utorak, 22.04.2008.

Optimizam ostao doma?

Čemu tolka strka oko emača? Pa i oni su ljudi! Baš mi zakon zgledaju. Sad puštam kosu da se ošišam onak asimetrično - kak moja Brooke kaže. Kad pogledate, nemrem baš biti emo ni da hoću jer nit ne znam kaj to zapravo znači. Slušam ono kaj me pukne i ovisno o vremenu, ljudima, situaciji i raspoloženju. Rođena sam bez stila što mojem tatici jednostavno nejde u glavu. Al da se npr. oblačim ko emač, starci bi me se odrekli i prognali na neki drugi kontinent, ak me ne bi uspjeli vratiti u tzv. normalu. Stoga...

Image Hosted by ImageShack.us


Puno razmišljam, psihoanaliziram i opet iznova dolazim do zaključka da ne postoji razlog zakaj bi mene neko volio vječno i bezuvijetno. Imam osjećaj da mi na svakom kapku sjede tri tone neke robe tak da ne vidim sunce ni niš optimistično. Sto puta tjedno mi se sruši svaka pozitiva koju sam smišljala sjedeći na travi kilometrima od ubojice svakog zdravog i nasmijanog dana (č. knjige). Na svakom ljubavnom testu na facebooku ispada da mi je srce u komadićima, klinički već mrtvo, a savršena ljubav za mene još nije izumljena. A jbg

Image Hosted by ImageShack.us


Al zapravo sam vam ja jedno jako sretno dijete. Mada sam rijetko hiperaktivna i prštim od smijeha i retard šala, u sebi sam skroz naskroz sretna, još od kad sam kročila u našu plavu kupaonu i maknula se iz osnovnjaka. Puno volim, grlim, ljubim. Uvijek pričam istinu. Želim se svidjeti ljudima. Značiti. Biti tu za svakoga. Jednostavno nemreš birati jel budeš dežurni klaun ili totalni mračnjak jer naše ponašanje ovisi o riječima i nastupu drugih, ugođaju, problemima koji nas tište i osobama uz koje stojimo. Bar je tak kod mene. I to čist ok. Nemrem promijeniti neke stvari. Ili možda samo neću.

Image Hosted by ImageShack.us


Ma svi smo mi emo. Nasmijani depresivci. Suicidni ljubitelji života. Klaunići u crnom. Promijenjivo vrijeme konstantnog okretanja tog šarenog planeta. Ah ah... Život je lijep. A svatko je dio njega. Dakle... svako je lijep, poseban i značajan. A da se svi ubijemo kad osjetimo nemoguću količinu manjevrijednosti u sebi, mislim da bi izumrli ko i dinusauri. Stoga stop crying!

I don't have to think
I only have to do it
The results are always perfect
And that's old news


Image Hosted by ImageShack.us


17:36 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.