nedjelja, 10.02.2008.

Fuck the world if they can't understand

Drage moje cure,dugujem vam objema ispriku. Brooke, sorry kaj te nisam spriječila da napraviš glupost, al nek te ne brine kaj drugi misle. Samo da doma sve riješiš sa svojima i sve bu ok. I imaš da se držiš dogovora. Ne bumo se napile do mog ročkasa, jasno? Ali vidiš, večer je ipak završila jako pozitivno, kaj ne? Draga Haley... Sutra hoću sve detalje vezane uz „pozitivno funkcioniranje“. Držim fige da nekaj ispadne iz svega toga. I nemoj se ljutiti za ono kaj smo napravile. Nije bilo namjerno....ok, krivo se izrazih...nek, nismo te htijele povrijediti. Nadam se da ti nije bilo tolko stalo do njega. Makar jako dobro zgleda s morkom kosom i...o da...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nek...bile mi jučer na kupancu. Haley popodne s komadom, a Brooke i ja na noćnom. Mislila sam da nam je bilo čisto super, al kad mi danas Brooke ispričala sve kaj nisam znala...koma! Osjećam se krivom. Jako! Nisam niš pila....aha aha...i bilo mi prilično FINE... Ali kaj kad mi frendica u komi... A shit...
I još jedna isprika (ili više njih). Turčić, ne znam kaj sam točno skrivila da ne pričaš s menom, ne znam ni zakaj ti točno pogoršavam život. Nije mi namjera. Ne znam kak da ti pomognem. Žao mi je kaj mi ne vjeruješ. Kaj je sve tak glupo. Kaj se ne kužimo.
Isprika još jednoj osobi. Sorry kaj sam glupača... Sutra trebam pričati s tobom. Nadam se da bumo sve riješile.


14:36 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.