12.11.2005., subota

Lovci na djeveruše

Čak sam se probudil u 8 sati. Malo sam hodal okolo i čak ispustil zrak iz radijatora, a onda si do ručka sel i učil matku. Popodne sam išel u Vž na faks, a usput je išla i baka, al ne na faks, nego na groblje i posjet nekome. Nakon faksa smo ju pobrali i došel sam doma.

E kak sam išel van, moral sam posisati auto jer je bil zmazan iznutra. I krenem ja, a vani se ništ ne vidi pa sam uzel neku malu bateriju i u jednoj ruci držal nju, a s drugom usisaval.

Prvo sam s curom pogledal film Lovci na djeveruše, jer mi veli da kad god idemo u kino il je bila akcija ili SF ili čak horor pa je na red došla i komedija koja je čak imala i par dobrih fora. Onda kasnije na pizzu i kad sam se vraćal od nje na semaforu mi do prozora dojde jedan tip i kad sam mu videl facu veli pa bok kak si, a ideš do centra, a meni sine e pa nisam ga videl već 3 godine. I tak sedne si on i krenemo i vidim odrasel je. NIje više onak lud i puno je nekak normalniji, al opet 3 godine je dugo vrijeme. Počel je raditi i misliti!

I onda sam odgledal BB special koji ne znam po čemu je bil special, al kaj je tu je!

- 11:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!