nedjelja, 01.06.2008.

KAD BI ZAUVIJEK ZASPAO OVAJ GRAD

Hallo ljudeki... Vratih se ja jučer s izleta. Bilo... hm... poprilično dobro. Zapravo bilo prezakon. Pogotovo zato jer raska ne priča s gotovo nikim iz razreda još od onih feštica po sobama. Mislim da sam postigla najvišu moguću titulu najomraženijih ljudi u Svemiru by Raska. Bit će baš lijepo još ove dvije godine živjeti s njom... omg... A za početak pakla, saziva roditeljski na kojem će popričati sa svakim roditeljem o ponašanju njegova djeteta. Bilo baš zanimljivo smisliti što reći majčici, a da se relativno poklapa sa histeričnom raskinom verzijom.

Image Hosted by ImageShack.us


Kad sve to oduzmemo, bila ovo najbolja moguća ekskurzija. Vrijeme prekrasno, obilazci sweet, ljudi koji nam sve to pričali bili super opušteni i pristupačni. Puno smijeha. Čak smo i nekaj naučili makar smo imali plan to svakako izbjeći. Dečki ponjeli gitaru. Prokrijumčarilo se alkohola, makar je dio ipak nesretno završio radi nepažnje. G. i ja se prve bacile u more i bilo baš fancy uopće tih dana s njom. Dobro je imati bar nekoga s kim možeš raditi gluposti i smijati se bez razloga. Kamenka se preselila curama u sobu pa je k nama doselio Bracek/Tatek/Uvuka (kak se na kraju zoveš onda?), nakon dugih borba s raskom pred našim vratima. Slušalice i glasna muzika su u takvim situacijama stvarno najveće blagodati =). Uspjela sam spasiti svoju tequilu, nakon kaj mi raska priredila cirkus u sobi 230(mislim da je bila ta) tak da sam ju ubacila na hodniku u kantu od čistačica. Genijalca li, aha aha. =).

Image Hosted by ImageShack.us


Previš je toga da vam pričam. Na plaži bilo baš jepo. Pričah s profom iz hrvatskog o svemu, ponajviše o ljubavi. Njezin odabir za mene je očito ipak prevagnuo, točnije, njena pretpostavka još od lani. Ko bi reko. Ja ostala u čudu. Pričala mi o svojoj ljubavi koja bila poprilično ista ko i moja prva i najgora pa sam se rasplakala ko idiot. I svi dakako mislili da je to radi nekoga ko je tu večer bil s nekim. Je baš. Meni bilo bolje =) . Vedra noć, zvijezde, more, '...kako dobro mirišeš...' i sl... Lijepa plaža...definitivno =).

Image Hosted by ImageShack.us


Inače, da se pohvalim, u mom dvorištu danas snimali Koleđicu (đ ili dž?). Bila tu cijela ekipa: Knjaz, baka Slavica, Gobac i Antimon(onaj crnac, se zove tak?). Potrgasmo se od smijeha. Slike stavljam u slijedćem postu jer je sve slikano na Haleyn fotić za koji mi zaboravila dati kabel za komp tak da... Slijedeći utorak gledamo kak se moj tatica i burazov bend snalaze pred kamerama. hhahahaha
pusek


12:56 | Komentari (16) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.