30.04.2009., četvrtak

Ova iz talijanskog

Odlučio sam se zaljubiti u profesoricu talijanskog. Dosta mi je svih onih nesretnih i neperspektivnih ljubavi. Križam ih sve. Za sva vremena. Osim ako se ne predomisle pa i one u mene zaljube.

Ova iz talijanskog ima crnu kosu, tamne oči; za mene nepogrešiva kombinacija. Čini se simpatičnom. Malo smo pričali prošli tjedan (iznio sam svoju želju za učenjem talijanskog). Jučer nije bilo prilike, samo je pozdravila.

Sve moje šanse svedene su na vrlo kratko susretanje jednom tjedno. Imam još negdje 5 tjedana. A možda i više ako upišem talijanski, a ona bude predavala. No, cilj je riješiti situaciju do ljeta.

Koliko sam skužio, volite čitati o mojim zaljubljivanjima (svi su se raznježili na Doris iz Mekdonaldsa i svih zanima tko je ona misteriozna cura iz nedavnog posta). Zato ću vas o ovoj zavodničkog misiji izvještavati redovito. Trudit ću se sve vam prenositi koliko god ja ispadao glup ili to dosadno za čitati bilo.

Misija „Ona iz talijanskog“ službeno počinje! (I traje do Kneginjičinog rođendana kada postaje punoljetna i tada joj izjavljujem ljubav.)


- 09:20 - Stavi u košaricu (15) - Sadržaj košarice - Blagajna

26.04.2009., nedjelja

Put ka Nobelovoj

Naravno, morao je netko upropastiti sve moje snove! Napokon se dosjetim nečega, mislim si: to je to!, izašao sam iz sjene, i – „they pull me back!“, rekao bi George Constanza.
Blank
Čitateljica kaže da su o sokovodu raspravljali nedavno na "Parlaonici", a veli da su spominjali i taj sokospremnik kojeg sam se ja tako genijalno dosjetio pred par dana. A već sam imao spakirane nacrte i tehnički opis u aktovci, i sutra, odmah izjutra, namjeravao ih odnijeti u Centar za patentiranje. No, sad niš... čekam drugu priliku i neke nadolazeće trenutke nadahnuća.

Do tada se mogu podsjetiti svoji prijašnjih ideja, izuma koji su mi trebali donijeti bogatstvo i financijsko blagostanje do kraja života.

Pi
Još kao klinac odlučio sam osvojiti Nobelovu nagradu. Prvu priliku sam uočio učeći u školi o broju Pi. Kao, ima beskonačno mnogo decimala. Je, ziher. A struja je usmjereno gibanje elektrona.
Planirao sam uzeti konac, omotati ga oko ruba čaše i duljinu konca dijeliti sa promjerom čaše. Svaki dan stotinjak decimala, za godinu dana to je oko 40 000 decimala... 5 godina 200 000 decimala, tu bih negdje mogao do kraja doći. No onda sam saznao da se Nobelova nagrada uopće ne dijeli za matematiku. A i s vremenom su računala postajala sve luđa i luđa i s njima se ne bih mogao mjeriti. Osim ako bih išao ručno uništavati jedno po jedno. No već prije sam odustao postati ninja.

Daska na 37°
Tako sam napustio osvajanje Nobelove. Bar na neko vrijeme. Okrenuo sam se praktičnim izumima. Zahodska daska zagrijana točno na 37°C. Znate kak je zimi, jutro, daska je hladna za smrznut se. Zamislite koji bi to užitak bio da je topla. Kako je 'normalna' temperatura tijela 36,6°, 37 bi bilo taman. A ako vam je kojim slučajem to i dalje hladno, znači da vam je temperatura tijela viša od 37, što dalje znači da imate temperaturu! Bolje dijagnosticiranje temperature ne možete ni zamisliti. Jedino je ovih 37° uvjetno. Jer to je temperatura ispod pazuha, na vašem dupetu je sigurno nešto niža, no to nije veliki problem istražiti i srediti.

Tu sam ideju još do nedavno čuvao u strogoj tajnosti. Sad sam valjda shvatio da nikad neću krenuti u njenu realizaciju. Pa je nudim besplatno. Nek nam svijet bude bolji.

Nepresušan tetrapak od 2,5 dl
Potom je uslijedila izumiteljska suša. Tek u kasnijim razredima srednje došao sam do novog otkrića. No bio sam premlad i nedovoljno educiran da bih shvatio svu veličinu tog teorema. Tek na faksu, kad sam stekao malo kompleksnija znanja iz matematike, bio sam zreo uobličiti otkriće u suvisle definicije i formule. Tada sam se počeo hvaliti da sam do teorije došao matematičkom indukcijom. Iako je, zapravo, istina bila da sam do nje došao empirijski. Al matematička indukcija je zvučala 5 put bolje i ozbiljnije. Šteta što sam za Csonka-Werner metodu saznao tek kasnije, inače bih sigurno nju uključio u cijelu priču.
A čuveni teorem je sljedeći: koliko god srkali čokoladno mlijeko (ili sok) iz dvo i pol decilitarskog tetrapaka, uvijek će ostati još barem desetak kapi. Nemoguće je popiti cijeli sadržaj. Vjerujte, mislim da na Gornjem gradu dan danas na zidu jedne učionice stoji mrlja od čokoladnog mlijeka promjera 15 centimetara... a tu je još i niz drugih eksperimenata.

Ovdje me pak muči pod koju znanost to spada...i kako to pomaže boljitku čovječanstva i unapređenju znanosti. Al izuzevši te sitnice, Nobelova mi je zagarantirana.

I ima još jedan patent, no bezvezan je i jadan i glupo mi se na tak nečem obogatit. A i spava mi se i neda sad o tom pisat, a morao bih i grafički morao to predočit.

Revolucija abecede
A postoji još jedna ideja, no ona je prerevolucionarna da bude samo usputno spomenuta u postu. Zaslužila je cijeli. Nakon nje, svijet pisane riječi neće više biti isti! No, strpljenja, strpljenja, velike stvari ne odigravaju se preko noći! A ako to upali, Nobelova za mir će kapnut samo tako!

- 23:06 - Stavi u košaricu (13) - Sadržaj košarice - Blagajna

23.04.2009., četvrtak

Sokospremnik

Nedavno mi je netko (ne sjećam se točno tko, frend mislim) rekao da je pročitao, i bio je pritom prilično ozbiljan, da negdje (ni to se ne sjećam gdje) razmišljaju o uvođenju sokovoda u sve domome. Sokovod je cjevovod poput vodovoda, no kojim ne prolazi voda, već – jasno – sok. Moram priznati da mi se ideja svidjela. Iako je očito da je vrlo neozbiljna. Jer ne vole svi isti sok (neki bi limun, neki naranču, neki borovnicu), isto koncentrirani sok (neki bi rijeđi, neki gušći), i sl. Zato sam ja, upravo večeras, došao do rješenja! Tj. do druge ideje!

Sokovnik nije u stanju riješiti sve probleme, no sokospremnik jest!

Po uzoru na bojler. Voda ulazi u bojler, tamo se grije i topla izlazi kroz pipu. Sokospremnik je spremnik veličine slične bojleru (ili koliko se već modeliranjem pokaže potrebnim, sigurno može bit i manji) i u vodovodnom sustavu nalazi se ispred bojlera. U sokospremnik stavite svoj omiljeni koncentrat (sirup, cedevita i sl.), uključite sokospremnik, voda ulazi u sokospremnik, odaberete željeni omjer miješanja odnosno željenu koncentraciju koncentrata u soku i trenutak kasnije vaš idealni sok curi iz pipe i puni vam čašu.

Kako je sokospremnik ispred bojlera, omogućeno je i da sok nakon sokospremnika prođe i kroz bojler čime ste dobili topli sok ili – čaj!

Al uvjerljivo najveća pogodnost je da mi boca od voćnog sirupa više nikad neće biti ljepljiva (ne znam jel tak i kod vas, al kod nas doma, nije jedne boce soka u povijesti bilo, a da ona drugi dan od otvaranja nije već cijela ljepljiva)!


- 22:44 - Stavi u košaricu (11) - Sadržaj košarice - Blagajna

20.04.2009., ponedjeljak

Junac protiv vanzemaljaca

Zadnjih mjeseci ima puno postova koje napišem, ali iz nekog razloga (nekad ni meni znanog) ne objavim. Kasnije se želim nadovezati na neki od tih postova, no onda se sjetim da ih nisam objavio... pa mi je krivo. Zato ću sad ipak objaviti ovaj. A i bolje to, neg da vas udavim s postom o pločici s imenom (za vrata ureda) koju sam dobio pred petnaest minuta.

Jedva sam se probudio, a već su mi kroz glavu išle misli: koji dobar san! U rangu onog kad sam bio tajni agent sa šeširom na opskurnom sastanku u zamračenog prostoriji s ovalnim stolom ili kad sam letio warpom 10 (bilo je to već poodavno).

Znate već kako je to u snovima; skakanje iz događaja u događaj, jednog mjesta radnje u drugo, i sl. U jednom trenutku frend kaže da će uskoro biti potres. U drugom trenutku sam u podrumu svoje kuće na moru (koja uopće ne izgleda kao ona, ali je predstavlja). I krene potres. Kuća se počinje tlocrtno zaokretati ulijevo pa udesno, i tako naizmjenično, ne previše, po desetak stupnjeva. Kako se kuća zaokreće, strop tj. krov polako napreduje prema dole. Svakim zaokretom kuće i spuštanjem stropa, negdje se otvara ili zatvara prostor za bijeg. Ko u igrici; treba taj prostor uhvatit u pravom trenutku i izvući živu glavu dok se cijela kuća ne uruši do kraja. Par dobrih prilika ne uspijevam iskoristiti pa, ko u najboljem filmu, uspijevam tek u zadnjem trenutku. Odličan osjećaj!

Odjednom sam opet u nekakvoj staroj zgradi, nekakve letjelice na lik na šišmiše posvud lete. Shvaćam da ono nije bio potres, napadaju nas vanzemaljci. Borba (iako se nit ne tučemo, nit pucamo, al nekakva borba je). Cijelo vrijeme se čuje glas nekog starijeg čovjeka (kojeg bi u filmu glumio Sean Connery ili Ed Harris): „Pazite, pobjeđuju s jedan razlike!“ (to je trebalo značiti da su toliko dobro programirani da će se boriti s taman onoliko snage koliko im treba da nas pobijede odnosno, iako se može činiti da vodimo u bitki, ne smijemo se nimalo opustiti dok ih god do kraja ne savladamo).

U sljedećem trenutku sam na terasi nekakvog restorana (bio je tamo i nekakav roštilj) poplavljenoj vodom do pasa. Jedan sam od naših posljednjih preživjeli. Traže me. Zaranjam pod vodu da me ne vide. Vidim žensku od koje bježim. Traži me pogledom. Glumi je Severina. Čak je i nalikovala na Angelinu Jolie (valjda jer je sinoć bio Sakupljač kostiju na telki). S njom je onaj stariji čovjek (zapravo, nije to Sean Connery, ćelav je, prije obrijani Jean Reno ili onaj koji je Sitha u Star Warsima glumio). Poraženi smo, on joj odvraća pažnju kako bi meni pružio priliku za bijeg. Držim dah ko u filmovima dugo. Udišem ventolin iz pumpice. Pokušavam neprimjetno ispustiti zrak da se mjehurići ne vide.

Nekako pobjegnem. Nađem se u džungli. Penjem se u kućicu na drvetu. Tamo me čeka Loosica pokrivena oskudnim krpicama. Vodimo ljubav. U trenutku ispuštanja tjelesnih sokova pretvorim se u lava i pojedem je.


Ma serem. Al kad sam već prepričavao, sigurno ste očekivali spektakularniji kraj od onog nedorečenog da sam se probudio nakon ubrzo nakon udisanja ventolina dok sam još pod vodom bio.

- 12:11 - Stavi u košaricu (19) - Sadržaj košarice - Blagajna

18.04.2009., subota

Cure u koje si nesretno zaljubljen ne bi smjele govoriti lijepe stvari (pod lijepo ne mora spadati ništa posebno; čak i klasična pristojnost popraćena smiješkom). Niti biti tako prokleto zgodne.

- 13:46 - Stavi u košaricu (15) - Sadržaj košarice - Blagajna

16.04.2009., četvrtak

Ne želimo slušati sranja!

Ne kužim koja je fora s tim zahodima da se iz njih uvijek sve mora čuti. Vrata nikad nisu do poda, zidovi nikad do stropa. U Grazu sam vidio najgori zahod po tom pitanju. Vrata i zidovi nit do poda, nit do stropa, još su i bijeli, stakleni, samo kaj se i ne vidi kroz njih, obrisi se naziru.

U firmi zahodi imaju zidove od stropa do poda, vrata ne baš, no to i nije neki problem. Problem je kaj je ženski zahod od muškog odijeljen tek tankim pregradnim zidom kroz koji se i otkopčavanje gumba čuje. Malo prije sam baš krenuo na zahod, no skužio da je isto naumila i jedna ženska, pa sam se samo okrenuo. Jer neda mi se to slušat. Ajde još kad sam nutra pa neka dođe, čujem, al ipak ne znam tko je. Al kad baš znam tko je... to ne želim slušat.

Ne kužim to i ne kužim. Kaj ne mogu bar u tim prostorijama malo posvetit pažnje zvučnoj izolaciji. Ak nekaj ne želimo slušati onda su to te stvari.

Kad ću si radit kuću, zahodi će imat neku ludu zvučnu izolaciju. Neće se čut apsolutno niš! Jedino je problem ak je to ujedno i kupaona. Zbog kade. Bolje da se čuje poziv u pomoć ak se netko utapa. Bez zajebancije. Morat ću neku sklopku izmislit pa da se izolacija isključi čim je netko u kadi, tak nekaj. Ili neki crveni telefon kraj kade. Ti crveni telefoni su mi uvijek bili želja. Ko u Batmanu. Onaj crveni telefon pokriven nekakvim staklenim zvonom. Kad takav telefon imaš, znaš da si faca.

- 13:11 - Stavi u košaricu (15) - Sadržaj košarice - Blagajna

14.04.2009., utorak

Evanđelisti blogeri

Riješili smo zagonetku iz prošlog posta. Točnije, Joan ju je riješila. Ivan je bio taj drugi učenik. A kako je upravo on pisao to evanđelje, nije valjda sebe htio stavljati u prvi plan pa se nazvao "drugim učenikom". Sad je jasno zakaj mu je toliko bitno kaj je prestigao Petra!

Veli Ribac da je od evanđelista tek Ivan bio apostol tj. u tom "top 12". To me čudi. Mislio sam da su svi uredno bili apostoli... ovak mi ostala evanđelja ne ispadaju nekaj preveć vjerodostojna...

Ta evanđelja su zapravo bila obični dnevnici. Samo kaj su fokusirani na jednu osobu. I nisu pisani u prvom licu jednine. I ima puno "zaista, zaista, kažem vam".

U današnje vrijeme, apostoli bi vjerojatno pisali blogove. I mi bi mogli komentirat. Dajte zamislite to: komentiramo evanđelja. I oni komentiraju nama. Ivan me čita redovito, Matej tu i tamo, nije ni na ljestvicu mojih najvjernijih komentatora uspio doći. Al Ivan se zato s Ruskom za 5. mjesto bori. Pa mu dam minus 10 bodova jer je "btw" upotrijebio.

Marko i Luka su na mojblog.hr-u. Juda ima blog na večernjak.hr-u, al ga Crkva ne priznaje i tvrdi da izmišlja.

- 22:12 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

12.04.2009., nedjelja

Tko je taj drugi učenik (brži od Petra)?

Znate kaj nikak ne kužim oko Uskrsa? Čije god da se evanđelje čita, uvijek se spominje kako je Marija dotrčala s viješću da je kamen maknut s groba i grob prazan, na što Petar i jedan „drugi učenik“ otrče prema grobu. Trče zajedno, no ovaj drugi učenik ipak prestigne Petra i prvi stigne do groba. I uvijek imam dojam kao da je to što je drugi učenik prestigao Petra najvažnija stvar u cijeloj priči. Ne kužim. I taj drugi učenik nikad (ako se ne varam) nije imenovan, nego uvijek predstavljen kao neki „drugi učenik“. Čudi me da, pošto su apostoli bili evanđelisti, baš nitko od njih četiri ne zna tko je bio taj drugi učenik. Ili svake godine slušam isto evanđelje u kojem je on nepoznanica?
- 11:22 - Stavi u košaricu (9) - Sadržaj košarice - Blagajna

09.04.2009., četvrtak

Gdje ja to radim?

Skoro pa već godinu dana radim. Do sad nisam želio otkrivati nikakve potankosti oko toga gdje radim, što radim... a vidim da vas zanima jer svako tolko netko pita (pogotovo nakon onog posta o šahu)... no ja redovito izignoriram vaša pitanja... Čak ne znate niti koje sam struke (osim ako me niste privatnim putem upitali).
Možda je ipak vrijeme za razotkrivanje. Bar djelomično.

Radim u origami-kompaniji. Do nedavno sam bio pripravnik tako da nisam puno toga radio, niti imao nekakvu odgovornost, samo sam se upoznavao s poslom, metodama rada... nisam dobio nikakve velike projekte za voditi. Tek se malo poigravati, istraživati. I moram priznat, ovako s određene distance, nisam potratio to vrijeme.

avioni



Nisam previše ludovao, držao sam se osnovnog modela aviona. Bez ikakvih nepotrebnih dodataka na krilima. Ovak leti najbolje.

avion jedan



avion drugi



S raketama nisam ni probavao. One su prekomercijalne; politika firme.

Prebacio sam se na nešto korisno.

za šećere



Kutijica za držanje šećera. Na sljedećoj slici u punoj radnoj spremi.

za šećere (sa šećerima)




No, o nečem drugom sam vam htio pričati. Ono što mi se sviđa na poslu je što imam ured. Nemam samo svoj ured, nije o tome riječ. Poanta je da sam u uredu koji sadrži sve što riječ 'ured' nosi sa sobom: stol, stolica, komp, printer, ladice, telefon, klamerica, otklamerica, spajalice, bušilica, škarice, čaša za olovke i sl. No najbitnija stvar u priči - bez koje ured nije dostojan nositi to ime - su rolete. S nutarnje strane, koje možete okretati i tako zamračiti odnosno prosvijetliti prostoriju, ali - ono najvažnije - možete napraviti ovo:

škiljiti kroz rolete



razmaknuti rolete prstima i škiljiti kroz njih van. Da nema toga, moj život bi bio tužan. Jedino što je bolje od toga je isto tako škiljiti, ali ne prema van, neg prema nutra - kad su umjesto zidova samo stakla. No te sreće ipak nisam, možda bi to i bilo previše za sam početak moje karijere.

Znam, mislite si, pa ovom čovjeku cvjetaju ruže, ali nije ni tu kraj. Trenutak kad sam počeo iskreno respektirati firmu je kad sam pronašao ovo samo nekoliko prostorija dalje od mene:

čudo za selotep



čudo za lijepiti selotep! (ono s čim vam u pošti u 3 sekunde zapakiraju kartonsku kutiju.) Cijeli dan sam paradirao po firmi i tražio nekaj da zaselotepiram.

To vam je više-manje to.

Neki dan sam potpisao na neodređeno. Plaća 15.000 kuna, božićnica 7.000, regres 4.000, za Uskrs bon na 500 kuna... škiljiti kroz rolete ili posuditi to čudo za selotep i zalijepiti kutiju/paket ili upasti frendici u ured dok si vrhove potkraćuje - neprocijenjivo. (stara fora, al nisam mogao odoliti)


p.s. zahvala Dsk na obradi slika (zamagljivanje pozadine i sl.).

- 14:30 - Stavi u košaricu (15) - Sadržaj košarice - Blagajna

07.04.2009., utorak

Čarape za utorak

Već neko vrijeme osjećao sam se izgubljeno.

Posljednji put kad sam u Grazu bio, kupio sam si komplet čarapa za cijeli tjedan. Po danima.

U početku bih u ponedjeljak obukao one na kojima piše 'monday', u utorak 'tuesday', itd. No, već nakon prvog tjedna entuzijazam je nestao pa bih obukao one koje bi mi prve pod ruku pale ili bile čiste...sve su bile crne tak da je zapravo bilo svejedno. Jedino bih pazio da su slova bar približno iste boje.

Tu su krenuli problemi. Bio je četvrtak, a ja cijeli dan o vikendu razmišljam; ko da je petak... i onda tek navečer skužim da imam 'friday' čarape.
Ili kad se jednu srijedu nikako nisam mogao odlučiti je li utorak ili četvrtak pa tek kasnije skužio da imam lijevu čarapu 'tuesday', a desnu 'thursday'.

Danas sam rekao: dosta je bilo! Moram se sredit. Ne mogu više ovako, nije zdravo. Uložio sam potreban trud i navukao 'tuesday' čarape. Više ne živim u oblacima, realan sam, racionalan.

- 10:21 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

04.04.2009., subota

Snaga

Želja za novim postom nadjačala je čak i momentalnu neinspiraciju!

- 18:58 - Stavi u košaricu (14) - Sadržaj košarice - Blagajna

01.04.2009., srijeda

Plitko ili upravo suprotno razmišljanje?

Rano u jutro prolazim kraj vrtića i vidim žensku kak mete dvorište i terasu. Mlada, zgodna. Nakon uobičajenih refleksnih bludnih misli, prvo što mi padne na pamet je pitanje jel ona čistačica ili teta u vrtiću.

Nekako se ponadam da je teta. Varijanta s čistačicom mi se ne svidi.

Sad, pitanje: jesam li ja plitak u tolikoj mjeri da samo zbog nečijeg (uvjetno rečeno) 'neplemenitog' zanimanja, u trenu odbacim bilo kakav romantičan scenarij (s mojim filmskim preskakanjem ograde, spretnim penjanjem na terasu, poljubcem dok nam vjetar mrsi kosu, prosidbom pred zabezeknutim tetama i djecom i na kraju vjenčanju u kapelici u Bolzanu)? Ili...

Ili sam toliko „dubok“ (zašto mi ovo čudno zvuči), lucidan, inteligentan, pametan, mudar, genijalan (ma što god hoćete) da se ja još podsvjesno zapitam: zašto je ona zapravo čistačica?, kak to da nije mogla naći bolji posao?, zar je imala toliko malo ambicija?, zašto se nije potrudila završiti neku školu, fakultet, nešto?, naći neki bolji posao... i što bih ja onda s njom mogao raditi? Ovo je bilo glupo pitanje ak smo već na početku rekli da je zgodna. Al što bi imali zajedničko? O čem bi pričali? Jel bi imali uopće kakvih dodirnih točaka? Jel bi mi ona uopće bila interesantna (osim po tome što je zgodna)? Recite vi kaj hoćete, al ja mislim da su to pitanja koja stoje.

(Znam, ima svakakvih sudbina, razne okolnosti te odvedu negdje gdje si najmanje želio... ali ipak...ne kažem da je trebala ministrica postati, al bar tajnica, blagajnica...ne znam... (ne bih htio da me se krivo shvati, ne omalovažavam nijedno zanimanje pa tako ni ono čistačica, ovo je samo suho generaliziranje s predrasudama.)

Ili sam jednostavno oholi intelektualni snob (ne znam polaže li DsK autorska prava na taj izraz, dopustio sam si) koji ne želi ni pogledati nekog tko nema bar diplomu (joj, kakav bih tek bio da imam doktorat??)?

Mislim da takve stvari poput zanimanja ili struke ipak dosta govore. Koliko sam primijetio, čini mi se da se generalno bolje slažem s ljudima koji kuže dobro matematiku. Ko da s njima imam sličniji način razmišljanja, sličniju zajebanciju, sličniji smisao za humor... ne smeta ako studiraju neke društvene znanosti i slično, al uz uvjet da s matematikom nisu imali problema.


Ili bi zapravo najpliće bilo da sam pohitio prema njoj samo zato kaj je zgodna? Bez da sam si postavio ijedno pitanja prije toga?

Kaj vi kažete? Jesam li plitak i ohol? Ili upravo suprotno: dubok (ovo mi i dalje glupo zvuči), lucidan, razmišljam nekoliko poteza unaprijed, neobjašnjivo zgodan, neodoljivo seksipilan, iznimno privlačnog glasa dok pjevam? Poroto, presudite mi!

- 18:44 - Stavi u košaricu (17) - Sadržaj košarice - Blagajna

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.