15.11.2005., utorak

Uh

Već u 6 i 50 sam se probudil jer smo išli na matku danas. Kad je predavanje napokon prošlo otišli smo do dućana jer je Mihael kupoval stvari i uzel je dvije knjige, tastaturu, 25 DVD-a i dva coolera! Kad je iskeširal 390 KN onda sam mu rekel nek još uzme notebook pa idemo doma, al smo zato otišli na ručak pa onda doma. I prije dućana smo otišli po potpis iz TZK! I bili blago rečeno špotani. Išel sam prvi pa kad me pital zake nisam prije došel sam bil tiho i relativno dobro prošel, a njemu sam kad je ulazil rekel samo kimaj, a on je odgovoril da je bil tu, al ga nije bilo, a onda se tek tip zaletel!

Došel sam doma pa sam moral po mamu jer nisam imal ključ od kuće, a onda do ručka odgledal DVD jedan. Poigral se s Ninom, složil sobu, neke malo pogledal jedan stari komp, al nije bilo uspješno jer je prestari i evo od 6 sam gledal neki film na HBO-u do sad, al film je bil loš pa ga nema smisla objašnjavat. Sad će BB pa NMK i idem spavat, umoran sam da više uopće ne vidim! Noć!

- 19:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!