MANE:
-nema prednji branik
-kaplje mu ulje na neku od brtvi s donje desne strane
-amortizeri ko da ih i nema
-vozacevo sjediste neupotrebljivo bez gajbe na zadnjem sicu koja ga podupire
-funkcionira samo vozacev prozor
-ne radi grijac zadnjeg stakla
-nema grijanje, ne znam zasto al vidim da cijevi od grijanja idu negdje gdje
postoji nosac za nesto cega nema
-nekidan pukla sajla kvacila(imam novu al ne znam zamjenit), sad se vozi
tako da se prilikom polaska usalta u drugu, tek onda upali, pa dalje saltas
na silu
-prva i rikverc su skoro na istom mjestu, sto nije bas zabavno kad ti se u
koloni neko nalijepi iza i jos trubi, ali ne znam je li to kvar ili
konstrukcijska greska gospode u Renaultu
-ventilator spojen da stalno radi, ocito ne valja termostat
-kad napunis rezervoar do vrha, odnekud kaplje nafta(hm..., zapravo loz
ulje)
-konstantno vuce u desno
-prometna glasi na gospodju koju nisam uspio kontaktirati ni nakon niza
pokusaja dok sam jos auto mislio prevesti na sebe
-jako ruzan i izvana i iznutra, pomoglo bi pranje, mozda i kozmeticki
zahvati kod limara
PREDNOSTI:
-na otvorenom oko 5 do 5,5 lit, grad oko 8 ako je grad ZG( odgovorno tvrdim
da laze svako ko kaze da mu auto po ZG trosi ispod osam, nema teorije, vozim
i sluzbenu corsu DTI, ista stvar)
-kocnice OK
- rucna stvarno hvata
- lim jeste naguzvan ali nema rdje
- novi grijaci, novi alumulator, sto ce reci da pali od sale
DODATNA OPREMA:
- naljepnica "beba u autu"
Post je objavljen 04.11.2005. u 22:42 sati.