03.11.2005., četvrtak

Magla

E da probudil sam se u 5 i 40! I sam sam još zapanjen s tim, al eto preživilo se. Krenul sam na faks, al prvo po Mihaela i tak 200m prije mosta gdi me čeka u zavoju se u roku od 2 sekunde smrzlo prednje staklo tak da sam moral stati dok nije ventilator "otopil" jedan dio jer nisam nike van videl. Koda je u tom zavoju temp. bila manja za 20 stupnjeva! Na matki je bilo začuđujuće dobro, al je statistika bila koma pa smo u dva kad smo krenuli doma bili krepani od umora, al nakon par min sve je opet bilo O.K

Doma ručak pa igranje s Ninom i onda sam pogledal na HBO-u zadnjih 45 min Pirata s Kariba. Sad počinju Zvjezdane staze Nemesis, al zbog BB ne mogu ih gledat! Donesel mi je tata iz knjižnice Fizika zvjezdanih staza koju nem stigel čitati zbog toga jer se moram početi učiti za kolokvije!!!

Idem pogledat BB pa Genijalce i onda nemam pojma jer sad sam već polako umoran!

- 20:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!