TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

petak, 24.12.2021.

I tak...
imali smo svečani ručak.
kod nas.
čistila sam i pripremala prostor i jučer
i danas cijelo jutro
sestra i šogor su kuhali sve
ja samo kacu štrukli (štrukalja? štrukala? štrukliju?)
i kopanju čizkejka
bilo nas je 12,
od 13
junak koji teško hoda nije ipak mogao savladati taj put
i silne prepreke na njemu
i tako smo se našli na hrpi
i tako mi je nekako brzo prošlo
dijete je odmah potom,
čim smo sve rasložili, raznjeli,
i kad su svi otišli
izmigalo na šetnju,
pada večer,
a ja sama opet samujem
baš sam jučer rekla burazu
neke od svojih boljki
sama sama sama
i tako me nostalgija drži,
tako bih da su prošla vremena sadašnja
me znam
možda i ja trebam na šetnju
bez čekanja
bez plana
samo van, van na zrak
ne znam

mi nemamo bor,
i ne kiti nam se naš umjetni bor
i ništa nam se ne




glede ostalog kasnije








na današnji dan Nono nam je završio u jebenoj kovid bolnici u Dobravi
- 16:40 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.