Jazzzlo

srijeda, 09.02.2011.

Heartattack&Vine

Tom Waits (da-ha, opet on) je 1977. godine objavio album Foreign Affairs na kojemu je, između ostalog, i duet s nikim drugim nego Bette Midler, neobična pjesmica naslovljena I Never Talk to Strangers. Zvuče kao parodija L. Armstrong i E. Fitzgerald. Spominjem to jer me danas nasmijala ta spoznaja. Nije nikakvo čudo da ja koja sam rođena iste te godine imam sklonost vezivati se s tako neobično drukčijim likovima. Mislim, Waits i Midler, aloooo! Pjesmica je dobra, slušljiva, zgodnog teksta i retro aranžmana. Na prvu loptu sve to lijepo funkcionira. A istovremeno mi je posve jasno da to nije prirodan spoj. Jednostavno nije. U četiri godine koliko je prošlo od prvog albuma, Tomičin je glas poprimio onu strašnu notu - namočenu u burbonu i temeljito nadimljenu. Glas koji može ako to želi zalediti krv u žilama kao kontrapunkt slatkoći pješčani-sat-figura Midlerice. Opposites attract? Nope. Na satovima kemije smo učili da se slično sa sličnim miješa. Tu je i divna egzistencijalističko-socijalna A Sight Fore Sore Eyes, on u meni najdražem izdanju - glas s ruba života i klavir straight. Morala sam onda preslušati Heartattack&Vine za vraćanje u ravnotežu. Nekoliko puta ponoviti Saving All My Love For You. Ako nikad niste slušali Waitsa, poslušajte tu pjesmetinu. Čak i ako imate moralnih/vjerskih zadrški oko spominjanja prostitutki. Jer to je jedna od pjesama za koje mi je žao što ih nisam ja napisala. I vjerojatno nikad neću napisati nešto tako.
It's too early for the circus, it's too late for the bars, no one's sleepin'
but the paperboys, and no one in this town is makin' any noise, but the dogs
and the milkmen and me...
I ta tjeskoba... I tuga... Dan je bio sasvim dobar. Uspješno sam hodala i disala. Bila kod odvjetnika. Preuzela papire koji me čine vlasnicom. Preuzela moj primjerak papira koji će me učiniti polovicom. I još sam uvijek dobro hodala i disala. Pričala. Bila duhovita. Do jednog trenutka u kojemu je sve stalo ka da mi je utrnija mozak. Kod parka. U drvoredu. Ne znam što je bilo okidač. Znam samo da nije bilo zraka u plućima, a srce je imalo frekvenciju najgoreg techno ritma. I ruke koje kao da nisu bile moje nego hoće otpasti i otići. Trenutak ranije sam se prisjećala nekih, iz ove perspektive, spornih zajedničkih iskustava. Naučena lekcija: prisjećanje nije moj prijatelj. kao ni sjećanje ili bilo kakva mentalna aktivnost koja uključuje onog-čije-se-ime-ne-spominje. Do daljnjeg.
Šišanje dogovoreno za ponedjeljak. Jučer ipak kupila hlače. Neko ću vrijeme biti tanjušna i trebam hlače za to vrijeme. Naravno da sam kupila malo veće. Greškom. Ne vraćam i ne mijenjam. Hlače su sjajne. Vjerojatno ću o njima u budućnosti govoriti kao o onim razvod-hlačama kada sam težila gotovo ništa. Možda se čak i sa sjetom prisjećati ovog vremena. Zbog tanjušnosti, naravno. I glazbe. Uvijek glazbe.

09.02.2011. u 21:07 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre