Jazzzlo

ponedjeljak, 12.09.2011.

Koji sladoled biste pojeli samo u trenutku opće krize i epizode kozmičkog očaja?

Problem iz naslova je višeplošan, da ne bi bilo zabune. Nije stvar samo u sladoledu. Naime, relativno je lako odgovoriti na pitanje koji sladoled najviše volite jesti, to nas je većina do sada valjda uspjela skužiti. Jednostavno sam u jednom trenutku (sigurno je bila srijeda, uvijek mi se takva bogojavljenja događaju srijedom) shvatila da najviše volim sladoled od vanilije. Toliko sam obična i dosadna da mi je i izbor sladoleda takav. U svoju obranu mogu reći da pod "vanilija" ne mislim na snježno-bijele inačice hidrogenizirane biljne masnoće nego na raskošne vrhnjaste okuse u boji i s vidljivim crnim zrncima vanilije. Nekad smo to pravili sami. Grešno dobro. U Top 5 okusa su se probili još i limun, lješnjak i pistaccio, a wild card za odabrano društvo još čuvam za slučaj da me iznebuha pogodi neko novo bogojavljenje neke srijede. Možda malina? Prerano je...
Uglavnom, jasno je da o problematici najdražeg/najfinijeg/najugodnijeg okusa brzo i lako dajem odgovor jer sam pojela dovoljno da znam što me veseli. Kad je u pitanju okus sladoleda koji nikako nije prihvatljivo rješenje za sladolednu krizu stvari postaju malo složenije. Recimo, stracciatella mi nikad nije bila po volji, ali bih ju u trenutku opće sladoledne krize trošila. Ali ju, ha! vidi sad, nikad ne bih ni pogledala u epizodi kozmičkog očaja. Samo bih prezirno frknula u njenom općem smjeru. Neku opaku double ili triple čokoladnu verziju bih sigurno razmotrila u očaj-stanju, uz uzvik: Kad tonemo, tonemo do dna! S druge strane, tako žestok sladoled mi nije po volji kad imam sladolednu krizu. Uz sve dužno poštovanje i ljubav koju osjećam prema čokoladi.
Moja životna priča: imam poprilično jasnu sliku što je to što želim, a što ne želim, što mi je po volji, a što nije - kad su relativno važne stvari u pitanju. Znam koji sladoled treba imati na zaliihama, koju paštu i koju kremu za lice više volim. Moj nepogrešivi unutarnji glas će se redovno glasno pobuniti ako mi je lice nepotrebno izloženo suncu na nekoj terasi ili mi je hladno po nogama. U stanju sam reći što mislim čak i kad nije najugodnije za čuti. To se uči. Jasno artikuliranje želja, potreba i stavova je nekakva mentalna nužnost. Treba samo znati tu odlučnost prebaciti i na sve ostale životne plohe, ne zadržavati se samo na okusima sladoleda. Inače mi se opet može dogoditi da pokušavam hodati na previsokim petama, slušam glazbu koja me uzrujava ili u epizodama kozmičkog očaja udaram po sladoledu od čokolade s komadićima čokolade, prelivenim čokoladnim sirupom. Nikad više.

12.09.2011. u 18:10 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre