TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

srijeda, 05.10.2022.

na svom Pinterest profilu

imam kreiranu 'ploču'
koja se zove
For the benefit of all, at the expense of none

e pa,
ovo je jedan takav post.

U zadnjih par mjeseci
pomalo se bavim temama poput Nove Njemačke Medicine,
(German New Medicine)
(pisala sam post, s linkovima, najtoplije preporučam upoznati se s tom temom),
cerebrospinalne tekućine
(također post, također najtoplije preporučam temu)
a budući da me u zadnja dva tjedna satrlo malodušje i depresija
koji su se jasno iskazali i fizičkim bolovima i problemima
u detalje kojih nije bitno ulaziti
a vezano uz činjenicu da smo upravo u onih desetak dana
u kojima je moj muž umirao,
biti će tome četiri godine u nedjelju,
pale su mi na um Konstelacije,
morfička polja,
Rupert Sheldrake,
Činjenica da se obiteljske stvari događaju u klasterima
i da se problemi tendiraju pokazivati, materijalizirati, repetirati,
u ista vremena,
godinama, pa i generacijski,
i činjenica da ne moraju samo loše stvari biti na hrpi....
nastojim uvidjeti gdje su meni znani korjeni svega,
i pokušavam napipati što bi se moglo, s moje strane, odvezati i pustiti,
da se energija može pretočiti u nešto korisno i konstruktivno
a duh, ne samo moj, osloboditi....

Uglavnom,
oko 4.10.
brojne su se stvari izdogađale u ovoj obitelji
i rođenja, i smrti, i jako povoljni susreti,
sve i svašta na hrpi.
osjećam poseban zrak ovih dana,
važno je držati glavu iznad vode
i postupati maksimalno ispravno, časno, pošteno,
čisto,,
koliko god mogu.

Dapače,
čak i ovo samorazboljenje
i prisilna izolacija
vjerojatno su najbolja stvar koja mi se dogodila
(koju sam kreirala).

Eto,
toliko da znate kaj je samnom.

Niš.

Plivam kak znam.

:-*



Linkovlje:
https://udrugakonstelacija.com/o-sistemskim-konstelacijama/bert-hellinger/

https://konstelacijakroacija.wordpress.com/resursi-3/clanci/sistemske-konstelacije-kad-nevidljivo-postane-vidljivo/

https://www.juneva.com/2019/09/01/morphic-fields-are-the-matrix-behind-our-health-healing-processes/




APSOLUTNA PREPORUKA,
zabranjeni Sheldrakeov Ted Talk









.............................................................................................................................












- 11:36 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.