< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2012 (7)
Lipanj 2012 (28)
Svibanj 2012 (39)
Travanj 2012 (10)
Ožujak 2012 (13)
Veljača 2012 (22)
Siječanj 2012 (46)
Prosinac 2011 (44)
Studeni 2011 (105)
Listopad 2011 (67)
Rujan 2011 (57)
Kolovoz 2011 (10)
Srpanj 2011 (98)
Lipanj 2011 (57)
Svibanj 2011 (235)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga Poučne priče

poučne misli,pričice i slično

Linkovi

21.11.2011., ponedjeljak

Drvo za brige



Stolar kojega sam zaposlio da mi pomogne renovirati staru vikendicu upravo je završio svoj prvi radni dan. Ujutro je bio pun elana, ali je do kraja dana bio toliko nervozan da nije želio pričati. Najprije mu se probušila guma na automobilu kada je stigao na posao. Izgubio je cijeli sat od posla popravljajući taj kvar. Kasnije mu se pokvarila električna pila, njegov glavni alat. Jednostavno je prestala raditi. Konačno, na polasku kući njegov auto nije htio startati. Dogovorili smo se da ga ja odvezem.

Dok sam ga vozio kući moj je stolar samo šutio i smrknuta lica gledao kroz prozor. Kad smo stigli, majstor me je pozvao da uđem i upoznam njegovu obitelj. Krenuo sam za njim. Negdje na pola puta do kućnih vrata on je zastao i objema rukama dodirnuo vrhove grana maloga stabla koje je raslo pokraj dvorišne staze. Tada se razvedrio i pošao otvoriti vrata. Na ulazu je još više doživio preobražaj. Ni traga više nije bilo sjeni zabrinutosti i nezadovoljstva. Umjesto toga iskreno se smiješio i pošao zagrliti svoju djecu, a ženi je dao veliki poljubac.

Kasnije, kada me je pošao ispratiti, ponovno smo prolazili pokraj onoga malog stabla. Moja je znatiželja bila jača od mene. Upitao sam ga u svezi s onim što sam vidio i što mu znači to malo drvo. "A, to je moje drvo brige", odgovorio je. "Znam da ne mogu izbjeći probleme na poslu, ali čvrsto vjerujem da takve brige nemaju mjesta u mojoj obitelji, u životu moje žene i moje djece. Zato svaki put kada se vraćam s posla svoje probleme okačim na to drvo i u kuću uđem onako raspoložen kako je moja obitelj zaslužila. Ujutro, kada napuštam dom, ponovno ponesem poslovne brige. Ali je najzanimljivije od svega to što ujutro ne nađem ni pola od onih problema koji su me mučili prošloga dana kada sam ih tu ostavio."

Kao što reče majstor iz događaja koji smo spomenuli: "Znam da ne mogu izbjeći probleme na poslu". Mi možemo izbjegavati mnoge probleme, ali će nas zato stići neke druge brige. I što se bolje budemo snalazili da ih riješimo, brže ćemo napredovati i postajati mudriji. Međutim, što ako dopustimo da nas brige preopterete? Tada nastupa neraspoloženje i time kvarimo svoje zdravlje, kao i sve ostale odnose s našim bližnjima. Najgora posljedica popuštanja brigama jeste gubitak duhovnosti, a time i gubitak smisla.
. Ma koliko Božja riječ blagotvorno djelovala na ljudsko srce, uvijek postoji opasnost da podlegnemo brigama kada nam vjera popusti. Ali i zato postoji rješenje.

Zašto dopustiti da prolazne brige ovoga života zaguše ono dobro u nama i u odnosima koje imamo s bližnjima? Zašto i mi ne bismo imali neko malo stablo na koje ćemo odlagati svoje probleme?