četvrtak, 27.03.2008.

Post pisan samo da stavim slike

Došle mi danas G. i Lavica u tuheljske na bazene samo da me vide (je baš). I prvo nemaš nikoga naše dobi (muškog roda, naravno). Ili do 12 ili prek 25. Koma. Još vidim jednu profu iz osnovne s cijelom obitelji dok sam bila malo happy volje.... ma krasno. Dakle..sve bilo osuđeno na katastrofu. Lavica se odrekla tračanja, ne pije kad je ne bazenima...koj još?? G. i ja se malo strgale (ja veoma malo=), a neki drugi... ) i sve postalo jako zabavno. I idemo mi zvat neke dečke koji bi nam mogli radit društvo. Dođosmo do zaključka da su naši dečki tak jooooooooooooj!!!!!! Niko nije za akciju! Ninek- razočarana sam potpuno. A sad napokon ove slike...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Inače, slike malo mutne jer mi mobitel bil relativno mokar...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


sad komadi...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Spretna G. koja se svakom jebenom prilikom mora ubiti (ono malo crveno, ali nju boljelo sto na sat, a nema ko dati pusu tam)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


i sad moja omiljena fotka

Image Hosted by ImageShack.us


Sad kad čujem : Joj daj makni ovu, stavi onu...ne da mi se... tri sata sam na ovome...
pusek


20:22 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.