Jazzzlo

subota, 18.06.2011.

We'll Always Have Paris

Razmišljanje o prošlim događajima nije uvijek ugodna aktivnost. Iskustva prikupljana godinama ipak na neki način treba presložiti i editirati kako bi stvarala što je moguće manje problema u budućnosti. Ponekad je preslagivanje ladica jedna takva aktivnost. Ponekad i putovanje može biti poticaj na suočavanje s prošlošću.
Vozeći se zagrebačkim obodom, nisam mogla ignorirati grčeve u stomaku i nepogrešive simptome ozbiljne mučnine koja završava vrlo živopisnim uvidom u sadržaj želuca. Pitam se do kada će to biti tako. Putovanje je za mene uvijek bilo stresno iskustvo, više sam puta pisala o tomu, ne radujem se putovanjima. Sad mi još teže padaju. Svako je pakiranje, planiranje puta kao i sama vožnja neki oblik podsjećanja na vrijeme kada sam putovala nekomu ili s nekim. Onda ulažem gomile energije u cenzuriranje vlastitih sjećanja kako bih makar privremeno vratila osjećaj kontrole nad svojim životom. Ono što mi ostaje kao nerješiv problem je ponovni susret s mjestima koja nisam upoznavala sama, mjestima koja su neodvojiva od onog drugog u mom životu, onoga koji je predugo bio prisutan da bih ga uspjela izbjeći u sjećanjima. Tijelo pamti gotovo jednako intenzivno kao i um. Ne čudim se stoga kada se moj dlan izvrće u potrazi za dlanom drugoga. Ne čudim se stoga kad se moje tijelo u hodu izmiče u sigurnost nevidljivog drugog. Ne čudim se. Samo sam ljuta i tužna u isti mah. Guram ruke u džepove. Nosim ruksak koji mi čuva leđa. Stavljam slušalice u uši i nabijam naočale. I pokušavam zamisliti da sam po prvi put na nekom mjestu. Gledam na prostore nekim drugim očima, tražim nove detalje i prikupljam nove prve dojmove.
Uhvatio me ciničan smijeh neki dan dok sam preslušavala novi album Hladnog piva, pjesmu "Fotoaparat".
Slikamo krila aviona, komad mora, stari grad,
a na slici ja ili ona, drugi drži aparat
ko' da je strašno komično, biti gdje nismo obično,
mi se cerimo kameri ko oni glupi Ameri, što govore 'cheese''
I za nas more, jug, planina kao fototapeta nekog dalekog svijeta,
a blijeda lica, spaljena od blica, dokazuju da smo bili tu,
bili smo tu i tu, tu i tu, tu i tu, tu i tu....
(Iskakala sam dušu svoju na koncertu koji su imali na Surduku. Dva i pol sata nisam spustila ruke ni prestala skakati. Zadivljujuća kondicija za jednu gospođu u godinama. Kondicijske pripreme za ovogodišnje festivale daju rezultate.)
Fotke u albumima mogu baciti, mogu ih sakriti i povaditi iz okvira. Slike pohranjene na trajnom disku su malo veći izazov. Njih treba mentalno izrezati, prerezati, oduzeti im pola mirisa i pola okusa, izlučiti iz njih zaštitničku ruku preko ramena i dlan koji savršeno naliježe na moj. Onda će kruženje obodom Zagreba, na primjer, biti manje mučno i manje zastrašujuće.
Radujem se danu kada će svi ti osjećaji i sve te uspomene postati neka daleka patinirana prošlost koja ne opterećuje, nego fino ugođena serija mentalnih slika s notom Casablance. Radim na tomu.

18.06.2011. u 16:35 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre