Jazzzlo

srijeda, 26.01.2011.

Vidovita Milana na granici patetike

Kad bih svoj vidovnjački talent za predviđanje (ne)djela ljudi oko sebe mogla kanalizirati u dobitak na nekom globalnom Bingu bilo bi to sjajno. I ne samo za mene. Ne bih bila sebična. Upravo suprotno. Vrlo bih nesebično činila dobra djela čak i za one koji su me u nekom trenutku povrijedili. Onog-čije-se-ime-ne-spominje bih, recimo, poslala na psihoterapiju kod moje najdraže živuće psihoterapeutkinje. Njoj bih, recimo i to, platila dodatno da ga ne izbaci kroz prozor nakon prvih 5 minuta. Sebe bih poslala u Seattle, kako sam već ranije pisala. To bi bilo nesebično na više različitih načina. Jedan od kojih je zasigurno i vrijeme za odmor od mene za sve kojima u zadnje vrijeme žderem energiju svojim manjim i većim paranojama. A oni me i dalje strpljivo vole. Volim i ja njih. Pa bih otišla u Seattle i pozivala ih k sebi u goste. All expenses covered, naravno. Mami bih pronašla najpouzdaniju i najbolju tetu Štefu na svijetu. Masovno bih ljude slala na odmore. Osnovala bih svoj fond u našoj Zakladi. Dovela bih TBF na tulum. I još neke. Nekima bih sobu napunila balonima. Nekima glazbom. Poslala bih seku na put oko svijeta, pod njenim uvjetima. Mali buraz 1 i 2 ne bi više morali ići u Australiju. Sanji bih kupila avion da se sprijatelji s njim, obiđe svijet, a onda ga proda. Vidi iz Zagreba bih poklonila nešto poput ovoga gdje ima puno bio-mrkvice i drugih zdravih stvari. Pal bi dobio sve potrebne resurse za opak audio sustav, a Bruno barem onu opasno lijepu i moćnu gitaru. Kao zlatna ribica bih ispunila po tri želje mojim ljubljenima Leki, Tanji, Niki i Jeci. Jadrana bi sigurno odgledala dodjelu Oscara u društvu PJ Harvey, a Simon Le Bon bi im miješao koktele (iako ne znam što bi PJ i Ivan mislili o tomu). Moja bi najdraža Ančica dobila posjed za uzgajanje mačaka lijepih kao MIrkec, a Irenin bi Uni-Njunji bio rodonačelnik sasvim nove podvrste koja bi imala hordu obožavatelja diljem svijeta, sve uredno certificirano. D&D bi sigurno živjeli u onoj replici rimske kuće negdje u Italiji, a Moranu bih vratila iz Moldavije jer dragih, pametnih i sposobnih ljudi nemamo za izvoz.
E, da. O takvim ja stvarima razmišljam u mučnim satima kad me zatekne oživotvorenje mog predviđanja. Kao danas. Onaj-čije-se-ime-ne-spominje je opet iskezio lijepe zube. A ja u mislima rastolažem globalni Bingo i duboko dišem.

P.S. Dok se Bingo ne dogodi, samo da prijavim, na granici patetike: ja vas sve, draga moja čitalačka i životna publiko, jako volim i neizmjerno sam zahvalna što postojite.

26.01.2011. u 17:42 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre