utorak, 20.11.2007.

Moje prvo pravo markiranje

Dan je prošao prilično dobro. Na engleskom (nulti sat) se trebao pisati diktat, a pošto turk i ja fakat ne znamo pisati, nagovorila sam ga da markiramo. Bili smo u Fuliru i nikako da dobijemo ideju kaj reći razredniku. Al profa iz engleskog nas na kraju nije zapisala. Nadam se da ni ne bu. Pogotovo ne kad bude upisivala ocijene. Stvar je u tome kaj meni mama opravda markiranje bez problema, samo kaj Turk nema kak opravdati, a onda bum uglavnom ja kriva jer sam ga ja nagovorila. A to samo pogoršava situaciju.
Pisali smo matku. Fakat mi je žao što nisam riješila doma ni jedan jedini zadatak. Bravo ja! Nadam se da bude pozitivno... Makar nisam jedina koja je razočarana tzv.uspjehom. Al nije to baš neka utjeha. Njemački je zaboravila da mora pitati Kikača i mene pa još jedan plus za današnji dan.
A i pojavio se još jučer Medek. Odmah je čovjek boljeg raspoloženja kad je on tu i kad se bar jednom u cijelom danau nasmiješi. Ima tako zarazan osmijeh od kojeg fakat ne mžeš odvojiti pogled. Nemojte sad misliti da sam zaljubljena u njega jer nisam! Dajte ljudi shvatite da nisam zaljubljena u nikoga! Al on je osoba koja mi fakat uljepša svaki dan kad je dobar prema meni i kad je sve ok! Ima puno boljih komada od njega, priznajem, samo što ni jedna cura ne može ostati sasvim ravnodušna pored njegovog smiješka te smeđih očiju ispod plavih uvojaka (koje je nedavno ošišal, al navikavam se).
Inače je sve ok! Brooke još muku mući s onim iz Tropica. Nadam se da će se pojaviti u subotu na koncertu Nautilusa. Brooke bi se zaljubila, al se boji da se ne uspostavi na kraju da je to bila ogromna glupost. I ja bih da se ona zaljubi. I da nađe nekoga s kim će se osjećati onako toplo i sigurno. A moja Haley...e stara...kad nas misliš upoznati s onim Kak-Se-Već-Zove. Znam da si ga već upecala, samo kaj ste se takvi dva blesavi našli da se ne bum mogla dočekati kad bude napokon nekaj!
Ja se sad primam knjige... Kad se sjetim kolki ću zaostatak imati nakon ovoga vikenda, smrači mi se pred očima.
I Bunny...sve bude ok....3+5=8. Nije matematika nikakav bauk, osobito ne za tebe! A polugodište je još jaaako daleko!
Pusek!


17:11 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.