Healing...

srijeda , 04.07.2007.

Faza spavanja, akumuliranja energije; nekako mi se čini da ju trošim više nego se uspijeva regenerirati... vjerojatno se još privikavam na neke nagle promjene koje su se do sad već ustalile u svakodnevnici. Možda me crpi prilagodba koja se još nije prilagodila.... ili stare rane koje upravo zacjeljuju!?! Opušteno stanje prevladalo je trenutne tikove, intervali su im znatno niži nego prije. Iako umoran, razum me još drži na okupu... no moram priznat da je omama znatno agresivnija i lakše se pali; u neku ruku dobro je, u drugu pak nije! Sve u svemu, ako izdržim, mogao bi biti ful recovery, a to mi je najvažniji trenutni cilj! Prizivam onaj životni elan od prije... good luck to me!!! Neki od rokova se primiću kraju, možda su oni razlog ove sveobuhvatne tlake! Na kraju dana se vidi koliko je bio uspješan!

Tamo di san odmiče, java počinje i obratno!

<< Arhiva >>