TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

petak, 18.11.2022.

mica maca

danas
kao zapravo baš uvijek
mi se motala pod nogama
zalijeće se,
poskakuje,
sjedi na haubi auta i ne ustaje kad ja moram krenuti
tako se zatrčava da se sama od sebe zabija u zidiće ili štenge
ponekad se pitam jel možda ne vidi
ili ima neki neurološki problem
ludo stvorenje koje me obožava
a sve za šaku dvije mačje hrane dnevno
tu mi sjedi na putu i ne miče se nego
gleda
na časnu riječ,
vidim u njoj ljudsko lice


za potrebe ove večeri
i da se zabavim nakon što sam otopila
očistila
i natrag uključila ledenicu
(što je podrazumijevalo i nošenje svih stvari mami u škrinju,
odmicanje stola
pranje poda u kuhinji
i još svašta)
jupijeee
obradila sam fotku,
da ne bude obična

ako bude snage
krećem s pranjem radijatora
ako ne
buljit ću do tri u televizor
:)))








- 21:35 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.