30.11.2005., srijeda

Led

Hoće li sutra ujutro cesta biti smrznuta, pitanje je sad?

Danas sam se digel i tak mi je bilo toplo u krevetu da ma ne bi to znal ni opisati. Pročital sam novine, pobrisal suđe, složil si sobu i do ručka bil na netu.

Skočil sam do grada i vratil DVD. Popodne sam dosta dugo ručal i sam napravil pomfrit u fritezi, a onda odspaval do pola 4 jer je Lela kod mene gledala Gilmorice. I onda malo komp i otfural sam mamu na sestrin roditeljski, a usput posudil Ratove zvijezda 3. Večera i evo na netu surfam sat vremena. Idem off. Bok svima

Ich kenne nichts

You know they say
In every man's life, there comes a time
When you get struck by the arrow of Cupid
By the love of God, or the beauty of a woman
Yes, sometimes this love brings thunder into your life
And it brings the storm...
Sing about it!

Xaiver Naidoo:

There is more to love than this
Love is more then just a kiss
Will we take you to that step
Will we do more than just connect
And will you bring the thunder in my life
And the fire in my eyes
Cause then there will be days of pleasure and
Everything far will be so near

I have never felt thunder (thunder)
And lightning (lightning) like this
I have never been struck by (struck by)
A wonder (a wonder) like this

Ich könnte tagelang von
Lebenswert.

Nichts ist vergleichbar mit
Dem was du gibst / Mit
Dem was du zeigst uns wie du lebst, wie du liebst.

Ich kenne nichts,
Das so schön ist wie du...

Schöne Tage mit dir sind kostbar,
So kostbar wie der Weg zum Morgenstern.
Ich zelebriere sie wie einen Festtag,
An dem ich immer wieder neues von Dir lern.

Im Moment ist das das schönste dich zu kennen.
Dich zu kennen ist wie das Beste das ich hab.
Verzeih mir aber dieses sag ich nochmal:
Deinen Namen zu nennen ist wohl das Schönste was ich sag!

Ich kenne nichts,

Das so schön ist wie du...

29.11.2005., utorak

Autobus i vlak

Možda i ne bi trebal o tome pisati, al danas sam na faks išel s autobusom, a doma s vlakom. Moji ultrainteligentni starci ju jučer zaključili da budu ujutro smrznute ceste i rekli nek ostavim autom doma al danas jedino je bil smrznut tratoar! Eh

Sretno je jutro počelo jer nas je danas matku imal mr., a ne naša standardna dr.! I kad smo bili gotovi skinuli smo neke na brzinu u knjižnici i na vlak. Od vlaka sam išel doma s prijateljem iz srednje pa se malo raspričali.

Išel sam malo tatu gnjavit pa doma. Onda sam skoknul po baterije i usput uzel Djevojku od milijun dolara. Popodne malo na net i odna sam susedi malo updateal programe kad je nakon mjesec dana došla doma pa Gilmorice i večera i onda zabava s Ninom i evo pišem današnji post.

Poslije NMK-a si pogledam film i spavanje. Pola noći bude, a ovak i onak se rano moram dići!

28.11.2005., ponedjeljak

Flashanje

Prvo sam ujutro bil malo nervozan, al sam se onda zapričal sa svojima čak jedan sat. skoknul sam u grad i došel doma 15 do 12! Ručak i došlo podne.

Popričal sam sa sestrom kak joj je bilo u školi i išel skinuti novu verziju bios-a. Neki dan sam primjetil da ima nova pa nije mi vrag dal mira i moral sam ju skinuti. Sad sve radi kak spada, makar je i do sad, jedino mi u device manageru kaže da imam neki novi device za koji nemam drivere, a nedaju se čak ni skinuti s neta, jer piše samo other device.

Otfural sam baku do neke frendice i onda pral prozore na autu jer se više nije nike van vidjelo, a onda je došla Taja s malim Juricom pa smo pričali pola sata. Malo pred komp, pogledal sam Gilmorice, večer i evo surfam.

Nisam lud za BB, al ga pogledam. Onda je Taxi, a onda valjda idem spavat. Noć!

27.11.2005., nedjelja

Školske tajne

Prvo kaj sam ujutro napravil ispričal sam tati jučerašnji događaj. Mama se rasrdila jer sam prvo njemu, al sve se to sredilo. Novine, igranje s Ninom i došlo vrijeme ručka. Popodne sam bil sat i pol na netu i onda skočil do Lucije kaj sam joj pogledal neke na kompu, opogledal malo TV i sad pišem ovaj kratak blog jer će BB, a onda i Prljavi Hary. Noć!

26.11.2005., subota

Snijeg, policija, šlepanje i nastavak večeri

Vozim se ja s curom i ususret nam dolaze policajci i naravno zbog uske ceste ja sam se maknul usnijeg, a oni su prošli, a onda se auto jednostavno zkopal na mjsetu. Desni kotač se vrtel ko lud, a lijevi koji je bil na cesti, stajal je. I sad vraćaju se policajci i stanu i pitaju kaj je bilo, a velim ja Pa evo mical sam vam se i sad nemrem dalje. Pitaju me, a imam šlep sjalu, a velim nemam. I veli mi policajac e to moraš imati, al nemremo te kazniti jer kazne nema. I velim ja gospon ak ju moram imati, onda ju budem kupil. I vele mi nek si sednem s njima pa da me budu otfurali da ju kupim, jer ju ni oni nisu imali. I sednem si ja na zadnji sic golfa i dojdemo mi do benzinske, al nemrem van dok mi on ne otvori. I sad izađemovan, uđemo unutra, kupim sajlu, a ljudi gledaju kaj je sad ovo. Malo mi je bil osmiješno, jer ko se vozi s policijom, a nije ništ kriv. I spojili smo sajlu, pocuknuli me na rikverc i auto je izašel van. Rekel sam hvala gospodo i razišli smo se. I taman kad sam mislil krenuti eto ti drugog auta koji je isto mislil da mu se budem maknul i to na istom mjestu, al ja na rikverc i na sigurno. I vidim evo mi poznanika.

Pouka je da sad imam sajlu i ne mičem se više nikom, a opet i primjer da policajci nisu samo da straše, nego i pomognu!

Subota

Probudih se u pola 10. Trebali smo ići u vinograd, no zbog lošeg vremena ostali smo doma. Malo sam ujutro odbacal snijega, tolko da je dvorište moglo biti prohodno, pročital novine i polako je došel ručak. Popodne sam odbacal ostatak snijega jer sam moral navečer van, a nemreš ak je snijeg nabaca. sel sam si pred komp i onda je došla Nina s Irenom i jedan sam smo imali zabavu u mojoj sobi. Sat se vremena tuširal pa gledal TV do pola 7 i išel van. Kad sam doma došel malo sam TV još gledal i išel spavat! Noć ekipa!

25.11.2005., petak

Petak

Probudila me u pola 9 glasna rasprava u kuhinji. Došla susjeda pa se razgovaraju, a ja se budim, al zbog urođene mi ljenosti digel sam se u pola 10. Odbacal sam snijeg koji jučer nisam i malo neke radil na kompu i onda poslije ručka otfural mamu na posao.

Došel je onda i Mihael pa smo se malo zezali i onda sam otišel po sestru jer je bolesna, al otišla je u školu. Popodne malo ništa pa sam čak stan na katu usisal i večeral, a sad očekujem dolazak sestre jer su Bitange, a kasnije i BB. Pozdrav svima, koliko vas god malo ima!

24.11.2005., četvrtak

Odbacivanje, snijeg, vožnja i izlazak

U biti ove četiri riječi obilježile su moj dan! Probudil sam se u pola 6 kaj sam stigel odbacati snijeg jer sam s autom išel na faks. 20 min sam ga odbacival i onda krenul. I sad do Vž-a smo Mihael i ja stigli za sat vremena dok nam tim putem inače treba pola sata. I sad se postavlja pitanje zašto tak dugo.
E pa odgovor je ovakav. Ja na autu imam prednje zimske gume i auto je ko na suhoj cesti, al gledajući iskonovu anket čak 51% Hrvata nema na autu ni jednu zimsku gumu. Opća sramota jer se odna voze 20 km/h i pune su ih grabe. Bili smo na matki pa na doručku.

Onda sam išel kupovat žarulju i to takvu koju sam mislil da ju više ne rade, al imali su ju. Malo knjižnica i na statistiku. Nakon kaj je prošlo sat i 15 min torture krenuli smo doma i stvarno bil sam doma nakon 35 min.

Malo sam neke složil na kompu, opet odbacal snijeg jer je prošla ralica i zamela mi ulaz u dovrište. Čak mi je Fafica vratila stick i onda sam išel van.

Pogledal sam Bumerang nakon dugo vremena i bil je solidan, a sad evo idem još neke napraviti i u krpe. Umoril me ovako dug dan. Noć!

Slika budi sjećanja!

23.11.2005., srijeda

I fell betrayed

Moral sam se dići u pola 10. Mama e trebalo natipkati zadatke jer joj klinci pišu test pa da im bude lijepo isprintano! Kad sam to zvaršil skočil sam u grad i došel doma u pola 12. Naručal se i oda mamu otfural u školu jer je zima vani, a auto trune u garaži. Popodne sam malo neke na kompu radil pa hodal okolo i evo večere. Usput sam s tatom dovršil slaganje jenog elementa do kraja i evo došlo je osam. Sad će BB i još malo TV-a pa spavanac. Sutra je dizanje u šest i rani odlazak u Varaždin! Noć ekipa!

I zake takav naslov. E pa kad čuješ da ljudi s kojima se znaš dugo su takvi kakvi jesu onda ne znaš ni sam kakvi su ostali.!

22.11.2005., utorak

I'm back!

Probudih se drugi dan zaredom u pola 7. Sjuri se s kata obukel, složil torbu i rastepel komp. Bil sam ujutro do 11 na faksu, a kad sam doma došel soba je bila gotova, tj. parket je spušten i lajsne su opet zabijene. Mamu sam odvezao u školu i počel s uređenjem sobe tj. vraćanjem stvari na mjesto. Prvo sam složil komp i onda čekal dok tata dođe doma kaj vratimo ormar na mjesto. I od 3 pa do 6 sam ja to slagal polako i napokon završil. Nuspojava je bila u tome kaj su me leđa jako boljela, al evo bol prošla.

Malo povečeral, i spojil se na net. Nisam opće post stigel napisati od svih ljudi na icq-u i evo poslije BB i NMK došlo je i za to vrijeme. još pogledam JAG i vraćam se u svoj krevet jer ova dva dana na trosjedu stajala su me poluuokčenog vrata.

I pada snijeg! Super, kaj ne!

21.11.2005., ponedjeljak

Navinem si budilicu i porbudim se u pola 7! Al kak sam si mislil da moj majstor nebude došel jer uvijek kasni u 7 i 15 sam zato moral iskočiti iz kreveta jer je stigel. Do ručka sammu pomagal jer pošto se parket zdigel imal je dosta posla da ga spusti! u podne sam mamu otfural u školu i kupil novine i onda do tri s njim još to završaval! Pogledal sam onda Jamesa Bonda do kraja, a kak mi vrag nije dal mira počistil sam sobu i složil komp jer nemrem bez njega. Nasnimil sam jedan cd i otišel večerat i evo me sad. Pišem blog i divim se kak mi parket više nije trudan. Sad će BB pa TAXI 2 i JAG! SPavam na katu i super mi je kaj svi odlaze rano spavat tak da ležim i gledam kak mi paše. Pozdrav svima koliko vas ima!

20.11.2005., nedjelja

Nastavak

Pogledal sam malo TV počeli smo sa selidbom! Prvo složno, a onda smo se svi posvađali, al kad smo došli do prenošenja ormara, opet je sve bilo O.K! Sad mi je soba ak prazna, al ak nebude sutra došel doma mu idem! I išel sam na kat sestri staviti neke stvari na cd kad je riknul monitor i onda sam moral nositi svog kaj sam joj to nasnimil. Večer i evo me na netu pred kompom koji je još ostal u sobi jer još mora sestra BB pogledati, a onda i on ide van. Bok ekipa, ko zna dal ga sutra budem gdi spojil!

Seljenje - maj.............

Ujutro me digli nek idem s tatom slagat ormarić koji je jučer stigel i naravno otišel sam. Napravili smo 3/4 posla i došel je Dubo da bi mu tata pomogel. Vadi biljke iz rakije pa ju treba pretočiti, a ima je čak 75 litara. I tak su oni to pretakali, a ja zabavljal Ninu. I onda smo došli doma i složili to tak da sad je kuhinja na katu gotova. Ručak je gotov i evo očekuje me seljenje. Majstor je navratil i rekel da bude došel sutra u 7 kaj spusti parket koji se digel po drugi put. I tak sad popodne opet to sve nanašati sim tam, a tek brisanje prašine. Bljak! Idem bok!

19.11.2005., subota

Damn

Spaval sam do 10 kad nike posebno nije bilo za napraviti. Starci su išli u Varaždin ujutro, a na kraju su došli doma tek u pet popodne. Ujutro sam malo slagal programe kad je Domać rekel da si bude došel po njih, al na kraju i je, al nije donesel laptop. Nikak da ga vidim. Veli prehladno je vani, al ko bi mu vjeroval.
Popodne sam malo se igral na kompu do Everwood-a. Poslije gnjavil sestru i kad su starci došli seli smo si na večeru koja je prošla dosta dobro jer sam se čak ostal zezati s njima. I mislil sam si kak ne idem van pa sam se lijepo stuširal, zavalil u krevet i počel gledati DVD! I u pola deset mi je došla poruka, a idem van, a ja onak lijen ko mazga nisam baš bil raspoložen i ostal sam doma. Kad mi je film završil onda sam se tukel po glavi jer mi je bilo dosadno pa otišel spavat.

18.11.2005., petak

Re5pect

Jučer navečer sam rekel svojima da danas spavam do kad se ne dignem, a u već mi baka govori digni se. Nakon objašnjenja sam se prebacil na bok i nastavil do 10. I taman kad sam upalil mob. počel je zvoniti i pita me Luc a more dojti do mene kaj joj pomognem s zadaćom. Uz doručak i to tek sam u pola 12 bil gotov! Skočil sam malo u gradi i došel doma na ručak.

Popodne malo sedel perd kompom pa u biti nisam nike posebno radil jedino sam opet pogledal pola sata ALI G Indahouse. Skočil sam s sestrom na pizzu pa po neke kolače do Konzuma i evo me doma. Pišem blog čekam Bitange i princeze i onda BB. Idem bok!

17.11.2005., četvrtak

Ranom zorom

Prvo sam se probudil u 5 i 15 i taman kad sam opet zaspal upalila se linija u 5 i 50 jer je vrijeme dizanja.

Ujutro smo imali matku, a popodne statistiku. Predal sam esej pa bumo vidli kaj bude. Vrijeme izmeu predavanja sam provel u knjižnici na kompu i zezal sam se s Domaćem, a kad sam išel jesti otišel sam na pizzu i k meni si je sel tip za kojeg nemam lijepo mišljenje tj. ide mi na živce i počel sa svojim forama, al pobegel sam ju.

Kad smo doma krenuli uočil sam kolko sam zmazal auto sam kaj sam se 100m vozil po mokroj cesti na kojoj ima zemlje tak da sam ga otišel oprati u praonu. Još sam malo pogledal ALI G In Da House i BB i evo pišem blog i usput gledam Bonda, al si mislim da budem sutra ipak reprizu pogledal. Boli me glava već od tak dugog dana!

I još par pametnih izjava svjetskih zvijezda koje sam našel na netu!

"Volim biti u Americi."
(Charlotte Church stojeći na pozornici u Torontu)

"Mrzim mrtve ljude."
(Paris Hilton)

"Ja sam stvorio internet."
(Al Gore)

"Definitivno ćemo pokrstiti Brooklyna, samo još ne znamo u kojoj vjeri."
(David Beckham)

"Volim djecu. I sam sam nekoć bio dijete."
(Tom Cruise)

"Prije par dana sam razmišljala o smrti... misao o smrti došla mi je dok sam sjedila na zahodskoj školjci – tamo uvijek najdublje razmišljam."
(Madonna)

"Dvadeset i tri godine je starost. To je skoro kao dvadeset i pet, što je skoro sredina dvadesetih."
(Jessica Simpson)

"Dugujem mnogo svojim roditeljima, posebno ocu i majci."
(Greg Norman, golfer)

"Dakle, gdje se ove godine održava Kanski filmski festival?"
(Christina Aguilera)

"Zgodni ljudi me uzbuđuju. Naravno, osim mene samog."
(Patrick Swayze)

16.11.2005., srijeda

Esej

U 8 i 15 je došel majstor koji mi po drugi put bude spustil parket koji se po drugi put zdigel pa sam moral izletjeti iz kreveta, a taman sam si mislil jučer navečer kak bum danas do 10 spaval. A i ne bi se čak tolko jadal da nisam sanjal da smo kupili Mazdu RX-8!

Posisal sam kuću kao znak dobre volje, a onda uotišel u knjižnicu po knjigu iz matke i po jedan kabel za cd-rom kaj sam uspel inst. office na starom kompu mog suseda. Do jedan sam to sve obavil, a onda sam gledal tekmu. Nažalost nismo prošli, al kaj je tu je. Shit happens.

I onda sam skočil na net i sat vremena tražil nešt o uspoređivanju skupova, al nigde ničega pa sam se lijepo skinul dolje i do 7 pisal sve kaj sam god mogel. Onda je došla Lucija pa sam s njom matku napisal za sutra i odmah je počel BB i evo sad prva prilika da napišem jedan post. Idem se tuširat jer je u pola jedanaest CSI Las Vegas i spavanje jer sutra se dižem u nevjerojatnihhhhhhhhhhhh šest sati!

15.11.2005., utorak

Uh

Već u 6 i 50 sam se probudil jer smo išli na matku danas. Kad je predavanje napokon prošlo otišli smo do dućana jer je Mihael kupoval stvari i uzel je dvije knjige, tastaturu, 25 DVD-a i dva coolera! Kad je iskeširal 390 KN onda sam mu rekel nek još uzme notebook pa idemo doma, al smo zato otišli na ručak pa onda doma. I prije dućana smo otišli po potpis iz TZK! I bili blago rečeno špotani. Išel sam prvi pa kad me pital zake nisam prije došel sam bil tiho i relativno dobro prošel, a njemu sam kad je ulazil rekel samo kimaj, a on je odgovoril da je bil tu, al ga nije bilo, a onda se tek tip zaletel!

Došel sam doma pa sam moral po mamu jer nisam imal ključ od kuće, a onda do ručka odgledal DVD jedan. Poigral se s Ninom, složil sobu, neke malo pogledal jedan stari komp, al nije bilo uspješno jer je prestari i evo od 6 sam gledal neki film na HBO-u do sad, al film je bil loš pa ga nema smisla objašnjavat. Sad će BB pa NMK i idem spavat, umoran sam da više uopće ne vidim! Noć!

14.11.2005., ponedjeljak

Shoping - smrt za mene

Budan sam čak od 9 sati. Stavil zimske gume u auto i otišel ih promjeniti. Veli mi frajer nek dojdem u 11 pa opet doma. Vadim gume van i odlazim s dedom po neke u dućan za kaj nam je trebal prtljažnik i onda u 11 opet dolje s gumama. Kad sam došel nakon pola sata i platil račun veli mi bok, a pitam gdi su ljetne, a veli mi frajer kaj to mislim opet staviti gore. Velim pa valjda i uzmem ih doma.

Taman sam si sel kad sam moral po mamu jer smo išli u Vž kupovati zimsku opremu! Trebala mi je zimska jakna i tak smo proveli dva sata i kupili ju i neke majice. Koštalo me živaca i boli u leđima, al kad sam jednom došel doma bilo mi je super jer sad sam na miru do proljeća! I onda sam skočil do suseda nek pogleda ove gume kad on ih prodaje i veli mi da su te gume sasvim ok pa ih more prodati za 200 kn jer bu tata na proljeće kupil nove! Tak sam to sredil malo hodal naokolo i sel pred komp i već mi govori za 5 min je BB, ajd se skini s neta! Pa pozdrav!

13.11.2005., nedjelja

Nastavak posta niža

E ručak je u početku imal malo napetosti jer sam se neke zakvačil sa svojima, al nakon jedne tatine izjave sam se počel smijati pa kad su drugi skužili kaj je rekel onda su se svi smijali i tak da je dobro prošel. Malo sam skočil na net da se čujem s curom prije nego ode na faks, a onda je neke sestra pisala u wordu i došle Školske tajne pa James Bond i BB, negdje tokom Jamesa Bonda i večera i sad eto završavam današnji dan, al kak mi je rano pogledal budem neki DVD. Noć svima!

Everwood i Školske tajne

Jučerašnje kasni odlazak na spavanje koštal me spavanja do 10. Taman je došla NIna pa smo se malo igrali jer mora se paziti na nju. Gledal na na Eurosportu highlights s jučerašnjih utakmica, a među njima i one naše s Portugalom. Izgubili smo 2:0, al kak je tu je. Sad bar znamo da nismo svemogući. Malo na net i evo čekam ručak. Tek je pola dana prošlo pa moram ovaj blog kasnije završiti!

12.11.2005., subota

Lovci na djeveruše

Čak sam se probudil u 8 sati. Malo sam hodal okolo i čak ispustil zrak iz radijatora, a onda si do ručka sel i učil matku. Popodne sam išel u Vž na faks, a usput je išla i baka, al ne na faks, nego na groblje i posjet nekome. Nakon faksa smo ju pobrali i došel sam doma.

E kak sam išel van, moral sam posisati auto jer je bil zmazan iznutra. I krenem ja, a vani se ništ ne vidi pa sam uzel neku malu bateriju i u jednoj ruci držal nju, a s drugom usisaval.

Prvo sam s curom pogledal film Lovci na djeveruše, jer mi veli da kad god idemo u kino il je bila akcija ili SF ili čak horor pa je na red došla i komedija koja je čak imala i par dobrih fora. Onda kasnije na pizzu i kad sam se vraćal od nje na semaforu mi do prozora dojde jedan tip i kad sam mu videl facu veli pa bok kak si, a ideš do centra, a meni sine e pa nisam ga videl već 3 godine. I tak sedne si on i krenemo i vidim odrasel je. NIje više onak lud i puno je nekak normalniji, al opet 3 godine je dugo vrijeme. Počel je raditi i misliti!

I onda sam odgledal BB special koji ne znam po čemu je bil special, al kaj je tu je!

11.11.2005., petak

Pranje

Imal sam dva buđenja danas. Neuspješno i uspješno! U 8 se niasm uspel, al u pola 10 jesam. Čim sam se najel vozil sam baku u KTC i tam s njom sat vremena kupoval stvari. Do ručka sam isprobaval teoriju, dal mi se komp gasi ak mu isključim modem, a prištekam dodatno napajanje na graf. I radil je, ač radi i sad s modem. Neka luda misterija!

Popodne sam skočil po sestru jer su danas išli na Info pa kaj si je stvari doma donesla, a onda sam opral auto! Nisam se skoro uopće smrzel jer kad sam pošprical auto u kantu nalijal toplu vodu. I onda kad sam o napravil sel pred komp, al došla je Nina! Napravila đumbus u sobi i otišla.

Pomalo došla večer i počele budu Bitange, a onda se prebacujem na BB! Još moram usput po sestru i idem spavat. Napokon subotu sutra! Jupi!

Zadnje gluposti od amera!

OKLAHOMA
Prijestupnici mogu biti globljeni, uhićeni ili zatvoreni zbog kreveljenja psu.
Ženama je zabranjeno da same rade svoju frizuru ukoliko nemaju državnu dozvolu.
Psi moraju imati dozvolu s popisom gradonačelnika kako bi se na privatnom vlasništvu smjeli okupljati u grupe veće od tri.

PENNSYLVANIA
Posebna odredba o čistoći zabranjuje domaćicama da prljavštinu i prašinu skrivaju ispod tepiha u svojem stambenom prostoru.
Nijedan muškarac ne smije kupovati alkohol bez suglasnosti svoje supruge.

TEXAS
Nitko ne smije hodati bosonog ukoliko prije toga nije dobio dopuštenje, vrijedno pet dolara.
Protuzakonito je otpiti više od tri gutljaja pive u stajaćem položaju.

VERMONT
Obavezno je barem jedno kupanje tjedno - subotom navečer.

WASHINGTON
Sve lizalice su zabranjene.
Zakon za smanjenje stope kriminala: "Vozač vozila sa zločinačkim namjerama mora se zaustaviti na rubu grada i telefonski javiti šefu policije."

WEST VIRGINIA
Nijedno dijete ne smije boraviti u školi ako ima zadah po "divljem luku".

10.11.2005., četvrtak

Eh, događa se

Prvo da pojasnim jučerašnji naslov posta. Zake Milijunaš? Pregledaval sam BUG DVD i videl da su stavili igricu Milijunaš gore i instaliram ju i pogledam autora, a onda vidim da ju je napravil dečko kojeg znam i s kojim studiram. Iznenadilo me to kaj to nisam znal.

Budan sam od šest. Spremim se i na vrijeme dođem pobrati Mihaela, al njega nema i nakon 10 min odem ja do njegove kuće jer je krajnje vrijeme za odlazak bilo sve bliže i bliže, a frajer je prespaval i krenuli smo nakon 20 min čekanja i stigli 20 sek prije profe. I onda kinder surprise! Dobil sam čak tri boda iz kratke provjere, a lani mi je kroz sve tri uspelo tolko skupiti. Doručak pa skdanje programa s neta na stick i na dosadnu statistiku pa smo doma krenuli tek u dva. E, da Domać je kupil notebook! Faker! 1,73 GHz-a, giga rama, x700 s 256 MB, 100 giga hard!

Najel sam se doma i s dedom otišel do dućana i nanosil se sanduka od radenske da mi je slabo došlo! Malo igranje s Ninom i onda na događaj dana.

Sestra i ja smo se izveli na pizzu. Otišli smo u jedan restoran koji ima novog šefa pa je i preuređen i sad zgleda tak super, a pizze su najbolje, a pristojni su tolko da nas je bilo sram. Doma smo došli taman na BB i evo vidim sad će James Bond pa nisam gledal nike poslije BB samo da se za film pripremim!

I još američkih bisera!

MASSACHUSETTS
Žalobnici na bdijenju ne smiju pojesti više od tri sendviča.
Hrkanje je zabranjeno, osim ako su svi prozori spavaće sobe zatvoreni i zaključani.
Šiljata kozja bradica je protuzakonita, osim ako ne platite posebnu taksu za dozvolu da je nosite u javnosti.

NEBRASKA
Roditelj može biti uhapšen ako njegovo dijete ne može zaustaviti podrigivanje tijekom mise.

NEW MEXICO
Ženama je strogo zabranjeno da se neobrijane pojavljuju u javnosti.

NORTH DAKOTA
Pivo i pereci ne smiju se posluživati istodobno ni u kojem baru niti restoranu.

OHIO
Ženama je u javnosti zabranjeno nošenje kožnih cipela s patentnim zatvaračem.

09.11.2005., srijeda

Milijunaš

Ujutro sam prvo bil u gradu, a onda na kompu instaliraval razne programe samo da promjenim ovaj suhoparni izgled windowsa i mislim da sam uspel. Onda sam opet skočil u grad kaj sam Mihaelu dal stick na kojem su bile slike i opet pred komp. Poslije ručka sam mamu otfural na posao i onda počuval Ninu. Skočil sam do Maje kaj sam pogledal novi LCD i usput složil kaj je trebalo. Čital sam u BUG-u da izlazak informatičara i rad od 15 min košta otpr. 40$! Meni niko nike ne plaća! Onda sam na HBO-u odgledal XXX i evo večera i stiglo vrijeme bloga i BB-a! Ivek nikak da zbari Mateu! Jackson!

Nastavak američkih bisera:

ILLINOIS
Protuzakonito je davanje upaljenih cigara psima, mačkama i drugim pripitomljenim kućnim ljubimcima.
U Chicagu je protuzakonito jesti u restoranu zahvaćenom požarom.

INDIANA
Kupanje je zimi zabranjeno.
Građanima nije dozvoljen boravak u kinima i kazalištima, niti vožnja javnim prijevoznim sredstvima, unutar najmanje četiri sata nakon konzumiranja češnjaka.

IOWA
Poljupci smiju trajati do, i ne više od, pet minuta.

KENTUCKY
Prema zakonu, svatko tko je pio je "trijezan" sve dok "može stajati na zemlji".
Protuzakonito je prenositi kornete sladoleda u džepu.

LOUSIANA
Protuzakonito je pljačkati banku i pritom pucati na blagajnika vodenim pištoljem.
Ugrizete li nekoga svojim prirodnim zubima, počinili ste "jednostavan napad", no ugrizete li ga svojim lažnim zubima, počinili ste "težak napad".

08.11.2005., utorak

Ameri

Ko im se ne bi nasmijal. Našel sam na netu jedan zanimljiv članak pa budem sad svaki dan stavil pet glupih američkih zakona.

Evo od 7 sam budan. Jutro sam bil na faksu do 11, a onda smo Majkl i ja otišli na ručak i na net. Kak je on dugo bil na netu tak nam je isteklo vrijeme pa dok smo odlazili su nam rekli ajd isteklo vam vrijeme!
Kak se nismo odmah digli rekel nam je lik gospodo pa sam mu rekel nek se malo smiri da stick nemre brže raditi!

Otišli smo na predavanje o bolonjskom sustavu i napokon razriješili neke nebuloze koje kolaju po faksu zadnje vrijeme i onda doma.

Kad sam došel doma rekel mi je tata il si pijan ili nafiksan i to samo zato jer sam bil umoran pa sam sporije reagiral! Malo još igre s Ninom, večera i sad će BB. Baš me zanima je Ivek zbavil kaj, a onda Šemso i NMK.

Biseri:

ALABAMA
Protuzakonito je da vozač ima zavezane oči dok upravlja vozilom.

CALIFORNIA
Protuzakonito je sprječavati djecu da zaigrano preskaču lokvice vode.

CONNECTICUT
Policija vas može zaustaviti ukoliko vozite bicikl brže od 65 milja na sat (120 km/h)
Ulica se ne smije prelaziti na rukama.

FLORIDA
Žene moraju platiti globu zaspu li ispod sušila za kosu, kao i vlasnici salona koji su to dopustili.
Posebni zakon zabranjuje neudatim ženama da nedjeljom skaču padobranom, pod prijetnjom uhićenja, globe i/ili zatvora.
Ostavi li netko slona zavezanog za aparat za parkiranje, mora platiti cijenu parkiranja kao da se radi o vozilu.

SARASOTA
Nije dopušteno pjevanje na javnom mjestu u kupaćem kostimu.
Muškarci ne smiju izlaziti u javnost u kućnom ogrtaču bez pojasa.

07.11.2005., ponedjeljak

Blokada

Od 9 sam na nogama. Doručak pa malo do grada i onda sam si uzel knjigu u ruke i jedno sat vremena čital gradivo iz informatike. Popodne sam probal nastaviti, al pošto je na sestrinom kompu disk ružil nisam mogel, a onda mi je pala koncentracija tak da sam uspel prejti 20 strana i to površno.

Večera i odonda gledam TV. Sad napišem ovaj blog kojeg niko ne čita, al bar za godinu dana bum znal kaj sam radil danas! Možda nije neke, al čovjeka veseli!

I evo slike sa dodjele gdi mali Leo diže pokal!

06.11.2005., nedjelja

Nedjelja

Malo sam se danas digel nervozan ujutro, al međutim nisam se uspel s nikoim posvađati!
Ništ mi nije pasalo, al moji se nisu dali rasrditi tak da dok sam se smiril je bilo sve O.K.

Malo sam jutro iskoristil pred kompom i na internetu jer nisam bil dva dana pa je bilo zaostataka.

Popodne nije bilo Školskih tajni sve do pola 5 pa sam čuval Ninu jedno vrijeme i kad mi je bila teška stavil sam ju u mali drveni stolac koji je sestra imala kad je bila mala i Nina je sjedela u njoj 10 min bez ikakvih plakanja jer za malo dijete to je i normalno.

Pogledal sam seriju i večeral i evo pola je osam. Idem gledat BB da vidim kak je prošla subota. Bok!

Bajadere

Mljac, kak su fine!

Sestra i Fafica!

05.11.2005., subota

Apokalipsa

Spaval sam čak do 10 jer me niko nije probudil, a nakon doručka sam pročital izuzetno debelo izdanje Jutarnjeg! E pa listaš i listaš i novine nemaju kraja. Popodne sam pogledal Everwood i skočil do Fafice po digitalac jer joj je komp krepal pa sam si htel skinuti slike sa jučerašnje dodjele. Kad sam skinul onda sam još malo slikal okolo jer mi je bil pri ruci. Vratil sam ga i malo se pospominal s Dadijem jer je kupil subwoofer, al ga sad muči kaj mu još treba pojačalo jer nije to to. Htel bi da mu se čuje iz auta, a treba mu još love.
I onda sam otišel sa starcima k prijateljima njihovim u kljet. Mama je kupila express lonac pa je išla na poduku kak se s njim radi, a ja radi društva, a na kraju sam vrijeme provel gledajući digitalnu satelitsku koja prima oko 600 programa od espn-a do Al jazeere!

Kad sam doma došel pogledal sam Resident Evil 2 : Apocalypse i BB special gdi se Matea malo spraznila po plahti!

Moja Fabia!

04.11.2005., petak

Dodjela priznanja

Budan sam čak od pola 9 jer sam išel na šišanje i kad sam došel do frizera onda mi je rekel nek dojdem za jedan sat jer ima gužvu. I tak se ja vratim doma, a kod mene sjedi moja sestrična. Nije znala zadaću iz matke pa je došla da joj pomognem i bila sretna kaj sam se vratil. Kad smo završili taman sam došel na vrijeme na šišanje, a poslije šišanja sam pogledal Riddickove kronike jer sam jučer do pola jedan gledal Planet tame. Planet tame je bolji, al kad već gledaš prvi dio, moraš pogledati i drugi!

Ručak pa sam skočil do Fafice, na bezinsku i KTC i doma. Spremili smo se i otišli na proglašenje u povodu završetka cross lige!

Fafica, moja sestra i mali Leonardo dobili su zlatne medalje kad su prvi u svojim kategorijam, Maja i ja srebro, a Mihael je dobil diplomu za četvrto mjesto!

Kasnije su davali obiteljske diplome i Maja, Leonardo, Mihael i njihov tata su treća obitelj pa su dobili pehar, a Leonardo je podigel pehar iznad glave pa je to bilo ko na finalu Lige prvaka! We are the champions my friend ............

Prošle Bitange i BB i odoh spavat. Umor me uništava jer zadnje dane sam puno puno budan!

Renault 5

MANE:
-nema prednji branik
-kaplje mu ulje na neku od brtvi s donje desne strane
-amortizeri ko da ih i nema
-vozacevo sjediste neupotrebljivo bez gajbe na zadnjem sicu koja ga podupire
-funkcionira samo vozacev prozor
-ne radi grijac zadnjeg stakla
-nema grijanje, ne znam zasto al vidim da cijevi od grijanja idu negdje gdje
postoji nosac za nesto cega nema
-nekidan pukla sajla kvacila(imam novu al ne znam zamjenit), sad se vozi
tako da se prilikom polaska usalta u drugu, tek onda upali, pa dalje saltas
na silu
-prva i rikverc su skoro na istom mjestu, sto nije bas zabavno kad ti se u
koloni neko nalijepi iza i jos trubi, ali ne znam je li to kvar ili
konstrukcijska greska gospode u Renaultu
-ventilator spojen da stalno radi, ocito ne valja termostat
-kad napunis rezervoar do vrha, odnekud kaplje nafta(hm..., zapravo loz
ulje)
-konstantno vuce u desno
-prometna glasi na gospodju koju nisam uspio kontaktirati ni nakon niza
pokusaja dok sam jos auto mislio prevesti na sebe
-jako ruzan i izvana i iznutra, pomoglo bi pranje, mozda i kozmeticki
zahvati kod limara

PREDNOSTI:
-na otvorenom oko 5 do 5,5 lit, grad oko 8 ako je grad ZG( odgovorno tvrdim
da laze svako ko kaze da mu auto po ZG trosi ispod osam, nema teorije, vozim
i sluzbenu corsu DTI, ista stvar)
-kocnice OK
- rucna stvarno hvata
- lim jeste naguzvan ali nema rdje
- novi grijaci, novi alumulator, sto ce reci da pali od sale

DODATNA OPREMA:
- naljepnica "beba u autu"

03.11.2005., četvrtak

Magla

E da probudil sam se u 5 i 40! I sam sam još zapanjen s tim, al eto preživilo se. Krenul sam na faks, al prvo po Mihaela i tak 200m prije mosta gdi me čeka u zavoju se u roku od 2 sekunde smrzlo prednje staklo tak da sam moral stati dok nije ventilator "otopil" jedan dio jer nisam nike van videl. Koda je u tom zavoju temp. bila manja za 20 stupnjeva! Na matki je bilo začuđujuće dobro, al je statistika bila koma pa smo u dva kad smo krenuli doma bili krepani od umora, al nakon par min sve je opet bilo O.K

Doma ručak pa igranje s Ninom i onda sam pogledal na HBO-u zadnjih 45 min Pirata s Kariba. Sad počinju Zvjezdane staze Nemesis, al zbog BB ne mogu ih gledat! Donesel mi je tata iz knjižnice Fizika zvjezdanih staza koju nem stigel čitati zbog toga jer se moram početi učiti za kolokvije!!!

Idem pogledat BB pa Genijalce i onda nemam pojma jer sad sam već polako umoran!

02.11.2005., srijeda

Budan sam čak od pola devet. Skočil sam u grad pa kad sam došel doma i pospremil krevet sam s dedom neke stupove preseljaval, ko bi znal zake i odna nosil pred kuću veliki otpad jer sutra to odvoze.
Onda sam pogledal snimku BB jer kad sam jučer navečer u kafiću videl neki krevet i nekog tipa nike mi nije bilo jasno, al evo sad je.
Popodne malo sam Ninu čuval pa sam opet skočil u grad i neke pred kompom i polako došla večera i večer. Net pa BB i možda CSI i spavanje jer se sutra dižem u pravih 5 i 40!

Return of the champions

Svira cd od Queen-ovaca koji je snimljen lani na koncertu svih živućih članova sa Paulom Rodegersom!

01.11.2005., utorak

Sesvete

Krenul je još jedan mjesec, a studeni ko i uvijek počinje sa Sesvetama. Tak da smo i ove godini išli na groblje, a ko i uvijek popodne sretneš iste ljude. Veli tata da od sljedeće idemo prije podne. Ujutro sam malo po malo trošil vrijeme jer nemaš kaj posebno za raditi, a i zbog kasnog dizanja pola ga i prošlo.

Popodne malo pred komp i e već se u pola četri krenulo. Kad smo bili gotovi izveli nas starci na pizzu, a naravno nismo se bunili.

Još sam doma skočil par min na net i išel sam van na jedno 3 sata. Navečer još malo pogledal JAG i legel tek u pola 1! Postajem neka noćna pitca!

< studeni, 2005 >
  1 2 3 4 5 6
28 29 30

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!