nedjelja, 27.07.2008.

And we'll keep on fighting - till the end

Dobro jutro piplsi... Tina se baš probudila malo prije. Prvo sam mislila da je ponedjeljak u jutro al onda čuješ da traje Dnevnik i dolazimo do zaključka da ne samo da se ne orijentiram u prostoru nek me i vrijeme muči... =)
Dakle, jučer se nije išlo ni na Tuheljsku noć, ni u Zbk feštat Lilianin ročkas ni bilo što slično. Jučer se išlo pehaka na Bistricu... weeeee! Najbolja godina do sad. Na kraju (tj. već na početku) izgubih Haley iza sebe. Vidle smo se na par minuta u Zbku i Bedexu. Stvar u tome da fancy Brookeina sis Marina i ja skoro pa trčale cijelim putem. Krenule prve, stigle prve (ak ne brojimo Zvonkeca koji nigde nije stal dulje od 2.5min, kak mi pričal, i koji iza sebe nije imo brata i marininu majku i kumu koji su nam kod svakog zanaka ograničenja na cesti mrdali svijetlo i derali se da ih čekamo). Umjesto prepričavanja ljubavnih jada predviđenih za Haley, Marina i ja prepričavale Dr.House-a, pjevale Hladno Pivo, Coldplay i našu pobjedonosnu We Are The Champions od Queen-a. S istm pjesmom smo i trčale uz brijeg kad smo vidjele Konzum, jedvačekanu tablu i toranj, da bi do fontane stigle točno u 5 i 15... službeni rekord, hvala na pitanju =).
Ove godine nema bolova. Očito je noćna prehrana čokoladom i 2.5dl mamine crne kave prije polaska urodila plodom. Al sve u svemu bilo preprezakon. Pozdravek Lavici i Brineti koje su mi u Zbk lijepo pojele skoro cijeli sladoled jer su me kao došle pozdraviti... je kak da ne... =).
I tak vam to... Domeka trenutno sve fajn, al po mojoj slobodnoj procijeni tak bu ostalo najviše dva dana so... fuck. Krajem 8.mjeseca Brooke i ja napokon idemo u Varaždinske posjetit jednu curu koju zapravo nikad nismo vidle... duga priča... pričam nekom drugom prilikom. Hmmm... kaj još... aha da... niš! =)
Milsim da idem dalje pajkiti ili nekaj. Puseki Haley i Marini, Brooke i njenim luđacima na moru koji ne znaju ni speći palačinka omg, Lilian (hepi 17.ročkas još jednom), Makaveliju koji jučer osto kratkih rukava jer Tine nije bilo u Tuheljskima :P, mojoj fancy kumici i sis koje mi stižu na kupanje u srijedu, Zvonkecu (ne piti rakiju i šetati u gačama po Zbk... cccc..hehe), hmm... kome još... aha da...=)... Emilu za kojeg se ipak nadam da nije našo adresu bloga...=) al pošto uprvo reko da pročito onaj post... baš zakon not... ma sramota više manje, kaj to za mene =)
pusek


20:34 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.