ponedjeljak, 28.12.2009.

Mjesečeva sonata by L. van Beethoven

Pišem ovaj blog samo kako se uspomene na ljude, osjećaje i događaje ne bi osenilile. Da ne bi zaboravile zašto uopće postoje. Da ne bih ja zaboravila tko sam i zašto sam takva kakva jesam. I opet stiže neka nova godina. Ja opet tražim odgovor jel ova bila ok, sucks il nadasve kul. Pa započinje još jedan dugi postek pun osmijeha, suza, tuge, ponosa, nade i želja. Ovaj put bez kronologije, ali i bez nekog posebnog poretka.
Bila je ovo godina kada sam stupila u svoju prvu Radionicu kreativnog pisanja, gdje smo jednom prilikom pisali spisak svojih prvih putova. Moj ovogodišnji spisak na tu temu bi mogao izgledati ovako:
- Prva vožnja motorom mah
- Prvi posao thumbup
- Moja prva cura hehe cerek
- Prva (tj zadnja) šogorica zubo
- Prvi put u Pragu dead
- Prva = Zadnja neprospavana noć u Pragu nono
- Prva jedinica iz PiG puknucu
- Prvo samostalno vozikanje cool
- Prvo vjerovanje u ideološku ljubav eek
- Prva zaključena četvorka iz matke no
- Prvi poljubac na kiši naughty
- Prvo plakanje u nečijem zagrljaju
- Prvo bježanje u Varaždin s Mimi bang
- Prva pizza s vrhnjem (Macan :P) njami
- Prvo vraćanje doma nakon kaj moji već bili budni party
- Prva zdrobljena čaša na poslu dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Neke prve putove ću izostaviti. Iz principa – kak bi moj online bracek reko belj Sve je počelo igranjem Amorovim strelicama i završilo upoznavanjem jedne divne osobe koja se voli grliti. Ojačalo se svakodnevnim pokeanjem i inboxanjem hehe. Ugl Martin je osoba koju jako volim i koja mi fali svaki dan. Mogu mu reći sve. On meni može reći sve. Jedan drugome tjeramo emo misli. Uvijek ima paket maramica u pripravi za tinu i napaljuje ga škakljanje po donjem dijelu leđa (aha aha, priznaj da je dobro) naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Još jedna moja ljubaf je naravno taj prekrasni Alen (kradem epitet haha tak si ti mene opisal u svom postu gdi mi tražil dečka smrade jedan). Nakon svađa, mirenja, suza i igoriranja, jedan jedini mail sredil stvari. Ne mogu zamisliti školu, dan uopće, a ni samu sebe bez tog tvrdoglavca (koji ne priznaje da sam dobila obje oklade – hvala Lucika cerek). Nepopravljivi šovinista kojems e ne daju pisati poruke. Moj glas razuma i moje sunčeko sa garfieldovsim noktima zubo mijaaauuu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Druga moja sexy plavuša, koja me ostavlja bez teksta i argumenata je moj Miroslav u toj dalekoj Pregradi. Osoba sa fascinirajućim karakterom i totalno zrelim stavovima. Borac za pravdu, moj omiljeni pjesnik i reper i nepopravljivi zavodnik fazanki haha. Jedva čekam one kremšnite njami
Kad sam već kod umjetnika (za kojega se nadam da će mu se naslovna stvar svidjeti) moram spomenuti svog DJ-a. dečec sa najljepšim osmijehom i zavidnom glazbenom inteligencijeom. Moj smrad, ljubek, bebač kojeg jako jako awwww vowim <3<3<3 hahhaha kiss Sati na msnu, prežderavanje i skalpiranje pizze te krađa Cedevite grejp (to ti nikad ne bude oprošteno, samo da znaš) i iskazivanje kreativnosti pomoću slamčica =))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Drugi meni poseban bivši maturant napravio je totalnu brutalnu pomutnju u jednoj emo glavi. Prvi put do sad sam poželjela da zaista vjerujem u tu ljubav. Ideja nije bila neke pametno ali se zato pretvorila u jednu nezaboravnu uspomenu. Osoba koju je vrijedilo upoznati. Također nevjerojatan crtački talent. Dragi Frus, nemaš pojma kak mi zapravo drago što si našo tog nekoga s kim sivo nebo poplavi =) Pozdravlja te Stanislav sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Također sam donedavno mislila da sam carica perverzija i tad me moja Ljubaf upoznala sa Zvonimirom, koji se još nije udomaćio s mojim novotvorenicama i ruskim nekorištenjem pomoćnih glagola. Nikad bez argumenata da mi neke proturječi. Uvijek pun ljubavi prema toj maloj Bunny koja u dubini sebe vjeruje u bezuvjetnu, pravu i vječnu ljubav, sreću, obitelj, prijatelje i sebe makar to nikad neće priznati. Moja prva i najsexy cura haha Marina je dijete koje misli da mora odrasti a zna da to ne želi. Razočarana u ljudsku prirodu, a očarana sitnicama. Moj Mjesec kad se izgube sve zvijezde cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Upoznala sam i jednu mušićastu punkericu Anu koja u svim svojim tvrdoglavostima ima toliko ljupkosti i neodoljive simpatičnosti da ju moraš voljeti. Super piše i svira i nikad ase ne prestaje smijati smijeh Još jedna scru mila je Lea. Toliko puta bih ju bacila od nekud jako visoko. Njenu politiku života stavila bih u Hitlerovu plinksu komoru da napokon posluži nečemu humanome. Al na kraju svega, znam da je uvijek tu za mene, s kavom prije posla, cijelonoćnim dopisivanjem il samo s onim neuspješnim pokušajem da mi objasni zake nakon svih tih oluja ostajemo žive na pučini. Zajedno wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Tu je i moj anđeo Ljilja kojoj želim samo jedno. ODI U TU VRAŽJU BELGIJU VIŠEEEE smijeh Zarazila me s tom glupom farmom, al ok… znam da je tu uvijek kad nam se neda učit da se idemo zafrkavat sa da ne pitalicama i gatanjem hahahhaa Još uvijek, da rolleyes Opis bi bio predugačak da krenem dalje. Moja online sister Tena, blesavo zaljubljena i uvijek za akciju u svim pogledima. Šminker Filip, društvo za pizzu pod slobodnim satovima : Majsot Fantač Hrki & moj najbolji matematičar Selce. The Doors fans Ivana & Anja…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Nakon ovog posta punog nepovezanih rečenica i neizrečenih misli, shvaćam da u 2010. ne želim ništa više no sve njih sretne. Vjerojatno ćemo se s vremenom izgubiti jedni od drugih jer ništa ne traje vječno. Bez obzira na to, želim da ovaj post ostane kao podsjetnik da ih neizmjerno volim i da će uvijek biti dio tine koja jesam. Da su najdraža uspomena godine koje ću se uvijek sjećati <3


19:08 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.