Renault 5
MANE: -nema prednji branik -kaplje mu ulje na neku od brtvi s donje desne strane -amortizeri ko da ih i nema -vozacevo sjediste neupotrebljivo bez gajbe na zadnjem sicu koja ga podupire -funkcionira samo vozacev prozor -ne radi grijac zadnjeg stakla -nema grijanje, ne znam zasto al vidim da cijevi od grijanja idu negdje gdje postoji nosac za nesto cega nema -nekidan pukla sajla kvacila(imam novu al ne znam zamjenit), sad se vozi tako da se prilikom polaska usalta u drugu, tek onda upali, pa dalje saltas na silu -prva i rikverc su skoro na istom mjestu, sto nije bas zabavno kad ti se u koloni neko nalijepi iza i jos trubi, ali ne znam je li to kvar ili konstrukcijska greska gospode u Renaultu -ventilator spojen da stalno radi, ocito ne valja termostat -kad napunis rezervoar do vrha, odnekud kaplje nafta(hm..., zapravo loz ulje) -konstantno vuce u desno -prometna glasi na gospodju koju nisam uspio kontaktirati ni nakon niza pokusaja dok sam jos auto mislio prevesti na sebe -jako ruzan i izvana i iznutra, pomoglo bi pranje, mozda i kozmeticki zahvati kod limara PREDNOSTI: -na otvorenom oko 5 do 5,5 lit, grad oko 8 ako je grad ZG( odgovorno tvrdim da laze svako ko kaze da mu auto po ZG trosi ispod osam, nema teorije, vozim i sluzbenu corsu DTI, ista stvar) -kocnice OK - rucna stvarno hvata - lim jeste naguzvan ali nema rdje - novi grijaci, novi alumulator, sto ce reci da pali od sale DODATNA OPREMA: - naljepnica "beba u autu" |