Jazzzlo

ponedjeljak, 14.02.2011.

Kako nisam postala plavuša and lived to tell about it

Unatoč brojnim riječima ohrabrenja i lobističkim porukama raznih vrsta, nisam postala plavuša. Šišarka je rekla odlučno NE! A ja moju šišarku slušam. Nisam ju lako pronašla. Nakon 8 godina vjernosti, nemam srca tražiti drugu. Ne bih mogla preživjeti krah još jedne veze u tako kratkom vremenu. Tim više što se ova veza doista temelji na iskrenosti. Ugl, nisam plavuša ali sam pofarbana u neku neodređenu boju zahvaljujući kojoj više ne izgledam kao da me poplava izbacila. Zanimljiva promjena.
Sutra je na dnevnom redu Zagreb. Koji sad ne volim. Uz ispriku svima koji ga vole. Truckanje vlakom u vrijeme kad pošten svijet ulazi u još jednu REM fazu. Nakon čega se od mene očekuje lucidnost i koncentracija. Pa tako u komadu skoro 8 sati. Onda nazad. Tom se dijelu najviše radujem - povratku. Kao draga Hannah koja još nije krenula u JAR, a već snuje povratak. U međuvremenu je od putne groznice i temperaturu dobila, da ne spominjem sumnjivi kašalj. Glede i unatoč ima snage redovno čitati blog. Barem neka konstanta u njenom turbulentnom životu. Nije JAR tako daleko. To samo tako izgleda kad gledaš iz ravnice.
Ja ne volim putovanja. Nikad nisam. Osim jednom u srednjoj, kad sam se vraćala s proba u neki kasni sat i prolazeći pored autobusnog kolodvora, s kojeg je upravo kretao neki dugoprugaški bus, pomislila kao bi bilo sjajno sjesti u njega i krenuti negdje. Bez cilja i svrhe, bez prtljage koja uvijek pravi probleme. Držalo me dok nisam stigla do početka ulice. Nije me više uhvatilo. Vrlo sam pažljivo hodala svijetom pazeći da me negdje ne sustigne ili, nedajbože, sačeka iza ćoška. I nije. I svako putovanje koje sam morala poduzeti mi je bilo kao vađenje zuba. Jedino čemu sam se veselila bio je i ostao povratak. Gdje god. Nekomu komu sam bitna. Nikad se neću moći refati mojim dragim curama koje su me dočekale na željezničkom kolodvoru kad sam se u prosincu vratila iz Zagreba. Ne znam kako bih se uopće pomaknula s tog perona da nije bilo njih. Ne znam kako bih se ikad više mogla radovati povratku. Gdje god.

14.02.2011. u 19:54 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre