nedjelja, 18.11.2007.

Subota za učenje...

Ostala sam danas doma da bi napisala lektiru i učila za naporan tjedan. prošli vikend nisam knjige pogledala i onda me dignula matku i osramotila pred cijelim razredom. Koma, koma, koma....
Sad ni ne znam da li se taj vikend opće isplatio? Stvar je u tome da je Brooke imala u subotu rođendan, a ja u nedjelju imandan pa smo otišle u Tropic s Haley, sekicom i sestričnom by Brooke. došli su neki moji frednovi iz razreda i bilo je fakat super. Puno tekile... očito previše...
onda mi je bilo svejedno, a i danima poslije. al danas mi više nije. Javio mi se jedan tip, pozvao me na piće i ispao fakat super. Smijao se svemu čega sam se sramila i činjenici da ga se ne sjećam, al rekao je i da sam mu se svidjela. No, svidjela mu se ona pijana cura iz Tropica kojoj nije bilo stalo do ničega osim provoda, a ne ja-sramežljiva mala štreberica kojoj ništa ne polazi za rukom.
Pogađate da nisam otila na tu prokletu kavu. Da, žao mi je...al tako je i bolje,nadam se... Možda mi jednostavno nije suđeno da pronađem nekoga radi koga će mi srce početi davati znakove života...možda...


00:20 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.