Jazzzlo

utorak, 01.03.2011.

Sleep Deprived Coffee Addict

Naslov je moj opis sebe same na jednoj društvenoj mreži. Kada sam otvarala profil, to je doista i bilo jedino čega sam se mogla sjetiti i što sam imala za reći o sebi. Bez ikakve namjere da ispadnem cool/guba/fora. Što svakako ulazi u kategoriju mission impossible s obzirom na moje talente. Iako ja zaista pijem kavu na litre i spavam premalo na svoju visinu. Nekad sam to bolje podnosila, sad me pomalo sustižu godina u krivinama. Moje tijelo potrebuje više sna nego mu pružam. Vraga pružam, bacam k'o psu! Pa se čudim što me izdaje i povremeno se pravi kao da me ne poznaje. Baš kad ga trebam. Recimo kad u punoj brzini prestižem curice koje se u četveroredu lijeno vraćaju iz škole zauzimajući puni profil pješačke staze. A ja moram upasti u škare na biciklističkoj s oslabljenim releksima. Dramatična glazba u podlozi. Jedva sam izvukla živu glavu. Kakav bi to naslov bio... Pravac naslovnica 24 sata! Iako sam preživjela da bih svjedočila neću promijeniti naviku hodanja u punoj brzini. Hodanje mi daje osjećaj kontrole i moći, a to volim i trebam. Ja odlučujem o brzini i smjeru kretanja. Kontroliram svoj hodački svemir. Scenografija je provincijski jednostavna. Ne trebam previše ukrasa. Tu i tamo pokoje stablo. Možda kakav zanimljiv reklamni natpis (prodajem rakiju. pokucati na prozor) ili oglasnu ploču (odvjetnički ured Krivić) i lonac za cvijeće (pitar) na balkonu. Da se razbije monotonija. Ako dovoljno često hodate istim stazama počinjete susretati iste osobe na istim mjestima. Nakon nekog vremena imate osjećaj da ih poznajete i trebali biste ih početi pozdravljati. Ili barem kimnuti u prolazu. Biram to ne učiniti jer što ako iz nekog razloga odluče promijeniti svoju hodačku putanju? Osjećala bih se izdano. Pomislila bih da su to učinili zbog mog dobronamjernog kimanja. Susrećem tako ćelavog muškarca bez lijeve ruke, već dvije godine. Uglavnom između Krežmine i Stepinčeve. Uvijek je u tenisicama i sportskoj opremi. Hoda brzo, gotovo brzo kao ja, ali u suprotnom smjeru. Dok se mimoilazimo tako jureći, stvorimo minijaturni zračni vrtlog. Susrećem i učiteljicu u osnovnoj školi. Znam da je učiteljica jer su uz nju često klinci s glomaznim torbama na leđima. Ona uvijek nosi platnene vrećice prepune papira. Boja kosu u plavo, zapravo jako žuto, i koristi neprimjereno ružičast ruž. Oblači kostime pastelnih boja. Patuljci ju na semaforu pozdravljaju ozbiljnim glasićima s osmjehom, a ona im odgovara na isti način. Izrazito visoka žena kratke plave kose koju susrećem prije nego zaobiđem prugu na rubu Sjenjaka. Hodačica je samo za lijepa vremena. Nosi plitke ravne cipele i karirane uske suknje. Često joj pobjegne očica na najlonkama. Hodam iza nje i ne znam je li prikladno upozoriti ju na to.
Neke osobe susretnem samo jednom, ali ih upamtim. Djevojčica u ružičastoj jakni, ružičastoj trenerci i (pogađate!) ružičastim tenisicama koja trčkara uz oca, pokušavajući sustići njegove odrasle korake. On joj glasno tumači kako ne smije hodati ne držeći ga za ruku. U idućem trenutku ona zastane, podboči se i ozbiljnim mu glasom mu: Ali tata, ja sam mala, ne mogu sve to znati! Kao u Carverovim pričama, sve je samo naizgled obično i svakodnevno.
Preslušavam, kondicijski naravno, TV on the Radio. Spremit ću se ja za taj festival, svih mi bubnjeva Darwooda! I nabavit ću nekakav opako moćan T-shirt, što bi Transporter rekao egzibicionistički. I cupkat ću u ritmu tako znalački da će i kiša početi padati. Kakav bi to festival bio bez kiše i blata? Kako bi inače sve male Kate Moss Wannabes mogle obući traper šorceve i brandirane gumene čizme? (Ili je to so last year đir?)

01.03.2011. u 20:08 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre