subota, 22.03.2008.

You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire

Snijeg za Božić, snijeg za Uskrs... možda bude i za moj ročkas, ko zna? Ja bolesna na ljetnim praznicima, na zimskim, na PROLJETNIM! A fuck! Fale mi frendovi. Škola mi više ne fali. Pokušala sam iti učit, no sve ostalo na pokušaju. Ma nije to za mene...=)

Image Hosted by ImageShack.us


Čitala ja neki dan svoje stare dnevnike. Nekad mi to bilo zabavno, danas samu sebe ne kužim. Stalno sam tražila neku jebenu dramu u životu. Najgore je bilo to kaj, umjesto da nekaj napravim iz vlastita života, čekala neku toplu vodu da sama napravi zaplet, rasplet i perfect happy end.

Image Hosted by ImageShack.us


Čitam ja neki dan stare posteke i naletim na Dariin komentar. To je cura s kojom sam išla u osnovnjak. Uvijek perzabavna u duetu s Haley. Ali kad su se pojavili neki tzv. popularni ljudi i zgodni dečki, Daria je postala neka druga cura i polako smo se udaljile. Škola je tome puno pogodovala. Više se praktički ne poznamo. Tak da me stvarno iznenadilo kad je rekla da sam se promijenila, a uopće ne zna ko sam. Ne zna što volim, što me rasplače, o čemu razmišljam... niti ju ne zanima, tak da... Sorry za ročkas... A za drugo ti se nemam kaj ispričati, jer ne razmišljam o tebi, tak da te ni ne ogovaram. Čudno je kaj si baš meni obečala razgovor u 4 oka (zakaj ga nisi ostvarila), a tolko ljudi oko tebe glumi da te voli. Ja sam bar iskrena. Nije da te ne volim. Ali mi smo samo dvije cure koje su nekad išle u istu školu, a danas više ne znaju ništa jedna o drugoj. Bilo je to za očekivat. Srednja škola je napravila svoje.

Image Hosted by ImageShack.us


Ne znam kaj da vam pišem. Ili me volite, ili sam se prestala opterečivati s tim kaj vam nisam draga. Znam koga ja volim, bez koga ne znam, neću i ne mogu i to je sve kaj mi treba znati o ljudima. Možda jednom odlučim dati šansu nekim ljudima prema kojima se ponašam ko ...(sami odaberite kaj)... Nadam se da su skužili koga to ide. Problem je kaj više ne vjerujem svima, osobito onima koji su me povrijedili ad a opće ni nisu skužili. Tužno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Samo još jedna slikica...vic zapravo i ja vas pozdravljam...
pusek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


13:00 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.