je bilo žao. Patio je zbog svoje gluposti jer ju je volio najbolje kako je znao. Njih dvoje su već dugo bili zajedno, jedno 5 do 6 godina. Činili su se da se super i skladno slažu, da se vole i poštuju i sve je vodilo tome da će završiti u braku. Nije mi bilo jasno kako je moglo doći do ovog incidenta baš u njihovoj vezi. Dosta kasnije iz jedne druge situacije, nevezano za njih dvoje, došla sam do saznanja da se u muškom društvu njeguju "zezancije" ili "savjeti" poput "moraš joj davati redovito da bi ju održavao sretnom i da bi imao dobar brak ili da bi veza uspjela" ili "nemoj da ti se cura/žena osuši". Nije ni žensko društvo po tom pitanju ništa bolje da se razumijemo. Shvaćate li apsurd? Rekli bi, ko mu kriv kad je glup. On je danas jedan od nesretnih, frustrirana osoba koja skače na svaku bezazlenu situaciju. Mrzi samog sebe i svijet oko sebe. Što je najžalosnije u svemu tome, ne zna si pomoći. On je ujedno i jedan od onih koji iza sebe ima propali brak i djecu, ali je odgovoran i brine o njima, a vjerujem i da ih voli. Živi s roditeljima da ne živi sam. Takvi krive žene što ne mogu s njima, a ne kuže da su ih njihovi muški priksići zeznuli i kad od nekog naprave nesretnika, onda se svi izgube i od žena očekuju da to rješavaju i isprave, jer ni oni ne znaju što će s njim.
I onda kad potraže stručnu pomoć, tamo im kažu "Moraš biti sretan da bi te netko drugi volio, nitko te neće voljeti dok si nesretan" ili još bolje "Ne smiješ biti negativan, misli pozitivno i sve će biti dobro", i pripišu im tablete za smirenje.
...ili ako se okrenu drogi ili alkoholu pa ih svi osuđuju "Ma on je drogeraš/alkos, nije ni čudo što ga je žena ostavila".
komentiraj (8) * ispiši * #
Biti bolja osoba
utorak , 21.05.2024.Boljom osobom se postaje kroz ljubav (ne mislim kroz sex ili vođenje ljubavi). Ako idete obrnutim putem, postajete samo dobar biznismen.
Ako admini pročitaju ovaj post, zamolila bih ih da razdvoje kategoriju Seks/ljubav na dvije zasebne, jer to je ono što je uništilo i uništava čovječanstvo. Žalosno je da ljubav jedino možete osjetiti preko sexa ili vođenja ljubavi i da vam je to postao jedini način da otkrijete ljubav (neki ni tad). A još žalosnije je što ju najćešće niste ni u stanju održati. I onda se čudite zašto je porastao trend rastava i za to krivite Sotonu, globaliste, sotoniste, lgbtq... i tko zna koga sve ne.
komentiraj (19) * ispiši * #
kejtoo, 21.05.2024. 15:11 ...
luki2, 21.05.2024. 16:14 Bravo!!!!
Donabellina, 21.05.2024.
16:17
NIJE ISTINA------------kakve veze ima seks i ljubav s pojmom ljubavi kad dobro znaš , da je seks bezvezno trljanje tijela a ljubav je najuzvišeniji pojam svakog ljudskog bića.
I životinje vole svoju mladunčad ali to nije ljubav nego zaštita instinktom
kejtoo, 21.05.2024. 17:00 @Annaboni I životinje osjećaju ljubav. Ako znaš što je ljubav, što se buniš? Ovaj post se onda ne odnosi na tebe.
Donabellina, 21.05.2024.
17:11
HEEJ
Ti si na JAVNOM PORTALU pa je neukusan tvoj komentar " da se ovaj post ne odnosi na tebe " ( mene )
I uopće se ne bunim , ti imaš nedoumice oko seksa i ljubavi a ne ja
Čitaj s razumijevanjem
kejtoo, 21.05.2024. 17:14 Nemam ja nikakve nedoumice nego kužim da vam je sex udario malo previše u glavu.
The Art Of Being Yourself, 21.05.2024.
18:52
Baš me dobro nasmijao ovaj prvi komentar od @Annaboni :)))
Teško se oteti dojmu da se naprosto radi o osobnom, subjetkivnom iskustvu. :)))
Ali i cijeli post ima problematične postavke. Ja mislim da nema nikakve potrebe za razdvajanjem kategorija i da jako dobro idu zajedno, tj. ruku po ruku, ili da ne idemo u detaljnije metafore.
Donabellina, 21.05.2024.
19:07
Meni seks ne UDARA u glavu nego u međunožje........a tebi ????
Jel' i ti imaš diplomu iz Travnika s benzinske postaje ?
airsoft pokret Plaćenici, 21.05.2024. 19:37 Ljubav je biokemijski proces koji se odvija u našim tijelima kad pronađemo genetski prikladnog partnera/icu. Sličan koktel hormona dobijemo paralelno s rođenjem potomaka kako bi izdržali s njima dok su mali i bespomoćni. I tako...
Klaatu, 21.05.2024. 20:58 Ima nešto važnije od ljubavi, a to pripada duhu, empatija.
Klaatu, 21.05.2024.
20:59
"Meni seks ne UDARA u glavu nego u međunožje........a tebi ????
Jel' i ti imaš diplomu iz Travnika s benzinske postaje ?" - @Annabonni
Ti si stvarno naporna osoba. I dosta negativna. A to se uvijek odražava na zdravlje tijela.
kejtoo, 21.05.2024. 21:13 @Klaatu Ja i empatiju gledam kao dio ljubavi tj. ljubav bez toga mi nije ljubav.
kejtoo, 21.05.2024. 21:45 @airsoft Ljubav se dogodi na duhovnoj razini, a biokemijski procesi su posljedica toga. Duh pokreće tijelo, ne obrnuto.
Donabellina, 22.05.2024.
09:58
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej,,,,,,ko to mene dira riječima?
KLATU ili KEJTOO....isti ste ko blizanci moji jednojajčani.......Brrrrrrrrrrrrr
Klaatu, 22.05.2024. 21:55 @Annabonni, opet pogrešno. I nije klatu, već klaatu. Samo kažem, pobrini se za svoje zdravlje.
eum, 23.05.2024. 03:06 Ljubav se pokazuje ili utvrđuje eliminacijom požude. Zato Čistoća prije braka nije tek tako preporučena. Ako nema prave ljubavi razumijevanja i čuvanja dostojanstva osoba u braku požudi ide izvan braka te ga uništava i na koncu rastavlja.
TEATRALNI, 23.05.2024. 14:50 Sex može uključivati ljubav (onu emocionalnu jer neki oblik ljubavi vjerovatno postoji da potencira taj odnos) ali i ne mora. Ako su obje strane suglasne oko toga tu nema nikakvog problema. Evo baš imam i post o filmu koji se bavi izravno tim pitanjem.Ps organski ne podnosim priče o "predbračnoj čistoći" odakle pravo njima da na nas koji se time ne vodimo proglašavaju "prljavima"? (doduše na indirektan način samim korištenjem sintagme "čistoća") kad ja niti nisam u braku a niti mislim biti s kojim pravom misle da imaju monopol suditi druge? Što se tiče požude ona je prirodna i normalna stvar i tu nema ništa loše.
kejtoo, 23.05.2024.
17:31
@eum Čini mi se da nisi shvatio bit. Ljubav se ne utvrđuje, ljubav se njeguje i ljubav se može u jednom periodu zatomiti iz raznih razloga, najčešće zbog predrasuda, krivog shvaćanja druge osobe ili lošeg postupanja prema drugoj osobi pa čak i zbog osuđivanja druge osobe. No, ljubav se može isto tako i ponovo obnoviti. Bitno je da su obje osobe otvorene za učenje i da svaka jedinka shvati da nije sveznajuća i ne upušta se u umno nadmetanje nego pokuša shvatiti reakcije i ponašanje druge osobe. Ne rastavlja uvijek požuda brak, nego ono što sam nabrojala. Često nismo svjesni ni vlastitih mana, a očekujemo od druge osobe da nas savršeno razumije.
@T Slažem se da nemaju pravo druge zvati "prljavima" ili sebe "čistima". Ljudi se mogu očistiti i s vremenom u braku pa i izvan njega. Najčešće u starim danima se sami "očiste" tj. usmjere na ljubav, a požuda im više ni ne dolazi na pamet. To je proces koji se jednostavno dogodi. To je ujedno i proces sazrijevanja ljudskog bića. No opet, neki sazriju i prije. Bilo bi super kad bi to sazrijevanje uspjeli postići prije nego stupimo u brak s nekime. To ne znači da bi to onda bila isključivo platonska ljubav, nego bi tad postigli brak kakav i treba biti tj. požuda ne bi toliko vladala ljudima i više bi njegovali ljubav duhom nego tijelom.
kejtoo, 24.05.2024. 20:00 Da ne bude zabune, ljubav se ne njeguje sexom nego poštivanjem, iskrenom komunikacijom i pravilnim postupanjem s osjećajima druge osobe na nježan, a ne grub način. Ljubav se njeguje u duhu.
Ne sudi da ti ne bude suđeno
nedjelja , 19.05.2024.Prijevod:
Je li doista previše tražiti da budemo okruženi dragim i ljubaznim ljudima koji te ne osuđuju zbog tvoje grešne prirode koju ionako svi dijelimo, samo na različite načine?
Je, treba bit nekog reda, ali to je nekima malo previše udarilo u glavu pa se postavljaju kao neki pravednici, a jednako su grješni, ako ne i više, od onih koje proganjaju. Da ne bude zabune, ovo se odnosi na cijelu farsu oko kršćana i lgbtq-ra. Prozivate ih i osuđujete, njih koji uopće ne mogu objasniti zašto im se to događa i zašto se po defaultu zaljubljuju u osobe istog spola, kao što se vi po defaultu zaljubljujete u osobe suprotnog spola. Prilično sam sigurna da Bog ima neki svoj plan iza sve te konfuzije.
A sad pitanje vama: Jeste li sigurni da konzumirate vođenje ljubavi na ispravan način baš kako je to Bog zamislio?
komentiraj (13) * ispiši * #
kejtoo, 19.05.2024. 16:45 Što je zaista pravedno i možemo li mi uopće biti mjerilo pravednosti?
Donabellina, 20.05.2024.
00:06
NE !
Ne mislim , ali volim ljubav kakvu imam-a je li Bog "mislio" na mene, ne usuđujem se misliti.
Znam samo za ovakvu ljubav i vođenje ljubavi sa suprotnim spolom.
Flekserica, 20.05.2024.
09:53
Najjači su, kao i uvijek, oni koji vrlo fleksibilno shvaćaju onu: ne poželi žene (ili muža) bližnjega svoga i sami se ne drže već osnovnih božjih pravila. To je dobri stari u praksi provjereni sistem kojeg je moja baba nazivala: recite im brže, mama, da ne reče ona vama!
Meni je zapravo zabavno čitati kako granice normalnosti najglasnije postavljaju ljudi koji sami imaju neku od dijagnoza psihičkih oboljenja i koji bi prije samo 20-ak godina za okolinu bili tek "ludjaci", bez obzira što slijedi iza slova F u dijagnozi.
kejtoo, 20.05.2024. 12:34 @F Dijagnoze postavljaju oni koji ne znaju niti uopće mogu shvatiti razlog zašto dolazi do kemijskog disbalansa u tijelu ili mozgu, sve samo zato jer negiraju bitnu činjenicu, a to je postojanje Boga i duhovnog.
WORLD OF A DREAMCATCHER, 21.05.2024. 08:52 @kejtoo-Ako se vratimo malo dalje u prošlost prilično je sigurno da su svi "konzumirali" svakoga na sve moguće načine. Ono što je napravilo podjelu bilo je Kršćanstvo i zagovaranje odnosa isključivo između žene i muškarca. Eh sad možemo mi kopati i diskutirari ali ono što je sigurno jest da je bilo svega prije i u tom SVEMU nije bilo grijeha. Što je pravilno uopće? Što je istina? Možda se istina mjeri u pojedincu i njegovom shvaćanju vlastite istine, samo nas "normalnih" ima više, pa je svako odstupanje nenormalno. A danas nisi normalan ako se tvoje mišljenje ne daj Bože slučajno razlikuje od tuđeg...Crna ovca si jer ne "poštuješ pravila" igre. Ajmo malo postupati u skladu umijeća ratovanja :))** Navedi protivnika da misli da radiš kako on želi a ti u skladu s time živi svoj život
kejtoo, 21.05.2024. 12:51 @WOAD Crna ovca zna i razumije nešto što vi ne. Usredotočite se da to shvatite, a ne na pravila igre, jer nije sve u pravilima. Ugledajte se na Isusa.
kejtoo, 21.05.2024. 13:04 "Navedi protivnika da misli da radiš kako on želi a ti u skladu s time živi svoj život" Time daješ protivniku dopuštenje da čini zlo drugima. U duhovnom, nije dobro ni za tebe ni za druge. Upravo tako su nas i zarobili, a ja shvaćam da je do zarobljenja došlo jer su vas uspjeli pomutiti na najbitnijem, na shvaćanju ljubavi. Mislite da živite svoj život? Ili možda živite život kakvim su vam rekli da trebate živjeti?
kejtoo, 21.05.2024. 13:34 Mnogi su izgubili i gube ljudskost zato što ste stavili pravila iznad svega. Tako ljudi postaju zombiji.
kejtoo, 21.05.2024. 14:11 Umjesto da živite vama trebaju pravila da bi znali živjeti. A sad još koristite ta pravila da bi drugima branili da žive.
Klaatu, 21.05.2024. 21:01 Kad "izađeš" iz tijela, što si onda - muško ili žensko? ;-))))
kejtoo, 21.05.2024. 21:26 @Klaatu Oboje :)
Klaatu, 21.05.2024. 21:56 Onda si Svjetlost.
kejtoo, 21.05.2024. 22:05 To ne znam. Samo mislim da duh nema spol, ali može poprimiti oblik tijela.
komentiraj (10) * ispiši * #
kejtoo, 16.05.2024. 23:55 Tada...
Mariano Aureliano, 17.05.2024. 02:17 Nije baš jasan ovaj tvoj post. Prvo, kad kažeš: "Kad su mi rekli...", ostaje nejasno koji su ti to ljudi rekli i zašto su u množini. Drugo, nije li prevelik nesrazmjer između "izgubljene nade u čovječanstvo" i "ljubavi koja nije dovoljna da budem s osobom koju volim"? Tu se naveliko brkaju razine. Treće, što bi to uopće trebalo značiti: "ljubav nije dovoljna da budem s osobom koju volim"? Pa naravno da nije dovoljna. Recimo da je muškarac kojeg voliš oženjen i još k tome u sretnome braku - kako bi tvoja ljubav prema njemu mogla biti dovoljna da budeš s njim?! Dakle, moram reći da je ovaj tvoj post prilično nesuvisao. I svakako nije stepenica više.
kejtoo, 17.05.2024. 10:35 @MA Nije bitno tko je rekao već što je rečeno. Oženjena osoba ne može bit predmet moje ljubavi jer me takve ne zanimaju. Osoba o kojoj ja govorim je osoba s kojom sam bila u dugogodišnjoj vezi.
elwa hr, 17.05.2024. 13:24 I sada
WORLD OF A DREAMCATCHER, 18.05.2024. 15:07 Ali drugi nisu TI i što oni znaju o tome što je dovoljno??? Ne vjerujem da odustaješ. Ne želim vjerovati
The Art Of Being Yourself, 19.05.2024. 14:22 Ljubav je sasvim dovoljna, ali naravno i da nije dovoljna.
kejtoo, 19.05.2024. 23:12 @WOAD Ja ne mogu uć u glavu nekome i reči mu/joj da su ga/ju pomutili. Vjerovala sam u ljubav i to je jedino što me držalo i još jedva jedvice drži. No, ono što mene brine je da je društvo u globalu otišlo toliko k'vragu da normalno ljudsko biće više ne može živjeti kao takvo, jer ga svi žele kontrolirati i manipulirati i uništavaju i oduzimaju mu i ono malo ljepote što nas uopće i čini ljudskim bićem. Shvatila sam da se ja u ovom svijetu ne mogu ostvariti kao čovjek u punom značenju te riječi. Zašto? Zato jer neki misle da znaju bolje od mene same kako bi ja trebala živjeti svoj život i čine sve da me natjeraju da živim po njihovom, a ne po svom. Oduzimaju mi moje Bogom dano pravo da budem onakva kakvom me je On stvorio u cjelokupnoj punini oduzimajući mi i ono što mi pripada.
kejtoo, 20.05.2024. 00:05 ...zaboravila sam i iskoristiti.
WORLD OF A DREAMCATCHER, 21.05.2024. 08:44 @kejtoo-na manipulaciju nailazimo na svakom koraku. Jer ego progovara umjesto srca. Ego misli da je u pravu i zna najbolje, a srce je nježno i prima udarce. Nema snage izdići se iznad i onda smo povrijeđeni i gubimo bitke...A kad te rane milion puta, dobiješ potrebu da digneš ruke i da predaš...Postaneš njihova marioneta
kejtoo, 21.05.2024. 12:33 @WOAD Ne može nitko manipulirati nekime ako mu ne dozvolite. Problem je što mnogi toga nisu svjesni pa se nesvjesno priklanjaju većini, i time su prihvatili biti nečije "marionete", a s marionetama se ja kao čovjek ne mogu ostvariti. Mogu jedino biti jedinka sama za sebe i podrška onima oko sebe. Da ne bude zabune, onima koji se trude biti čovjek.
Nostalgija
subota , 11.05.2024.Nostalgija je stanje kada si prisiljen napustiti put kojim si krenuo, koji si dobro znao i poznavao i nađeš se na putu koji niti si birao niti izabrao, a tvoja te svijest pokušava dovesti u balans vraćanjem u vrijeme gdje nisi bio izgubljen, gdje si bio sretan.
Ljudi uopće nisu shvatili bit svog postojanja i ponašaju se jedni prema drugima baš bezveze.
komentiraj (26) * ispiši * #
kejtoo, 12.05.2024. 00:08 A kažu da je za sreću malo potrebno, ali i da nam baš to malo upravo nedostaje. Teško je na ovom svijetu biti sam, al opet se to nekako čini kao najbolja opcija. Pitam se, misliš li ti na mene kao i ja na tebe?
WORLD OF A DREAMCATCHER, 13.05.2024. 10:17 Ono što se čini kao najbolja opcija, najčešće to i jest. Ne mora značiti da je trajno. Možda samo trenutak u protoku vremena. Strpljenje je mudrost, nemaju svi karakter za izbrusiti taj zanat. A dok ne dođu druga vremena gdje ćemo moći pružiti jedni drugima ruku,.bez kalkulacija i proračunatosti, ostanimo sami. Problem nastaje jedino ako osobnu samoću nismo sposobni trpjeti. A to je druga priča. Želim ti svako dobro :)**
kejtoo, 13.05.2024. 11:58 Nemam problem sa samoćom, ali imam s neusklađenim odnosima. Takvi mi previše crpe energiju, najćešće bez nekakvog smisla u smislu da je bar ta iscrpljena energija utrošena za nešto dobro, ne bi me to toliko smetalo, što me crpe, ako me razumiješ. Šteta je kad je ta energija loše iskorištena ili bačena u vjetar. Recimo da sam u fazi gdje težim dijeliti svoju energiju s nekim tko će ju znati pravilno koristiti na način da oboje zajedno rastemo i punimo se međusobno tj. nadopunjavamo. No, imam dojam da je to jako teško naći u današnje vrijeme. Svako dobro i tebi :)
WORLD OF A DREAMCATCHER, 13.05.2024. 13:32 @kejtoo-Razumijem te u potpunosti. Dijelim ovo mišljenje i stav od riječi do riječi, jer i sama sam u takvoj poziciji i osjećam se tako. :) Današnje vrijeme je doista previše komplicirano u toliko mnogo sfera i faktora...Doslovno mind blowing :/
TEATRALNI, 13.05.2024. 17:51 Nostalgičnost ima puno razina i oblika ja sam nostalgičan za puno stvari. Ps potpisujem tvoje komentare na tominom prethodnom postu o konzervama.
kejtoo, 13.05.2024. 20:29 @T Nemam ništa protiv konzervativaca, i sama sam recimo pomalo konzervativna po nekim stajalištima, al ne kužim tu potrebu za rihtanjem drugih prema sebi. Smatram da je to individualna stvar, izbor i stanje. Svačije je pravo sebi izabrati put i način na koji će živjeti. Svi imamo neku unutarnju vodilju koja nas vodi i svoje razloge zašto smo takvi kakvi smo i to ne bi trebao bit razlog za osuđivanje, zamjeranje i podjele.
TEATRALNI, 13.05.2024. 22:52 E tu se onda razlikujemo KEJT-ja imam protiv (doduše ništa efektivno, da ozbiljnoj temi dodam natruhu humora :D) upravo iz tih razloga koje navodiš: "al ne kužim tu potrebu za rihtanjem drugih prema sebi." pa kad još dolaze na svoje morske nebulozne ideje da ih provedu u zakone i ustav onda me se itekako tiče i imam biti protiv čega. Kao što kod Tome i primijećuješ-druga strana ima razlog za bunt i revolt stvar nije benigna to je razlog zašto su konzerve opasne.
kejtoo, 13.05.2024. 23:14 @T Kužim ja problematiku i tu se u potpunosti slažemo.
eum, 14.05.2024.
15:36
Nostalgija je pojam koji ukazuje za neupitno gašenje (prolaznost) lijepih događaja u zemaljskom životu da bi se potom otkrili novi putevi kojima nas nosi vrijeme. Kažu u bolji svijet - tko zna. Bit postojanja, nije na nama da ga otkrijemo, nego da jesmo i da mu stremimo.
Zanimljiv post!
Klaatu, 15.05.2024. 23:19 Ne. Put ti uvijek izabireš. Spoznaja je kad shvatiš da si sam promijenio put.
kejtoo, 15.05.2024. 23:21 Ne baš. U odnosima i druga strana može promijeniti put.
Klaatu, 15.05.2024.
23:23
"U odnosima i druga strana može promijeniti put."
Ne.
kejtoo, 15.05.2024. 23:26 O itekako može, inače bi to značilo da mi imamo apsolutnu moć upravljati drugima, što nije točno. I drugi imaju svoje izbore, htijenje, razloge, želje, težnje...
Klaatu, 15.05.2024.
23:28
"O itekako može, inače bi to značilo da mi imamo apsolutnu moć upravljati drugima, što nije točno. I drugi imaju svoje izbore, htijenje, razloge, želje, težnje..."
Postoje li drugi?
kejtoo, 15.05.2024. 23:30 Ako postojiš ti, onda postoje.
Klaatu, 15.05.2024.
23:32
"Ako postojiš ti, onda postoje."
Ne.Kad doživiš vrhunac spoznaje - Ja jesam, tada si svjestan svih mogućih oblika materijalnog svijeta, ali konačno si sposoban spoznati sebe. To je taj trenutak.
kejtoo, 15.05.2024. 23:34 Znači ti Klaatu ne postojiš? Zanimljivo. Kako mi onda odgovaraš na komentare? Nije li malo preuzvišeno na druge gledati kao na materiju bez svijesti. Svatko ima svijest. Svatko se kreće. Svatko može promijeniti smjer.
Klaatu, 15.05.2024.
23:37
"Kako mi onda odgovaraš na komentare?"
Upravljajući tijelom u kojem jesam.
Klaatu, 15.05.2024. 23:41 Imaš konje. Imaš uzde koji ih drže. Imaš kočiju. Imaš kočijaša. Imaš onog unutar kočije. Tko si ti u navedenom nizu?
kejtoo, 15.05.2024. 23:43 Volim biti unutar kočije, al kad se uhvatim uzdi, konji pobjegnu glavom bez obzira :D
Klaatu, 15.05.2024. 23:45 Jesi li unutar kočije?
kejtoo, 15.05.2024. 23:46 Recimo da jesam.
Klaatu, 15.05.2024. 23:54 Ne bih rekao.
kejtoo, 15.05.2024. 23:59 Ne znaš me dovoljno.
Klaatu, 16.05.2024.
00:00
"Ne znaš me dovoljno."
Zar sam govorio o tvojem tijelu?
kejtoo, 16.05.2024. 00:03 Je, u kočiji sam, ali bez, kočijaša i konja :)) Jer kočijašu ne vjerujem, a konji su mi predrage životinje da bi ih tako maltretirala.
komentiraj (6) * ispiši * #
kejtoo, 01.05.2024. 01:49 :ljutiti smajlić:
WORLD OF A DREAMCATCHER, 06.05.2024. 08:57 Kako ide onaj stih: "prvo moraš puzati, da bi znao hodati" - nema konstante ni jednoličnosti. Sve je energija, a ona ima svoju varijablu
kejtoo, 06.05.2024. 12:45 @WOAD Nije baš tako, neki napadaju tuđu energiju iz nekih svojih slabosti, najćešće iz puke ljubomore
WORLD OF A DREAMCATCHER, 13.05.2024. 10:13 Mnogo je faktora za napad. To rade oni nesretni i slomljeni ljudi. Sretni neće napadati, oni pruže ruku i žele ti najbolje
kejtoo, 13.05.2024. 11:43 I zlobni su sretni u svom svijetu, a takvi ne pružaju ruke i ne žele ti najbolje.
kejtoo, 13.05.2024. 13:00 Da se nadovežem na prethodni komentar... problem je kad živimo u njihovom svijetu.
kejtoo, 23.05.2024. 20:01 ...
Donabellina, 23.05.2024. 20:58 Dobro si ovo napisala ; ako se šalio, vrlo neukusno i bezobrazno je tuđu bol rješavati seksom.
Muškarci očito misle "donjom glavom" a to je neoprostivo kada su bolni osjećaji kao smrt u pitanju
kejtoo, 23.05.2024. 21:10 @Annabonni Prilično sam sigurna da ima neslanih primjera i sa ženske strane. Treba sagledati uzrok problema, a ne posljedicu.
Klaatu, 23.05.2024. 21:52 Ponuditi seks kao rješenje umjesto razgovora i utjehe. U pizdu materinu. A i ona, odmah prekid. Mogli su to riješiti kao ljudi. Uh, kao ljudi. Bolje ne.
Sarah, 24.05.2024. 07:12 Očito su jako mladi..
Komunikacijom se među različitostima stvara most..
Ypsilonka, 24.05.2024. 14:12 Ne znam zašto ti misliš kako se je on šalio (po uvodu se čini kako misliš)?
Nije se on šalio, on je očito pokušao "podijeliti terapiju" koja njemu djeluje.
kejtoo, 24.05.2024. 19:17 @Y Nitko nije shvatio post. Muško društvo ga je zeznulo kroz neslane šale na račun žena (koje potiču da se na žene gleda kao na seksualne objekte, a ne osobe koje imaju osjećaje i van toga), i jer je povjerovao u tu glupost, ne koristeći svoj razum da razluči kako je ispravno reagirati u toj situaciji. Drugim riječima, mislio je da je sex rješenje za sve probleme. Ona je ispravno postupila, jer je to bilo čisto nepoštivanje nje kao osobe.
WORLD OF A DREAMCATCHER, 29.05.2024. 10:27 A što ako ne zna drugačije? Šala, ako je to bila, nije na mjestu...Ali kasnije se navodi da je isti ON nesretan s propalim brakovima...Što ako ima postavljene krive temelje i uvjerenja i jednostavno njegov mozak projicira sex kao metodu utjehe koja nudi emociju. Ok, slažem se, postotak je visok da se na ženu gleda kao sexualni objekt, ali s druge strane isto tako teorija da mi žene najviše emocija primamo kroz taj čin, zapravo drži vodu. Neki nemaju osjećaj za osjećaj i prilično su zablokirani na tom području-ON očito nema, što je potvrda kroz propale brakove. Možda je reakcija mogla biti drugačija i ovdje ne stajem na ničiju stranu, ali je pristup neprilagođen situaciji u potpunosti