nedjelja, 04.05.2008.

I sve što sam volio, a tebe sam volio... i sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao...

Jučer sam vidjela curu s kojom smo nekad davno, par godina, išle u osnovnjak. Trebalo doći svo žensko društvo, al na kraju bile sam Haley, Brooke i ja jer ostatak bio spriječen iz razno raznih, meni pomalo nedostatnih razloga...al ok. Pričale smo i smijale se. Al jednostavno nemreš biti nasmijan a da ne osjećaš grižnju savijesti kaj je tebi tak lijepo, dok ona ne zna kako će biti kad navrši 18. Djevojka potjeće iz veoma disfunkcionalne obitelji. Naši tzv.problemi su u njenom životu nešto što se uopće ne pamti i za što nema mjesta u njenim očima i mislima. Policija, popravni domovi i tučnjave su njena svakodnevnica. Obiteljski ljubav, onu roditeljski barem, nikad zapravo nije ni upoznala. Živi kod ljudi koji su za to plaćeni, daleko od obitelji. Kako je čeznula da joj kažemo ako joj viđamo roditelje, no bilo je lakše reći samo jedno jednostavno NE. Stvarno se pitam koliko čovjek može podnjeti boli...

Image Hosted by ImageShack.us


Ostatak večeri proveden u High Lifeu prošao, meni osobno super. Bila moja G. i Lavica, kasnije došo i braco i Mišek. Pila se tekila...mmmmmmmm.... S mojim omiljenim fazankama: Tamarom, Tenom i Helenom =)). Prezakon =) =) =)
Al najbolje je to kad ti neko zamjera kaj si nakon puna četiri dana dobre volje. Dana kad se probudiš u 5 samo da osluškuješ razgovore iz kuhinje i tatino raspoloženje te predviđaš ko bi danas mogao ispaštati i plakati. I onda dođeš van, dobre si volje, al imaš tu jebenu čašu ispred sebe i ...ah da... zbogom.... ( =) lol (= ).

Image Hosted by ImageShack.us


Jednostavno mi se ne da pisati. Pozdrav mojim fazankama --> ovo obavezno ponavljamo =)! Pozdrav Luciyi (nadam se da se vidimo i hvala na pozdravima). Brooke, pozdravi dragoga uz ispriku.... Haley pusa pusa pusa i POŠALJI SLIKE! Pozdrav svima koji se vole. Svima iz 2.pm-a i svima koji navraćaju na ovu stranicu.
vejiki pusek


07:12 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.