nedjelja, 28.12.2008.

Ma šta nam bi...

Još jedna godina pri svom vrhuncu i kraju. Weeeeeee! Baš je bila bljeee... Opće neću iti pogledati lanjske novogodišnje odluke. Garant nisam niš ispunila. Zato ove godine nema odluka. Išlo bude kak bude išlo il ne bu il kaj god. bljeeee nut. Glavno da se tina uklopila u praznike i flertuje danonoćno s frižiderom koji taman u smočnici zubocerekfinocereknjamicerekpartycerek
Po cijele dane Britney na repertuaru sa Santa can you hear me? I opće ni bitno kaj još uvijek ne znam tekst. Dakle: papam, pjevam, kuham i plešem, visim na kompu i gledam svjećice na boreku i baš mi weeeeee!!! Grinch nije ukrao Božić! Weeeee!


Image Hosted by ImageShack.us


Sad asocijacije na 2008. godinu.. pazi sad naughty eeerrmmm...
Ostvarenja perverznih snova i slično nećemo spominjati... i niš drugo nije ostalo hhhhhh
Ne, šalim se... ovakoca:
LJUBAVI: Brooke + Viky kiss Kumica + Lukica kiss my buraz + šogycakiss ... valjda sam sve stavila? hmm
SVAĐE: Prva s Turčićem preko koje se još dan danas nije prešlo. Onda s Filipom tak negdi... pa s Leom pred kraj šk.god. i u 7.-8.mj negi s Matijom. Zake... pisala o tome i previše.. neke se riješilo, neke se nikad ni ne bu etc.
POMIRDBE: Najvažnija pomirdba s Raskom smijeh čak si i Božić čestitalenaughty Onda se pomirila s Filipom već oko ročkasa i s Leom koja mi tek nakon 4(?)mj uspjela reći kaj daaavno prije trebala.
NJU FRENDIŠIPI: Tenica moja šatka cerek A ne znam dalje... Postala si puno bolja s Kumicom, Pepy, Lilli Ann, Leom, Filipom, Lukicom, Bunny & Ade... (nisam još našla albumček...no)
KUL PUTOVANJA I OPIJANJA naughty: Bila u Beču!!! Weeee! Kako kul bilo... Onda izlet koji bil prepun raznih događanja i sitnica koje se budu vjerojatno dugo pamtile. Onda Haley, Lea & tina bile na Hladnom Pivu u Luni i to mi jedan od fkt najdražih izlazaka uopće. Bilo je tu i lud presmiješnotragičnih noćnih kupanja na kojima se utvrdilo da i s alkoholom i bez radim gluposti. Saznala da me jedino Kokteli de la Kumica mogu tako dokrajčiti da nemam pojma za apsolutno niš bang I naravno moj 17.ročkas na ruti High LIfe - Paukova uberfancy kuća. Tad dobila svoje najdraže pinky zečeke smijeh.
RUŽNE STVARI: Školska godina mi počela jako stresno jer se razboljela jedna meni jako draga osoba. Nadam se da će biti bolje... stvarno se nadam. Ocijene su pale. Odnos sa starcima završil u kutcu. Postala sam ovisnik o kofeinu kojeg sam jedino i konzumirala ovih 3mj i još tipični tinejdžerski problemi... al eto došli praznici i sve se polako slaže na svoje.
NOVOSTI: tina dobila nju femili. Buraz našo curu i živčani svaki put kad ih opsjedamo sa ženidbom. Al svi su uberkul i njihovi dolasci smire svaku strku kod mojih jer je dobro znano da se u društvu treba fino, makar umjetno, ponašati. nut Al to meni godi jer se onda tatica brzo ohladi i sveee faajn smijeh
NAJVAŽNIJE: Meganajljepše pinky tinine starke i dalje žive i uskoro idu na zimsko pranje i krpanje smijeh
Image Hosted by ImageShack.us


Mislim da bi to bilo to. Provedite jebenu 2009. sa voljenim osobama smijući se i ostvarujući svoje snove. Proslavite nezaboravno 18-te ročkase, položite vozački i uživajte ko maturanti (OMG!!!!). To dakako ide moju generejš... ipak je moje tini najdraže cerek Držte fige rukometašima na prvenstvu ofc! Ljubite, želite i volite... i Sve najbolje u 2009. godini od tinecerek
mmmmwaaa


16:35 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.