nedjelja, 06.07.2008.

but somehow i know that there's much more to come

Hepi ročkas tu my Haley, po stoti put valjda. Al ak je neko toga vrijedan, onda je to ona. Jučer dočekali njenu 17.godinu i bilo mi taaak najs...makar priznajem da sam mislila da bude koma...jbg... Brooke i ja donesle fkt nakreativniji i najoriginalniji poklon (bez uvrede, i drugi pokloni su bili sweet). Mali bijeli zeko sa pinky okicama i naša slavna Prezntejšn sa tonom uspomena i presmiješnim slikicama bili su pun pogodak. Čak smo, gledajuć našu umotvorinu od prezentacije, uspjele rasplakati Haley. Kasnije smo se uputile u famozni Black&White. Ja u starkicama u napola narodnjačkom klubu. Date se kladiti da sam bila jedina tak obućena?! =) Zbog tog tzv.Blekija me fešta zapravo baš i nije veselila, al ipak je bilo super. Bile su čak tri pjesme koje su pustili samo za moju dušu (iz razno raznih samo meni shvatljivih razloga i uspomena vezanih za neke stihove) Kaja, Poison i Ti si mi u krvi.

Ne vjeruj da spominjem te često
Da se tajno molim za tebe
Stražarim kraj tvoje ulice
Da uz rum gubim um i tiho nestajem

=)

Bio je to prvi izlazak na kojem mi cilj nije bio napiti se (no dobro, prvo je bil...) i zbariti nekoga (Niky, onaj tvoj je fkt sweety). U Blekiju se okupilo skoro cijelo društvo iz osnovne (a i nasuprot mene bila cijela burazova ekipa tak da barenje otpalo :P). Tona ljudi s kojima se inače jedva pozdravim. Novi ljudi, stare uspomene. Promijenili su se, al fkt na bolje. Zapavo nisam nikad ni bila svjesna kolko mi budu falili. Čak ni na oproštajki kad sam se plakala ko mila godina za tim ljudekima. Tak da je Bleki dobil potpuno novu čar... Opet smijeh od 0-24 ko nekad u osnovnoj samo nama shvatljivim šalama. Bar na jednu večer sam bila natrag u osnovnoj s trenucima kad je bilo zabavno, toplo, sigurno i nezaboravno. Ponovno dijete daleko od odrastanja.

Image Hosted by ImageShack.us


I sve bi bilo super da ne saznamo da Tuheljska noć pada istu subotu kad idemo pehaka na Bistricu. Fuuuuuuuuck!!!!!!!!!! Prilika da vidim sve stare i nove frendove v.s. najdraži doživljaj tokom cijele godine. Not feeeeeer!!!! Ajde ljudeki, idemo na noćno sad u subotu, please! Za Tinu... Tak mi falite a očito da vas ne bum vidla još neko podulje vrijeme... jbg...

Image Hosted by ImageShack.us


Evo Tina je napokon happy. Možda ovo i budu najbolji praznici do sad, kak Brooke tvrdi. Uživajte i dalje. Vojim. pusek


13:59 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.