05.11.2005., subota

Apokalipsa

Spaval sam čak do 10 jer me niko nije probudil, a nakon doručka sam pročital izuzetno debelo izdanje Jutarnjeg! E pa listaš i listaš i novine nemaju kraja. Popodne sam pogledal Everwood i skočil do Fafice po digitalac jer joj je komp krepal pa sam si htel skinuti slike sa jučerašnje dodjele. Kad sam skinul onda sam još malo slikal okolo jer mi je bil pri ruci. Vratil sam ga i malo se pospominal s Dadijem jer je kupil subwoofer, al ga sad muči kaj mu još treba pojačalo jer nije to to. Htel bi da mu se čuje iz auta, a treba mu još love.
I onda sam otišel sa starcima k prijateljima njihovim u kljet. Mama je kupila express lonac pa je išla na poduku kak se s njim radi, a ja radi društva, a na kraju sam vrijeme provel gledajući digitalnu satelitsku koja prima oko 600 programa od espn-a do Al jazeere!

Kad sam doma došel pogledal sam Resident Evil 2 : Apocalypse i BB special gdi se Matea malo spraznila po plahti!


Moja Fabia!
- 19:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!